Běželi ke krbu a okamžitě ho zapojily, ale bylo příliš pozdě, a tak na sebe dali zakrývaci kouzlo a akorát včas, protože dveře se rozlétli a v nich byl....
V nich byla mladá dívka. Usmívala se a koukala všude kolem, jakoby je hledala. Pak pomalu vešla a prsty ukázala na dveře a tím je spravila.
,,Vím, že jsi tady Harry Jamesi Pottere a i ty má přítelkyně Harmono Grangerová."Ten hlas hned jim byl hned povědomej, ale nemohli si být jistý a tak se dívka usmála a vstoupila před zrcadlo. Jak to udělala, tak se oba podívali jeho směrem a v zrcadle nebyla ona dívka, ale smrt s úsměvem na rtech.
Ano takhle se smrt bavila na jejich účet a tak se odhalili. ,,Jak jsi nás našla?"
,,Moje milá, když neumíš odpovídat na volání své tety, tak je to těžké a navíc tenhle chlapec potřebuje mojí pomoc.",,Nepleť se do toho Harry ona chce tvojí duši." ,,Tak to jsi na omylu chci něco lepšího." ,,A to jako co?"
,,Chci smrt někoho koho tu nechcete vy na povrchu zemském.",,Takže to máme brát, tak že nám pomůžeš, protože tam máš u sebe až příliš těsno a nebo protože prostě chceš duši Albuse Brumbala?"
Smrt prohlédla na Harryho, který se nebál ozvat a z daleka si neuvědomoval, že mluví se smrtí.,,I to je pravda mladý pane Pottere a nebo bych měla říct můj starý známý Harolde?"
Harry zavřel oči a měl je už jiné.
,,Takže vidím, že jsi prošel částečnou zkouškou." Usmála se smrt, jako kdyby mluvila o tyčince či co.,,Jak to myslíš částečnou?"
Nevrátí se ti tvůj pravý vzhled, ale i tohle je fajn a navíc ty uši jsou roztomilý než, když jsi byl na půl had."
Smrt pokroutila hlavou, ,,opravdu dobrá práce pánové a dámy" s tím koukala do zrcadla, kde se objevili dva muži a dvě ženy.Mladá slečna a nebo spíš smrt se usmívala a dobře se bavila na Harryho účet.Pravda byla taková, že Harry nevypadal jako had předtím, ale spíše se tak choval, protože musel.
Smrt jejich hru hrála už po generace, ale tentokrát proč nezabít dvě mouchy jednou ranou? Chtěla válku a smrt mnoha lidí, ale znamenalo to, že pro to musí i ona něco obětovat. Po dlouhém přemýšlení se rozhodla, že jej naučí se bránit.
Obrana je jednoduchá, ale ona myslela obranu pomocí myšlenky a to bylo neverbální kouzlení. ,,Co by jsi řekl, kdyby už jsi byl nejméně pět kroků před ředitelem a nikdo nevěděl jak."
,,Jak to myslíš?"
,,Neverbální kouzlení a neboli chceš jinak řečeno kouzlení pomocí myšlenky."
Harry na ni koukal zaujatě, a tak pokračovala,,jedná se o to, že kouzelník pomyslí třeba na úplně jednoduché lumos maxima a nemusí mávat ani holku."Harmona se usmála, protože pochopila co chce tím Harrymu smrt říct ,,to je dobré znamení Harry, smrt přišla aby ti pomohla ze staré známosti, ale znamená to válku a my ještě nemáme vyteáli."
,,Potřebujeme čas" usmál se smutně Harry. ,,Já vim" odpověděla smrt ,,potřebujete čas, který nemáte a já vám pomohu."
,,Jak?"
,,Jsem smrt, zastavím čas na dva dny, ale ty to musíš stihnout s přáteli a neohlížet se.",,Zastavíš čas na dva dny?"
,,Jako první tě naučíme kouzlit bezhulkovou magií."
,,Jak to mám udělat?" zajímal se hned Harry a smrt se musela usmívat starý Harold je spět.,,Začneme úplně obyčejným a nejčastějším kouzlem Lumos Maxima."
Harry jen mávl a hned to bylo.
,,Koukám, že tohle kouzlo ovladáš velmi dobře. Tak a teď zavři oči a říkej v hlavě Lumos." Harry učinil co mu radila dívka a nakonec Harmiona začala tleskat.Tak tedy Harry otevřel oči a uviděl jak je všude světlo. Dokonce i smrt se usmívala učeň to byl dobrej, jak ten idiot Zmijozel mohl tenkrát říct, že z něj nic nikdy nebude to nechápala.
,,Tak vidíš, že to jde Harry Pottere" chválila ho smrt a tak začali bez hůlková kouzla a vždy na počtvrté se povedlo. Smrt byla spokojená, takhle rychle ještě nenaučila kouzlit bezhulkovou magii nikoho.
Harry se za noc naučil hromadu kouzel a dokonce, i ta která neznal, ale smrt chtěla, aby byl připraven na válku, která se blíží. Nikdo není připravený na válku, ale tenhle chlapec nebo už mladý muž byl.
V půl osmé ráno se dohodly, že si přijdou lehnout a nachvylku zavřou oči.Mezitím u ostatních
,,Frede koukni" zašeptal George s úsměvem na svoje dvojce a pak se podíval na dívku, která ležela na gauči.
,,Je krásná" Freda tím nezaujal, protože on byl okouzlenej chlapcem co usnul u sestry.Severus vymýšlel kouzla, jako princ dvojí krve, použil starý, ale jen ho zlepšil a hned ho zapsal.
Regulus a Matty vymýšleli jak se dostat před Brumbala, aby byli na před.Tom byl naštvanej, ten idiot Brumbál je opravdu idiot a ta blbá Weasleyová je ještě blbější. No snad Harry se má dobře.
Sirius jedl maso (úplně normální věc u psa) a tekli mu všude sliny. Rémus byl jím znechucenej, ale i on přemýšlel a nakonec ho napadlo se jít podívat, kam se stratili dvojčata a po chvilce je našel u sourozenců jak se s nimi líbali.Hned ho napadlo to stejné zaklínadlo co napadlo Harmonu.
Láska je nejlepší kouzlo a opravdu potřebují oba čas.Snad se kapitola líbila a přeji příjemný zbytek neděle. T.f
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji