Sirius koukal na Reguluse a ten mu to oplácel s malým úsměvem.
Pak se k němu Sirius rozešel a obejmuli ho se slzami v očích.
,,Tys mi taky chyběl bratříčko.”,,Sedneme si?”
,,Ale ten hlas přece znám, jestli to není náhodou Severus Snape, můj starší přítel z dob školy.”
,,Odnesu Harryho nahoru.”
,,A tohle musí být Remus Lupin.”Všichni se usmívali.
Remus položil Harryho na gauč a přikryl dekou.
,,Myslel jsem, že ho odneseš.”
,,Vloupal se sem a může se to kdykoliv opakovat.”
,,To ať si zkusí a je mrtvý.”,,Bůh ví, kdo je ještě na jeho straně.”
,,Nikdo nevěděl, že je tady a tím pádem je v nebezpečí a my ostatní taky.”
,,Tom by si přál, aby jste šli bydlet k němu a nebo na tvůj Manor.”,,Spíš by bylo lepší, kdyby jsme šli k Tomovi.”
,,Ale mám podmínku bude spát u mě.”
,,To nám bylo jasné a Máty tam je taky.
Takže by jste tam jeli taky” ozval se Rem.,,Ano, to určitě.
Oba vás tam chceme a navíc Harry a Maty budou šťastný, když budete u nich a Severus je bonus pro Harryho.”
,,Myluju bonus.”
,,To já taky Seve.”,,Tak jo, zabalíme a pojedeme, já si beru Harryho do pokoje” řekl Severus a už si ho nesl k sobě.
A to se ještě ostatní nestačili vzpamatovat.
Vyšel schody a zamířil do pokoje.
Položil Harryho na postel a přikryl ho.Vyndal tašku a začal balit věci, mezitím přiletěl Fénix a sedl si k Harrymu.
Najednou Severuse obejmuli jemné ruce.
Severus se pomalu otočil a usmál se na zelené smaragdy.
,,Mněl bys ležet” s tím ho nadzvedl a posadil na postel.
Harry zastříhal osušky a poslušně si Lehl.,,Proč balíš? my někam jedeme.”
,,Ano Harry, jedeme k Tomovi.”
,,Ale Severe...”
,,Harry věř mi, je to tam teď bezpečnější než tady.”
Harry kývl a zeptal se,, a nechceš pomoct?”Sedl si a chtěl vstát, ale Severus se na něho otočil a dal si ruce na prsa a koukal na něho jako ve škole.
Harry sklopil ouška a pohled též sklopil.
Severus dobalil a zamířil k Harrymu.
Zvedl mu bradu a jemně položil své rty na jeho.Líbaly se pomalu, ale s vášní.
Pak se od sebe odpojili a Severus ho začal jemně hladit ve vlasech.
,,A budeme mít pokoj spolu?”
,,No to je snad jasné.”
,,Severe?”
,,Ano?”
,,Máš mě opravdu rád?”Severusův pohlaled ztemněl a pak dal ruku do Harryho vlasů.
A schválně zatáhl, ale ne tak, aby to bolelo, ale aby pochopil, že to co řekl je blbost.
Harryho ruce hned vystřelil k té jeho, ale Severus je druhou rukou placl.,,AU” fnukl Harry a Severus mu vlasy pustil.
Sedl si k němu blíž na postel a jemně na něho sáhl, ale Harry ucukl a otočil se k němu zády.
Severus se usmál a stáhl si Harryho k sobě.Přilepil se mu na krk a udělal malý cucflek.
Harry se začal smát až mu tekli slzy, protože ho začal Severus lechtat.
Možná vám to přijde divný, ale i Severus si našel svůj protiklad a miloval ho.Harry se uklidnil a sedl si Severusovi na klín a začal líbat, ale najednou někdo zaklepal.
Harry chtěl odskočit, ale Severus si ho dal blíž k sobě a Harry neměl možnost úniku.Otevřeli se dveře a v nich byl Regulus jakmile je uvidí, tak se pousmál.
,,Tak jdeme, pojďte dolů a ty Severusi jsi bledý, jako kdyby jsi viděl ducha.”
Najednou se ze zdola ozvala rána a na hóru vyběhli Remus a Sirius.,,Co se stalo?”
,,To Brumbál je v domě.”
,,Musíme rychle pryč.”
Najednou Harrymu došla myšlenka.
,,Chyďte se a nepouštějte se.”
S tím se všichni přemístil na Tom Radle.
ČTEŠ
neko snarry
EspiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji