Mezitím u ředitele a Weasleových doma.
Všichni tři Weasleyovi byli už od rána na nohou a s nimi i Fénixův řád, no spíš to co po něm zbylo. Najednou pak přiletěla sova se vzkazem
Astronomická věž za půl hodinu.
S.Albus však hned pochopil, kdo vzkah poslal.
Ano byla to smrt a ona prahla po lidské duši, problém byl ten, že jí je jedno kdo zemře.
Smrt však chtěla i navíc dědice a byla rozhodnutá, kdo jim bude. Pro to mu umožnila získat plášť i kámen mudrců a chybí jen hůlka.
To ale Albus nevěděl, protože to byl její plán už od začátku. Ona však dobře věděla, že Harry je chytrý a nebude si to přát.Nemluvě o tom, kdyby se to dozvěděl Severus, to by bylo špatné. Harry byl ideální varianta a to ve všech směrech, ale zároveň věděla, že on to nevezme. Nechce vidět smrt poloviny lidí co má rád a navíc neopustí svého nově nalezeného bratra. Bude to, ale stejné i pro Matyho?
Tak to by jsme měli, to ale znamená, že opravdu musí zničit Albuse Brumbála. Smrt měla plán jak dostat Albuse přesně tam kam chce, věštba mluví jasně.Krev s krví spojena.
Ruka v ruce držena.
Jeden s oušky a ocáskem.
Druhý s odhodláním a láskou.Vyslište má slova.
Rodina je spečetěna.
Přátelé rozděleny na dva.Láska obou vrácena.
Důvěra otevřená a přitom uzavřena zlu.
Oba dost vydržely.
Oba bojovali, jak za sebe, tak zadruhého.Oba vlastní to nejcenější na zemi a to je čas strávený spolu.
Spojení černé a bílé.
Vzniká šedá, nevírazná barva a přesto, tak překvapivá a zlu uzavřena.Životy se nacházejí v jejich rukou.
Nezáleží, kam musí jít, ani jak dlouhá cesta to bude.
Ale musí jít za tím, na čem jim záleží a co miluji, i když ví, že mají navzájem strach z porážky a neúspěchu.Pět z šesti spojeni.
Ten šestý vyčnívá.
Z dobrého je zlý.
Ze zlého je dobrý.Spojením se vše vyřeší.
A kostky budou vrženy.
Když, se ale spojí nejen oni, ale i jejich srdce.
Zlo bude poraženo a z lasky se stane požehnání.První sloka je o Harrym a Severusovi.
Ta druhá je o sourozencech Potterovích.
Třetí je opet o Harrym a Severusovi.
Čtvrtá mluví o černé a bílé, neboli o Albusovi a Tomovi, ale kdo je ta šedá strana, ano jde o Mattyho.
Dále se strany otáčejí, z Toma je dobrý kouzelník a z Albuse ten zlý.A poslední sloka mluví o tom, že musí být spojení a to láskou což už jsou, ale co to požehnání? Vrtalo to dýl smrti v hlavě a tak se rozhodla udělat krok do budoucna a bohužel objevila něco co neměla.
Teď už věděla že Harry Potter a Severus Snape musí přežít a ať to stojí co to stojí.
Mezitím opět u Fénixova řaduAlbus chtěl vstát ze židle, ale najednou se mu zamotala hlava a on upadl na zem. Omdlel a po probuzení hned věděl co se děje, Harry s přáteli zničil jeho další viteál.
Přiběhli k němu Ron a Ginny s otázkou jestli je v pohodě. Byl v pořádku, ale byla to otázka času, na jak dlouho je v pořádku? ,,Tak je na čase se vrátit do naší školy. Začíná válka a dobrá strana nás potřebuje" řekl se svým úsměvem. S tím se všichni přemístili do školy, ale nedošlo jim, že poškodí ochranu a jak mile to udělali Smrtijedi toho využili a začali s nimi bojovat. Nebyli však jediný, kdo toho využili, kouzelní tvorové též toho využili a hnali se do školy dostali.Lodí přijeli studenti připraveni na boj, který věděli do čeho jdou.
Z vody začali vylézat mořští lidi, kteří byli na dobré straně.
Z lesa začali běhat obří pavouci, skřeti a bůh ví co, ty byli na straně Albuse, bohužel.
Boj začal a ministerstvo přiletělo na pomoc. V tunelech Harry a ostatní zaslechli co se nahoře děje a rozhodly se, že musí jít přátelům na pomoc. Jak se, ale dostat na pozemky školy? kde se konal boj na život a na smrt.
Pak však nejmenšího baziliška napadlo, že půjdou potrubím a dostanou se do tajemné komnaty. Vydali se do potrubí a šli, po chvíli se dostali na rozcestí dvou stran ,,a kudy teď?"
,,Podívej se támhle je tam něco na zdi vytesané." ,, Máš pravdu Severusi" ozval se Tom a sáhl na ty obrazce.
,,Ty už jsem někde viděl řekl Matty počkej á už to mám musíme se vydat do praca." ,,Opravdu Tome?" ,,Jo" stejně nezbylo nic jiného než se vydat tím směrem.Po půl ji hodině se dostali do tajemné komnaty. Harry nemohl odtrhnout pohled od sochy. Nakonec se však odtrhl a použil křídla a postupně je vynesl nahóru. Na dívčích toaletách plakala Uršula.
A pak to Toma napadlo ,,ty jsi Uršula že?"
,,A kdo se ptá!!" vyjela po něm nabroušeně.
,,Jsem Tom a potřebuju s přáteli tvoji pomoc, vlastně všech duchů.
,,Co máš za plán, smím li se zeptat?" zaujmul Uršulu Tom.
,,jsou všichni duchové spojení a potřebujeme, aby ste zaměstnali Albuse s ostatními." ,,To by šlo" s tím se usmála a vletěla do záchodu."O
statní se dali doběhu a doběhli až k Minervě,, Minervě co to děláš?"
Budím ochránce Bradavic s tím sochy začali padat ze stojanů.
,, chraňte naší školu!!"Ostatní se zapojili do boje a brzo zaslechli dunění, nikdo tomu však nevěnoval pozornost, mysleli si, že to dělají trollové. Kde by se tam, ale vzali? pak to sílilo a nakonec se na kopci objevili dva známí černí psi. Sourozenci Blackovi to dokázali a dovedli i zbytek kouzelnických bytostí jako skřítky, Vlkodlaky a spoustu dalších, nemluvě o baziliškách co se tam plazili a všechny měnili v kámen.
Ředitel a ostatní byli v šoku, takovou obří přesilu opravdu nečekali, pak šlo ale do tuhého objevili se tam mozkomorové. Pro naše hrdiny tam byl však čaroděj, který uměl toho nejsilnějšího patrona a všechny je zahnal.
Duchové obklíčili Albuse a Tom toho využil a odhodil Albuse. Ten se však zvedl a rozhodl se bránil a to mudlovskym způsobem. Jednoduše po něm hodil nůž.nuz se mu zapíchl do pravé ruky. Albusovi hůlka spadla, ale Tom s ní na zem.
Ošklivé mu tekla krev z té ruky a on byl nucen jít se uzdravit a skrýt se aspoň na chvilku.Albus se z místa kam dopadl přemístil na věž a naší hrdinové za ním. Když však se tam ukázali uviděli smrt a zlomenou hůlku Albuse Brumbála. Smrt se jen usmála a odletěla, co mu říkala se nikdo nedozví, protože všichni zakřičeli
,,BOMBARDA"
Celá věž vyletěla do vzduchu a všichni padali a když dopadli na zem všude byla mlha. Jediný kdo pomalu vstával je Harry a ostatní pomalu s ním. Harry, uviděl zničenou hůlku a to kompletně a došlo mu že poslední viteál byl zníčenej, Co však nečekal, je to že se za ním objeví ředitel a chce ho zabít.
Albus se, ale přepočítal, protože se mu v hrudi objeví konec ostrého meče samotného Nebelvíra. Severus chránil svého budoucího manžela.Nikdo však nezachytil kouzlo, které vyšlo z hůlky Ginnervi Weasleyové a to smrtící kouzlo, které zachytil Severuse do hrudi.
Severus padl vedle Harryho ruku v ruce spojení a oba tam leželi bez hnutí.Konec
Ahoj tak co poslední kapitola naší dvojice snarry, no snad to ušlo přeji krásnou noc T.f
ČTEŠ
neko snarry
EspiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji