začíná válka

87 1 2
                                    

Ráno Harryho probudil vánek, který jakoby šeptal jeho jméno ,,Harry." Neohrabaně teda vylezl z postele a stačilo pár kouzel a vydal se na snídani.
Nebylo překvapení, že u stolu seděl Severus a četl noviny.
Severus jakmile si všiml Harryho položil noviny a jemně se usmál. Nechal mu přivolat snídani a okem si všiml, že Harry vyrostl.

,,Kotě ty jsi vyrostl" utrousil s úsměvem a napil se černé kávy. Harry si toho taky všiml a usmál se na Severuse, na znamení, že má pravdu. Pomalu se dal do snídaně a opět to uslyšel "Harry" ,,slyšel jsi to Seve?" Severus se podíval na Harryho s otázkou v očích ,,co jsem měl slyšet?"
A zase se to ozvalo ,,,Harry" ,,teď zas" Severus vypadal znepokojeně.
,,Harry jsi v pořádku?" zeptal se ho Severus opatrně. Harry se na něho podíval a odpověděl ,, jasně, že jsem v pořádku, nejsem přece blázen."
S tím se vydal na verandu.

Z vrchního patra přišli i ostatní a i oni si sedli ke stolu. ,,Tome s Harrym se něco děje mohl by jsi se na něj podívat?" ,,Jasně, kouknu se na něj, jen se najím." ,,Ocenil bych, kdyby jsi to udělal hned teď."
Tomova snaha se najít nevyšla a tak to vzdal a rozhodl se ,,tak dobrá, podívám se na něho a pak se teda najím, třeba jen přišla puberta dřív." Po Severusově pohledu Tom raději vytáhl hůlku a čekal až Harry přišel, ale najednou uslyšely jak Harry křičí.

Všichni hned běželi k Harrymu, ale když doběhli k němu tak se objevila záře, která až oslepovala. ,,Jak vysvětlíš tohle?" ,,Severusi někdo hodně silnej mu posílá svojí moc a já asi vím o koho se jedná." s tím se podíval na zeď, kde byli čtyři stíny a postupně odcházeli k oknu.
Teď, ale byl jiný úkol a to zabít Albuse Brumbála, ale musí najít viteály. Najednou Harry přestal zářit a ležel na zemi, ale měl na ruce tetování čtyř kolejí.
Ano, byla to pravda, Harry Potter teď měl sílu, aby zbavil svět Albuse Brumbála a to úplně sám, ale nebyl by to Harry, kdyby se nedohodl se zakladateli, aby tu moc rozdělili na všechny.
Jako první nesouhlasili, ale
poslechly si včas věštbu a vědí, že nejen Harry musí porazit zlo, ale že jsou v tom namočení všichny. Tak tedy moc poslali všem, ale Harryho zasáhla dvojmo.

Protože se mu vrátila jeho původní moc. Ano Harry byl Harold ZmijoNebelvír a stará moc ho hledala celé roky a našla svého pána.
Najednou byli všichni zasaženy mocí, o které se jim mohlo zdát a slyšeli to co slyšel Harry a to šepot. Který patřil zakladatelům. Všichni, ale slyšeli ,,znič viteály mi tě návedem, kde jsou. "
Tak to by jsme měli,, myslím, že je čas zničit ty vyteály."
,,A já vám s tím pomohu" ozvala se smrt.

K tomu si všichni sedli na gauč a smrt začala mluvit. ,,Vím, kde jsou ty viteály, ale je na vás jak je zničíte. V hradě je had a je to dítě toho hada co jsi ho zabil Harry."
,,To je nemožné, to by jsme už dávno poznaly, stejně jako u tam toho baziliška." ,,Obávám se, že to není jediné hádě na hradě." ,,Jako že jich je víc?!"

,,Ano je jich víc a my potřebujeme zuby s jedem a jeden je zraněnej a dal nám zuby." ,,To znamená, že stačí najít viteály a bude to." ,,Musíte s hady promluvit a navést je na Albuse."
,,O to je postaráno už myslím teda."
,,Jak to myslíš?",,Myslím to tak, že bytosti jsou propojený a díky sourozencům Blackům hady začínají lést potrubím."

,,Pane bože! musíme okamžitě na hrad a zničit ty vyzrály."
Válka začíná.
Harrymu a ostatním hned došlo o co ce jedná. Teď je opravdu válka a to nejde, aby šli sami. Tom začal svolávat smrtijedy. Ostatní začali vycházet ven.
,,Harry tohle se ti bude hodit" ukázal Fred na plánek a podal mu ho.

,,Ne Frede, musíte ho mít vy dva, to vy jste ho našly." George se usmál a řekl ,, vidíš brácho tak my máme přece jenom ještě jednoho bráchu." ,,To je dojemné... Kdyby jme nebyli ve válce!!!" urousil Maty.
,,No jó, všichni si sedli na jednoho draka a letělo se.
Cestou k nim létali mozkomorové a smrtijedi je ničili.
Byli opravdu rychlý, když o Toma a jeho znamení, no po pravdě nikdo nechce naštvat Toma.
Za necelý čtyři hodiny byli u Bradavicích chodeb. ,,Tak to by jsme měli" usmál se Tom. ,,Jak se dostaneme dovnitř?"
Najednou se pohnul kámen a další a pak celá stěna a v ní stál Nevil Longbotom.
,,No hurá už jsme si říkali co vám tak trvá."

,,Počkat cože vy?"
,,Ano, už tady na vás čekáme" usmála se Lenka, která vyšla z chodby a ukázala ať jdou za ní. Všichni se pomalu teda vydali a ani nevěděli, že prochází pod celou školou. Zastavili se u rozpadlého obrazu ve kterém byl zabodlej zub baziliška.
Uhadly jste objevili viteál co zničila smrt Najednou k nim přišla slečna v tom obrázku a Lenka se usmála a zdvořile řekla ,,pustila by jsi nás prosím tě dovnitř?"
Otevřeli obraz s jejich pomociz a všem se vyskytl pohled na všechny přátele a dřívější studenty školy.

Žáci tu byly a bylo jich tak o polovinu méně, ale to se dalo čekat, známé přece Brumbála a jeho řeči. ,,Neuhodnete, koho jsem včera potkala, byla tu dívku a měla stejné oči jako ty Harry.
To by pak znamenalo, že smrt měla něco společného s jeho mámou a bere si na ni její podobu a nebo to umí takhle se všemi co zná?

Hele koukněte, kdo přišel" vykřikl Nevil a všichni začali tleskat a radovat.
Byli tam hlavně děti ze Zmijozelu a dost z Havraspárské a mrzimorké koleje a jen pár jedinců z Nebelvíru.
,,Máme problém nahoře se objevili tvorovez" světla" a míří sem tvorové "temnoty."
Najednou se rozezněl alarm a všichni čekali, hadí se blížili a nikdo na ně nesměl pohlédnout. Pak se ozvala rána a všichni zakryli oči a otočili se.
Z potrubí se vyvalili obří hadí.
,,Kde jeee ten vyvolenýyyss" zasycel jeden
,,mluvíšsss na mně" ozvali se Tom a Harry stejně

Hadi byli mimo, ještě nikdy se nestalo, že dva kouzelníci mluví stejně s nima jejich řeči a už vůbec ne v jedné místnosti.
Leda že by byli dědici Zmijozela.
,,Possílá násss velký Zmijozel, aby sssme vám pomohli zničit toho ředitele."
,,Tak dobrá ste na naší straně, ale jak chcete získat poslední viteál?"
,,My už ho pro tebe máme můj drahý."
S tím mu byla poslána krabice a v ní viteál, ,, Při získávání sssme přišli o naší sessstru a tak se chceme pomssstit."

,,Děkujem ti, kdo to udělá?"
,,Musssí Tom a Harry" usmál se nechutně had a plivl mu zub z pusy i s jedem
Harry a Tom na sebe kyvnuli a Tom začal mluvit hadím jazykem, hned čelenka začala svítit a Harry vzal zub i s jedem a přímo do ní to vrazil, a tak byl zničen skoro poslední viteál Albuse Brumbála.

Budu se těšit příště, příště napíšu už konec, na což se vůbec netěším, protože jsem si oblíbila tuhle knížku, nu což třeba bude pokračování.
Teda pokud do toho půjdete se mnou.

Přeju pěkné sny T.f

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat