U Harryho a Hermiony
Harry se ráno probudil, no spíš ho probudil křik jeho přítele.
Napadlo ho u toho kouzlo, aby vytvořil kouly, do které, když se podívá uvidí přesně co se děje u Severuse.
Bylo to složité, ale nakonec to vyšlo a on uviděl svého přítele jak sedí v posteli.
Uf měl jen zlý sen.
Najednou ho začala bolet hlava, a tak poslal myšlenku.,,Severusi Snape slyšíš mně? tady Harry.”
,,Slyším tě dost jasně.”
,,Vrací se a chce dvojčata, chce je získat pro sebe a ublížit jim ochraň je.”
,,Jak?”,, Existují kouzlo, říká se mu kouzlo dvojčat, no a jak víme tak dvojčatům je už 17 a budem 18.
Musíte je s plnoletit, jen tak na ně nebudou moct.,,Děkuju za informaci.”
,,Miluju tě.”Mezitím u Severuse.
Severus vstal takovou rychlostní z postele a oblékl se a běžel ostatní vzbudit. Musí udělat co mu řeklo jeho kotě.”
Protože jestli má pravdu mohl by je ředitel dostat přes ty dva a to nesmí dovolit.,, Okamžitě všichni vstanete”
,,Co zase děláš” zavrčel Sirius vztekle.
,,Harry mi poslal vzkaz, že ředitel chce ohrozit dvojčata, ale také mi řekl způsoby jak je ochránit.”,,Jakej?”
,,Jedno jediné slovo a to je splnoletit.
,,Tak dobrá” ozval se za nima.
Ano i dvojčata věděla co to znamená a navíc také věděli co je jejich matka zač.,,Tak jdeme na to, řekl si Severus.
,,Jak to chcete udělat?”
,, Pomocí soudu, žádné obejdeme ho a navíc to i spojíme.”
,,A to znamená co?”
,,Že půjdeme na ministerstvo, ale nepůjdeme tam všichni, takže teď se musíme rozdělit.Najednou se ozvalo klepání.
Což úplně všechny vyvedlo z míry.
Kdo to byl a proč klepe?
Všichni hned měli v ruce hůlku s šli ke dveřím.
Severus pomalu otevřel dveře a všichni čekali co se bude dít.....Snad se kapitola líbila a peřejí krásné sny T.F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji