Ráno Harry vstal už v pět a rozhodl se, že se podívá do jeho knihovny.
Došel tam a koukal do knihovny.
Zaujala ho tam jedna malá knížka a tak ji vyndal.
Na úvodní straně bylo napsáno: tato učebnice patří princi dvojí krve.,,Ouu” došlo to Harrymu hodně rychle, a tak se začetl do toho malého sešítku.
Neslyšel ani kroky, dokud mu někdo nedal ruce na ramena.
Podívál se tam a uviděl Severuse.Jemně se na něho usmál.
,,Jak to, že nejsi v posteli?”
,,Nevím, nemohl jsem spát, a tak jsem se šel mrknout na knížky.”
,,A jakou sis vybral?”
,,Koukám, že je to něčí učebnice.”,,Ano, to je Seve.”
,,Smím ji vidět?”
,,No, já nevím..”
,,Harry, jen se podívám na obal nebudu nic číst, vážně.”
Harry mu neochotně podal učebnici, protože věděl, že už ji na zpět nedostane.Severus se začal dívat a byla mu neskutečně povědomí a pak ji otevřel a uviděl ten nápis.
Zavřel ji a podíval se na Harryho,,co přesně jsi přečetl?”
,,Nikam daleko jsem se nedostal, vážně, jen mně zaujala, a tak jsem ji vyndal.”,,To je v pořádku, ale slib mi, že na ni zapomeneš i na to co tam bylo a budeš se poctivě učit.”
,,Máš mě slovo” řekl Harry, ale za zády skřížil dva prsty a to vyrušilo celý slib.
,,Harry, nechci tě trestat bezdůvodně.”,,Vždiť jsem řekl, máš mé slovo Seve.”
,,Pojď na snídani, a pak si promluvíme”
,,A smím mít otázku?”
,,No, jen se ptej.”
,,Ta učebnice je tvoje, že ano?”
,,Ano je, ty můj kocourku a teď pojď naleju ti mléko.”,,Hele nebuď hrubý je to ošklivé.”
,,Oh promiň, tak ti udělám aspoň rybku na pánvi” škádlil ho Severus s úsměvem.
Harry si odfrkl a šťouchl do Seva a rychle běžel do kuchyně.
Jak tam doběhl, tak ho chňapli dva páry rukou a obímali ho.,,Seve nemůžu dýchat, pustíš mě už?”
,,Až slíbíš, že se té knihy nedotkneš”.
,,Vždiť jsem ale...”
,,Harry nejsem hloupej a ty taky ne, tak si na ně nehrajme ano?”
,,Dobře” sklopil Harry hlavu i uši a ocas Severusovi omotal kolem nohy.Severus, Harryho jemně políbil a pak ho nechal, aby se v klidu nasnídal.
,,Cože!? proč je dnes ryba?”
,,Protože budeš po ní zdravý a myslel jsem, že ty rybky rád.”
Sss zasyčel na něho Harry a Severus se ještě víc usmál.,,Takhle se praví Snape nechová, Harry” pokaral ho Severus, ale s úsměvem dodal,, ale, že jsi to ty, tak ti odpouštím.”
,,Oh ty máš, ale takové srdce Severusi až to bolí.”
,,Dávej si pozor ať tebe něco neboli.”
,,Ty by jsi my neublížil.”,,Já možná ne, ale tvůj vlkodlak a čmuchal možná.”
,,Nepleť do toho Siriuse je to můj kmotr.”
A přesto neví jak ti ubližovali ty mudlove, jak originální.”
,, Co ti dneska je?!”
Řekl naštvaně Harry,,a Remus za to nemůže” dodal.,,To pravda možná je, takže nemůže za to, že tě ve třetím ročníku malém roztrhl na kusy.”
,,Běž do háje Severusi Snape.”
Řekl naštvaně Harry a odešel.
Severus si dal hlavu do rukou a teprve teď mu došlo co udělal.Opět ho poštval proti sobě a byla to jeho chyba, a tak vstal a šel se omluvit.
I když to Severus nedělal často, tak ví, že je to lepší než nic.
Otevřel dveře, vyšel schody a uviděl Harryho ležet v posteli.Opatrně si sedl na ni a Harry se odtahl dál.
Severus tiše řekl,, odpusť mi” a sáhl mu na rameno.
,,Ne, ty mně, neměl jsem ti číst tu blbou učebnici” vrátil mu Harry, ale ani se na něho nepodíval.,,Nějaký skřítek ti ji musel dát do police, není to tvoje vina a teď se omlouvám já, ne ty, ty jeden Nebelvíre.”
,,I tak mi to odpusť.”
,,Není co a ty odpusť mě Harry, že jsem nebyl fér.”
,,Život přece není fér, pane profesore” řekl Harry mrazivým tónem.,,Neměl jsem to říkat pokračoval dál Severus a nechtěl jsem, aby jsi četl tu učebnici, protože je v ní i černá magie.”
,,No nepovídej, ty a černá magie?”
,,Tak a dost Harry už nemám trpělivost, je na tobě jestli tady chceš zůstat a nebo jet za Blackem.”
Řekl Severus a odešel.Harry se zvedl a šel za ním.
Našel ho jak si čte v pokoji.
,,Můžu?” zeptám se potom co zaklepal.
,,Promiň já nechtěl” řekl smutně a stáhl ocasek.
,,Tak pojď ke mně” řekl Severus a otevřel náruč.Harry hned do ní vběhl a schoval se do ní a ruce ho drželi jemně, ale i jakoby se báli, že zmizí.
,,Harry, ty ses mě chtěl na něco zeptat, že?” Kdo je princ Dvojí Krve? Proletlo Harrymu hlavou,, ale to není důležité.”
Harry já jsem princ Dvojí krve potvrdil Severus Harryho domněnku a oba zavřeli oči a vydali se do říše snů.Severus ještě ucítil jemné rty na těch svích a krásné teplo po celým těle.
,,Dobrou Seve” řekl Harry a už spal, když Severus promluvil,, i ty můj Nebelvíre vratil mu pusinku a také usnul.Snad za něco tahle kapitola stala a přeji pěkný večer.
T. F.
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji