☆22☆

246 16 0
                                    

"Karen'ın biten çekimine!"

"Karen'ın biten çekimine!" Herkes aynı anda elindeki soju kadehini kaldırarak diklediğinde jungkooksa bir yandan söylenip bir yandan da colasını yudumluyordu.

"Çok söylendin ama jungkook! Benim yaşıma gelince içersin ağlama." Taehyung jungkook'a dönüp sırıtarak konuştuğunda herkes sıcak ortamdan dolayı mayışmışken gülerek onu onaylamıştı.

Jungkook ise bir süre Tae hyunguna boş boş bakmış daha sonraysa altta kalmayıp hızlıca cevabını vermişti aynı onun gibi sırıtarak.

"Teknik olarak seninle hiçbir zaman aynı yaşta olamayız hyung ama 20 yaşına gelince içeceğimden emin olabilirsin."

Taehyung bir süre error verirken Jimin ile Karen jungkook'un neyden bahsettiğini anlamış ve diğerlerinin aksine kahkahalarını serbest bırakmışlardı. Karen bazen küçük maknaenin bu hazır cevaplarına bayılıyordu.

Yoongi sırıtarak jungkook'un başarılı bir şekilde laf sokuşundan dolayı yüzünde yer edinmiş havalı ifadeye bakmış ve geri taehyung'un düşünen suratına bakıp umutsuz bir ifadeyle başını sağa sola sallamıştı.

"Şimdi bu velet bana ne dedi de laf soktu anlamadım?" Düşüncelerini sesli bir şekilde dile getirdiğinde masadaki herkes bir kez daha güldü ve onun bu haline kıyamayan Namjoon Taehyung için duruma açıklık getirdi. Bu sırada Seokjin hala cam silme gülüşüne devam ediyordu.

"Benim yaşıma gelince içersin dediğin için jungkook öyle söyledi Taehyung. Biz ne demek istediğini anlasak ta jungkook bunu alehine kullandı. Gerçi o bunu diyinceye kadar biz bile kurduğun cümlenin farkında değildik."

Taehyung haa diyerek anlamışçasına başını salladığında jetonun sonradan düşmesinden kaynaklı bir yandan gülerek bir yandan da jungkook'un omuzuna vurarak ona karşılık vermişti. Jimin ise liseden beri ayrılmadığı arkadaşının bu hareketlerine alıştığından gülerek aynı jungkook'a yaptığı gibi kendisi de onun omuzuna vurmuştu.

Hoseok ile jin ise üst üste gelen tepkilerle kahkaha atıp duruyorlardı.

Karen bir süre Taehyung'un yıllar geçse de değişmeyen hallerini izlemiş daha sonra da gözlerini kaçırıp bulundukları mekanı incelemişti.

Kendisinin klip çekimleri bittikten sonra bunu kutlamak için ramenci dükkanına gelmiş biraz içmeye karar vermişlerdi. Ve geldiklerinden bu yana attıkları yüksek kahkahalardan dolayı rahatsız olan insanlar var mı diye de bakınmak istemişti sadece. Kesinlikle gözlerini Taehyungun üzerinden çekmek için değildi bu hareketi.

O gözlerini bulundukları mekanda gezdirirken Yoongi de onun bu hareketlerini inceliyordu. Ama Karen'ın bu hareketlerini tek farkeden o değildi, Namjoon da bir süre Karen'ı izlemiş ve daha sonrasında önüne dönüp Yoongiyle göz göze gelmişti. İkisi de bazı şeylerin farkındaydı ve Karen ile Taehyung arasındaki bu soğukluğun da farkındalardı. İkisi de aralarındaki bu soğukluğun sebebini bilmese de içten içe birbirlerini ne kadar önemsediklerini görebildiklerinden bu iki salağa göz devirmeden duramıyorlardı. Aynı şuan olduğu gibi.

Yoongi kaşlarını kaldırarak göz devirip kendine ve Namjoon'a biraz daha soju dökerek kurumuş boğazını ıslatmak amacıyla kadehinden birkaç yudum almıştı.

"Klibin teaserı ne zaman yayınlanacak?" Jungkook merakla sorduğunda hepsi ona dönmüş ve düşünmüşlerdi.

"İlk önce klibi editleyeceklerinden biraz uzun sürer gibi malum bir sürü sahne var. Sadece bugün çektiklerimiz değil önceden çektiklerimiz de var."

Namjoon'un cevabıyla birlikte herkes gibi Karen da onu onaylamış ve önündeki kadehten yavaşça bir yudum daha almıştı.

"Sen kendini akıllı falan mı sanıyorsun Jungkook? Çek o ellerini." Jımin'in soju dolu kadehini Jungkooktan uzak diğer tarafına çekmesiyle birlikte masadaki bütün bakışları üzerine çekmişti.

Jungkook hyunguna yakalanmasıyla birlikte alt dudağını dişleri arasına alırken bir de üzerine üzerindeki bakışları hissedince oturduğu yerde olabildiğince küçülmüştü.

"Gizlice soju araklamaya çalışanı da ilk defa görüyorum doğrusu." Karen düşüncelerini çekinmeden sesli bir şekilde dile getirdiğinde jungkook da dahil masadaki herkes gülmüştü.

"Her şeyin bir zamanı var daha içki içecek yaşta değilsin küçük maknae. Hem özenilecek bir şey de değil bu, soju kimseye yaramaz." Jin cümlesini bitirir bitirmez minik kadehi diklediğinde jungkook dilini yanağında gezdirerek sordu.

"Peki hyung madem kimseye yaramaz neden sen de içiyorsun?"

Jin, sorduğu soruyla neye uğradığını şaşırıp hemen yanındaki soju şişesini alarak bir yandan cevap verip bir yandan da şişeyi jungkook'un önüne bırakmıştı.

"Haklısın! Al iç."

Bunun üzerine ilk başta kendisi olmak üzere masadaki herkes yüksek bir şekilde kahkaha attığında günü böylece bitirmiş hesabı ödeyerek restoranttan ayrılarak dağılmışlardı.



































Evli evine köylü köyüne...

7-star HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin