Nová hůlka

663 26 1
                                    

Harry otevřel jedno očko a po něm i druhé.
Najednou ho  začala hladit ruka a jemně drbat za uchem.
Začal vrnět, ale najednou ta krásná chvilka skončila, a tak se podíval na dotyčného.

Severus se na něho usmál a zavřel knížku, kterou měl otevřenou.
,,Dneska by jsme mohli udělat tvoji hůlku co ty na to?”
Harrymu se blísklo v očích a pohrával mu úsměv na tváři.

,,To by bylo super” řekl Harry a lehl si na Severusovu hruď a chtěl zavřít očka, ale Severus mu v tom zabránil.
,,Ani se neopovaž usnout  kotě” varoval ho.
,,Proč bych neměl? je brzo.”

,,Ty říkáš na desátou, že je brzo, ale no tak, musíme tě jít vyvenčit.”
Harry se napřímil a sedl si do tureckého sedu a dal ruce na hruď, tak jak to obvykle děláva Severus.
A dělal uraženeho.

Severuse to pobavilo, a tak si sedl za něho a dal si ho na klín.
Harry se chtěl posadit jinam, ale Severus mu v tom zabránil.
,,Přišel ti mimochodem dopis od Matěje.”

,,Nech mě hádat, už jsi ho četl.”
,,Nejen já, ale i ostatní.”
,,Přišel jsme ti ho donést, aby sis ho také přečetl, ale chytil jsi mě a nechtěl ses pustit.”
,,Dokonce, když jsem tě dával jinam, tak jsi mě kousl, ne brutálně, ale i tak to bolelo.”

Harry se zatvářil smutně a zeptal se
,,kam jsme tě kousl?”
,,Sem” řekl Severus a ukazal mu na dlani otisk zubů.
Harry si přisedl blíž a vzal tu ruku a začal na ni dávat jemné pusinky.

,,Já nechtěl, odpusť.”
Severus Harrymu jemně zvedl bradu a koukal se mu do očí.
Pak ho jemně políbil a Harry se lépe usadil tím, že se pomalu začínal vrtět.
,,Nevrť se” zamručel Severus do jemné pusinky.
,,Nebo uděláš jako co?”
,,Nebo tohle” řekl Severus a sjel s ústy dolů a udělal mu tam malý flíček.

,,Severusi, neříkej mi, že jsi mi tam udělal cucflek.”
,,Možná” zněla odpověď  a pak byl políben na čelo.
Harry sáhl po hůlce a Severus mu ji hned vzal.
,,Seve co to děláš?”
,,Až si přečteš ten dopis od tvého  bratra, tak uvidíš.”

Řekl a podám mu ho a jemně mu dal pusinku i na vlasi, a pak vstal z postele.
Harry se začetl do dopysu, a pak se podívál na Severuse.

,,Takžel mou hůlku musí udělat někdo úplně jiný než byla původní?”
,,Ano a je už dóle, tak pojď.”
,,Takhle?”
Severus vzal hůlku a udělal mu bílou uniformu.
,,Hele, proč je bílá?”

,,Protože, ten pán zítra přijde a zařadí tě do koleje.”
,,Aha?”
,,A budeš moct být u toho?”
,,No jistě, předtím jsem tam byl přece taky.”
,,A víš, že jsem měl jít do Zmijozelu?”

,,Opravdu? tak to js nečekal, ale máš opravdu silnou moc a musel by ses naučit ji ovládat, to je fakt a umíš jednat rychle, to je taky fakt, ale  někdy jsi opravdové pako.

Harry se na Severuse podíval se zájmem v očích.
,,Musel by jsi  strhávat body své koleji, to by ti jako nevadilo?”
,,Zvykl bych si.”
,, Jsi na mně zlí” začal Harry a šel ke dveřím už je otvírák, ale ruka je opět zavřela a Harry byl mezi dveřmi a Severusovími rukami.

,,Chci tě jenom chránit, ty kotě jedno dětinské.”
Řekl a jemně Harryho políbil,, a neboj vždy budu s tebou.”
,,I kdybych zítra šel do nějaké jiné koleje.”

,,I, kdyby jsi šel někam do bůh ví, kam tak si tě najdu.”
,,Opravdu?”
,,Jistě kotě.”
,, A teď pojď, musíme ti udělat hůlku.”
Harry a Severus se vydaly dolů.

V přízemí se Harry a Severus  zastavili u kuchyně a Severus mu dál jemnou pusu a zašeptal,, to zvládneš.”
Vešli bok po boku a uviděl malého pana jak si povídá s Remusem pak  než se otočil si chtěl Harry vypít lektvar, ale Severus mu  ho vzal a dal do kapsi.

Pak si odkašlal a pán se otočil jejich směrem a jak zahlédl Harryho, tak se jemně usmál, a pak se podíval  na Severuse, a také se usmál.
,,Vy nejspíš budete Harry James Sirius, váš bratr mě sem poslal, abych vám udělal hulku.”

,,Podejte mi prosím ruku, kterou kouzlíte” a Harry, tak tedy udělal a pán ji chytil a pak vytáhl svoji hulku a začal s ní hýbat.
V zápěstí se mu v ruce objevila hůlka a byla docela pěkná, proletí Harrymu hlavou.

Pan mu ji podal a Harry s ní mavl a řekl lehké zaklínadlo, ale rozbyl polovinu skříňky.
,,Ach, malém bych zapomněl” řekl pan a podal mu  malý prstýnek,, s tímhle vás Hůlka pozná, tedy doteď vás nepoznala, a tak takhle reagovala.”

Harry se podíval na Severuse, a ten si vzal ten prstýnek.
,,Ten prsten jsme dělal my tři dodal” a ukázal i na Siriuse a Remuse a ty to potvrdily kývnutím hlavy.

Harry si ho vzal a nasadil a hned ho ozářilo světlo z hůlky.
,,Ano, přesně teď se stáváte jejím majitelem a doufám, že bude dobře sloužit” řekl pán a s tím ho Sirius vyprovodil a pak se vrátil k nim.

,,Tak co ty na to?”
,,Je to úžasné Reme” řekl a usmál se a dodal,, cítím z toho pěkné teplo.”
,,Harry, to ti teče krev.”
,,Jo, jo krev” nevnímal Severus a pak mu to došlo,, počkej krev!?!”
,,Tak se podívej” ukázal Remus, a tak se Severus podíval a opravdu uviděl téct krev.

Rychle vzal nádobu a vzal si malinko jeho DNA a nakonec  vzal náplast a zakryl mu malou ranku.
,,A tady taky krvácí” dodal hned Sirius a otočil Harryho jejich směrem.
Severus vzal obvaz a zakryk i tohle.
,,Musíš jít spát koťátko.”
,,Ale mně se nechce.”
,,Remusi pomož mi s ním.”
,, Ne, já ti s ním pomůžu a ty Reme zjistí co se to děje.”

,,Dobře” řekl a odešel a Severus i se Siriusem odnesli Harryho  do postele.
,,Tak a teď spi, kotě.”
,,Ale, já nejsem una... ”
Než to dořekl, tak už spal.
Sirius ho lépe přikryl a řekl,, budeme dávat stráže.”
,,To si tady piš.”

Sirius se tomu usmál a sedl si na postel.
Severus si sedl z druhé strany, a pak si oba lehli a usnuli.
Remus k ním přišel, a také si lehl, do postele k nim, ale nezapomněl ji zvětšit, aby se tam všichni vešli.

Snad se kapitola libyla a v Neděli by měla vyjít další
Přeji pěkný večer.
T. F



neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat