Harry trávil léto u Dursleyovích a právě teď seděl u sebe v pokoji a koukal do blba.
Dnešní den mu bylo šestnáct let a stále je tam, kde byl, tedy jinak řečeno na začátku.,,Kluku!!”
Zařval strýc Vernon a vběhl k němu do pokoje.
,,Uklidíš sklep a my pojedeme k tetě a nebudeš dělat žádný bordel je ti to jasný?!"
,,Ano strýčku.",,Tak my jedem a ne, že napíšeš těm tvím kamarádíčkům!"
Vernon odešel a nezapomněl třísknout s hlavními dveřmi.
,,Ty kraso, druhý Snape."S tím mu do otevřeného okna přiletěl balíček.
Co to je?
ptal se sám sebe, a tak ho otevřel a našel tam mobil.
Proč mi někdo posílá mobil?
Když chtěl vyhodit obal, tak si všiml vzkazu
Všechno nejlepší Harry.
Snad si ho užiješ.
S. T. S. PHmm od koho to asi je?
Děkuji ti
Napsal jsem a dal to černé sovičce, která zahoukala a odletěla.
Tak jdeme se podívat na sklep.
Harry seběhl do sklepa a začal uklízet.Jedna krabice, knihy nuda.
Druhá krabice, noviny.
Třetí krabice, videokazety, a tak to šlo dál, dokud nenarazil na krabici s jménem Lily Evancová.Otevřel ji a našel pěknou fotku, čelenku, gumičky, odznak a deník. všechno postupně uklidil, kromě deníku.
Odešel k sobě a otevřel deník vypadl z toho dopis a bylo na něm jeho jméno.Otevřel ho a začal čist.
Harry
Pokud tohle čteš, tak se nám s Jamesem něco muselo stát.
Musím ti říct, že James se mi přiznal, že měl ještě jednu rodinu a ona má také syna.
Jmenuje se Matěj, je starší jenom o pár dní.
Také ti chci říct, že až ti bude šestnáct, tak se proměníš v Neka.
Abych ti to vysvětlila, tak budeš mít kočičí ouška a ocas.Taky budeš rychlí a celé tvoje jádro se změní.
Nesmíš to, ale nikomu říct, ani Albusovi Brumbálovi.
Když se, ale někdo bude ptát, tak jdi za Severusem, pomůže ti.
Jen mu musíš věřit.
Jak mám věřit někomu, koho nesnáším?Vím, možná na tebe nebyl hodný, ale to, protože tě má rád.
Tak to určitě.
A jestli jsi mě dvakrát přerušil, tak toho nech, najdi Matěje a on ti pomůže.
Neboj se přeměny a vypij ten lektvar co je v mím deníku.
Ten žlutý.Harry otevřel deník a našel malý lektvar, který do sebe vylil.
Pak se obrátil opět k dopisu a dal se opět do čtení.
Neboj se zlato, jsme v tvém srdci a nezapomeň, Sirius možná je a možná není s tebou, ale máš přátele a ty tě mají rádi.
Zlato, ale řediteli nevěř, nikomu kromě Siriusovi, Remusovi a Severusovi a přátel nesmíš věřit.
Moc tě s Jamesem Milujeme.PS. James bude naštvaný pokud nejsi v Nebelvíru, ale ve Zmijozelu, ale i tak tě bude stále milovat.
Milujeme tě oba s láskouLily a James
Nejsem si moc jistá s touhle knížkou, ale snad se bude libit.
T. F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji