Tajemství až za hrob

648 29 4
                                    

,,Harry vstávej" budil ho jemně Remus.
Harry otevřel oko a podíval se na Rema.
,,Ještě chvilku, prosím."
,,Žádné, ještě chvilku a zavolám Severuse, pokud nevstaneš kotě."

,,Začínáš se chovat jako tichošlápek."
,,Pšš nebo ho přivoláš."
,,Kdo mě přivolal?" Ozval se hlas u dveří.
,,Siriusi, když jsem odcházel, tak jsi ještě spal."
,,To je dost možné, ale najednou jsem cítil, jakoby nekdo říkal mé jméno."

,,To se ti zdálo" ozval se Severus mírně, ale tvářil se kyselé, jakoby snědl citron.
,,Ty jsi mi snědl citronové bombony" zahuhlal Sirius a běžel se dolů podívá na jeho bombóny.
,,No to víš, že jo" zavolal Severus a tím způsobil, že se lekla Siriusova matka a začala ječet.

Sirius nevěděl co dřív, jestli uklidnit matku, aby neřvala, a nebo se podívat na jeho citrónové bombóny, které mu dal Brumbal k vánocům.

,,Postarám se o něho" řekl Severus a Remus se tomu pousmál,, pak přijďte dolů" řekl ještě a odešel.
,,Tak co ty kotě, jak ses vyspal?"
,,Kde jsi byl? Já tady byl sám? Proč jsem tady byl sám? Ty mě nemáš už rád?"

,,Stop koťátko" vyjekl Severus, když viděl, že se Harry nadechuje, aby pokračoval.
,,Byl jsem napsat Tomovi a rád nás uvidí."
,,Ano byl jsi tu sám, ale jen chvilku a mám tě moc rád, tak neříkej takové věci, kotě."

,,Mám poslední otázku" řekl Harry a sedl si lépe na posteli, aby viděl Severusovi do očí.
Severus se posadil na postel.
,,Co když to je nějaký tryk a my se už sem nevrátím?"
,,Harry, ověřil jsem si to a sám Pan temnot, tedy Tom nás chce vidět a neboj bude tam i Matěj."

,,Tak dobře."
,,Tak se připrav a jdem na snídani, a pak můžeme vyrazit."
Harry se rychle ústrojil a běžel na snídani.
Naházel do sebe jídlo a mohli vyrazit všichni na něho koukali s bradou až někde na zem.

,,Co je?"
,,Jenom to, že jíš dokonce rychleji než tady tichošlápek a to je co říct."
,,Remus má pravdu, tak počkat  hele."
,,Remusi, zvedni mu to ego, nebo bude stracený."

Vrr,, ale klid a už vyrážíme, kotě, kde jsi?"
Až teď si Severus všiml, že Harry zmizel.
,,Byl jsem si pro hůlku."
,,Tak to jo, a pojď."
Opět se všichni změnili a vlezli do krbu.
Oheň se změnil a najednou stali před panstvím.

,,Vyu" řekli všichni kromě Severuse ten to už tolikrát viděl, že byl na to zvyklí.
,,Ahoj" ozval se za nimi Matěj.
,,Ahoj tak jdeme?"
,,No, čeká už jenom na nás a nemějte obavy."

Všichni pomalu šli do toho obřího panství a najednou se ozval známí hlas.
,,Máty, hosti už jsou tu?"
,,Ano Tome, už jsou tady."
Severus si přísunul k sobě Harryho a ten se jen usmál.

Najednou se objevil Tom, ale vypadám mladě.
,,Už jsem vás tady čekal."
,,A to je Remus Lupin a Sirius Black o vás jsem toho dost slyšel pánové a Severusi jak to, že jsi s nimi?  mohlo mě napadnout, že má Bellatrix pravdu a Harry Potter, koukám, že už máš svou novou podobu, takže už ne Harry Potter ani Harry James Sirius, ale Harry Sirius Snape."

,,A Matěj můj oblíbený, Matěji dáme si čaj? co vy na to?
A já vám vysvětlím, jak to doopravdy bylo."
Všichni vešli a sedl si do křesel.
,,Asi vám to bude připadat jako příběh, ale i tak vám ho povím a Matěj si přestane hrát s tou rukou."

,,Kdysi dávno jsem studoval v Bradavicích a pravdou je, že jsem udělal kruh mých věrných pomocníků smrtijedů, ale byla pro mně rána, když jsem zjistil, že nejsem nejmocnější kouzelník a byl tady ještě někdo a ten někdo se jmenoval Albus Brumbál."

Dostalo se my, že existuje jakási věštba, která mluví o tom, že mě má porazit nějaké mimino.
Teď mě dobře poslouchejte, nebylo to o mně ale o řediteli a ty Harry a společně nás šest jsme měli porazit ředitele."

,,Každý měl svůj osud, já byl v siročimci.
,,Black utekl k Potterovím a byl zavřen do Azkavanu.
,,Lupin musel snášet každý úplněk.
Severus se stal z ničeho nic osamělý.

Matěj vyrůstal u mě a já se stal jeho opatrovníkem a ty Harry jsi byl u příbuzních, což bych nepřál ani největšímu nepříteli.
A za to mohla jen a ta samá osoba."

,,Takže naražíš na to, že si s námi celý životy zahrával jeden stařec."
,,Přesně, tak Severusi, přesně tak."
Mohu pokračovat?

Jak už jsem říkal, Severus byl na mé straně a byl na té dobré."
Tom vzal knihu a otevřel ji a vyndal hůlku,, pokud dovolíte tak na vás sešlu kouzlo" jak řekl, tak udělal.

,,Hmm to jsem si mohl myslet."
,,Co sis mohl myslet?" zeptám se Matěj a koukal se na Toma
,,Byli na vás dány kouzla a bloky."
"Co jsou to bloky?"
Tom se usmál na Harryho, i když slyšel jen jeho myšlenky.

,,Bloky ti nedovolí najít tvou celou magii Harry, a proto ti nejdou lektvary."
,,Ten starý sentimentální dědek, zašel až příliš daleko" začal syčet Severus.
,,To máš pravdu Severusi, ale musím ti říct, že i na tebe byli použity bloky."

Prostě na všechny i na Matěje, ale ty jsem už odstranil skoro všechny."
"Jak se odstraňují bloky?"
Uslyšel jsem opět v hlavě otázku
,,To, ti pak vysvětlím Harry."

,,Tak dobře."
Otevřel pak malou skříňku a vyndal první prsten,, Síriusi Blacku předávám ti prsten na přeměnu v větrného psa, ať ti dobře slouží."
,,Remusi Lupune předávám ti preten, aby ses mohl kdykoliv proměnit v nebojacneho vlka a stal se vůdcem smečky, užívej ho dobře."
,,Severusi Snape předávám ti prsten hada, neboli chytrého a mazaneho hada, který umí zvednout hladinu vody i v jiné části země."

,,Harry Siriusi, předávám ti prsten lva a náhrdelník s hadem, hříva lva ti bude stát vždy na hlavě, ale umí udělat skvělý ochrany, uchrání jak tebe tak tvé rodiny a náhrdelník, ten ti umožní udělat cokoliv s ohněm."

,,A Matěji ty jsi pan lávy, to ale už víš moc dobře."
,,Ano, vím Tome."
,,A jak se máme naučit je používat?"
,,Mávněte rukou a myslete na to kouzlo a ono se to stane."
,,A to i jde s jinými kouzly?"
,,Ale jistě, jen tam bude kapka i vaší prstové síly."

,,Myslím, že by jsme měli už jít" řekl Remus,, je už pozdě."
,,Ano, tak jo, zítra bych vás rád viděl a ty Harry jsi roztomilý s tím ocáskem a oušky a ty Severusi za mnou přijď zítra."

"Ty mu něco chceš?"
"Co mu chceš?"
Prosím neublížuj mu"
Slyšel Tom v hlavě a věděl, že to bylo od Harryho, a tak mu poslal taky myšlenku.
"Neboj se nic mu neudělám věř mi."
"Slib to Tome."
"Slibuji, máš mé slovo Harry, nic se mu nestane mou rukou."

"A nepošleš na něho ani nikoho jiného, ani toho hada."
"Máš ho opravdu rád, to rád slyším a neboj se, jen mu smažu ty bloky a něco mu dovysvětlím a zítra vám dořeknu, ten příběh, teď si jdi lehnout.

Harry hodil na Toma unavený, ale přitom pohled, který říkal" jestli mu ublížíš tak si tě najdu" a pak se přemístili domů a všichni zapadli do pokojů.
Harry čekal na Severuse a on hned přišel.

,,Nebylo to tak zlý."
,,Nebylo souhlasil Severus."
,,Nic ti zítra neudělá, nebo si ho najdu."
,,To ti slibyl?"
,,Ano a pojď spát, chci se s někým obýmat."
,,Jsem zvědavý, jak to vyřešíš v Bradavicích."
,,To vymyslíme, ale spolu a už si konečně lehni."

,,Nějak netrpělivý koťátko."
,,kotě chce pusinku a k někomu jít spát."
Severus si lehl a přitáhl si Harryho na hruď.
Dal mu pusinku na čelo a řekl,, a teď spí ty kotě"
,,Dobrou Seve."
,,Dobrou Harry."

,,Ráno mi řekneš co se děje."
,,Nic se neděje, kotě."
,,Jsi unavený a nebo co ti je?"
,,Ano, tím to bude, nejspíš."
,,Tak víš co jdu k Siriusovi."
,,Ale nejdeš koťátko, moje malý."
Změnil Severus podtón v hlase a objal Harryho silněji,  aby mu neutekl.

,,Tak dobrou Seve."
,,Dobrou koťátko."

Snad se kapitola líbila a v neděli by měla být další přeji krásné sny.
T. F

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat