☆45☆

229 14 12
                                    

Kusura bakmayın arkadaşlar üniversiteli olduk ta hsjzjhzj hala mutluyum umarım üniversitede ağzıma s**mazlar. 😁 neyse biz devam edelim hemen aşağıdan...

Bu arada medyada kalp burkan anlar var.




Sabah uyandığında boynuna sarılmış kollarla uyandı Karen. İlk başta anlayamadı ama sonrasından görüş açısına giren minik benli burunla boynuna sarılan kişinin Taehyung olduğunu anladı.

Biraz fazla yakınlardı ama Karen bunu dert etmedi, Taehyung'u uyandırmamaya çalışarak boynundaki kollarını yavaşça açmaya çalıştı.

Kollar gittikçe daha çok sıkılaşınca bu sırada Karen'ın neye uğradığına şaşıracağı bir şey oldu.

Taehyung burnunu onun yanağına sürterek aynı zamanda da dudağını çenesine sürttü.

Evet, Taehyung uykuluydu. Ne yaptığını bilmiyordu, belki de farkında değildi ama hiç te rahatsızmış gibi de değildi. Aksine, hoşuna giden mırıltılar çıkarıyordu.

Ama Karen'ın bu mırıltıları duyması meçhuldü. Çünkü teninde hissettiği dokunuşlar onu şaşırtmıştı, boşluğa düşürmüştü.

Yanağındaki minik tüyleri bile huylandıran burun, çenesine sürtünen dudaklar... Karen iyi değildi. Taehyung'un hala uyuduğunu ve bunları farkında olmadan yaptığını biliyordu saçma sapan şeyler düşünmemeliydi.

Çene de neydi dudak ta neydi, niye bunları düşünüyordu!

Taehyung'un uyanıp uyanmayacağını umursamadan hızlıca boynundaki kolları açıp uzandıkları koltuktan kalktı Karen, bu kadar yakınlık onu rahatsız etmişti.

Bu esnada Taehyung açılmamaya yemin ettiğini düşündüğü gözlerini açmış şaşkınlıkla etrafına bakmıştı.

Karen'ın ani hareketleri onu afallatmış olmalıydı. Ne olduğuna bakmaya çalışıyor gözlerini etrafta gezdiriyordu, en sonunda ayaktaki Karen görüş açısına girdiğinde kendi saçlarını karıştırıp kısık gözleriyle ona bakarak konuştu. Aynı zamanda kadife sesi yeni uyandığında kalın ve pürüzlüydü.

"Ne oluyor?"

Karen duyduğu sesle kaşlarını kaldırıp gözlerini kırpıştırarak kendine gelip Taehyung'a döndü.

"Günaydın. Bir şey olmuyor sadece sabah olmuş, koltukta uyuya kalmışız. Şirkete geç kalıcaz, hadi sen de kalk."

Cümlesi bittiğinde Taehyung anladığını belli eder gibi başını sallamış, kalkmadan önce gözlerini ovalayarak yerinde gerinmişti.

Karen ise daha fazla oturma odasında kalmamış lavaboya gidip elini yüzünü yıkayarak hazırlanmaya başlamıştı.

Ardından gelen Taehyung ta Jungkook sayesinde kaçırdığı kıyafetleri giyerek  kapıya ilerlediğinde Karen da çantasını almış mutfağa doğru koşmuştu. Aceleleri vardı ve otobüsü kaçırmamalılardı.

Mutfağa ulaştığında buzdolabından iki su şişesi alarak geri kapıya koştuğunda birini ayakkabılarını giymeye çalışan Taehyung'un eline tutuşturmuş, diğerini de kendi çantasına atarak eğilip ayakkabılarını giymişti.

Ayakkabılarını giydikten sonra son kontrolleri yaparak evden çıkmış arkalarından kapıyı kapatarak asansöre binip sonrasında binayı terk ederek koştura koştura otobüse yetişmişlerdi.

"Sporcu olmalıymışız, sanki yanlış bir tercih yapmışız gibi." Nefes nefese söylediği şeylerden sonra elindeki şişeden birkaç yudum alarak yanında oturup gülen Karen'a bakış atmış geri önüne dönmüştü Taehyung.

Karen ise bacakları zedelenmiş gibi ağırsa da Taehyung'un söylediklerine gülmüş başını iki yana sallayıp "Olabilir." diye cevap vermişti.

Şirketin olduğu durakta inerek şirkete girdiklerinde ilk olarak güvenlikçiye selam vermiş, sonrasında kartlarını okutarak pratik odasına çıkmışlardı.
.
.
.
"Seonsaengnim! Yoongi hyung bana öldürecekmiş gibi bakıyor, acaba Jimin ile yer değiştirebilir miyiz?"

Pratik odasına girdiklerinden beri Yoongi'nin kızgın bakışlarından kaçmaya çalışan Taehyung choreography sırasında hocasına yer değiştirmek istediğini söylediğinde pratik odasında dans hocası ve Yoongi ile Taehyung ikilisi haricinde herkes kıkırdamış en başından beri kahkaha atmamak için kendiklerini zor tuttuklarından kendilerini daha fazla tutamayıp sesli bir şekilde gülmüşlerdi.

Karen sırıtırken Yoongi gözlerini kısmış, Taehyung ise Yoongiden iki adım daha uzaklaşarak Yoongi'nin bakışlarından kaçmaya çalışmıştı.

"Hey! Tamam, gülmeyi kesin! Ve sen Taehyung, Yoongi ile aranızda ne geçti bilmiyorum ama yerlerinizi değiştiremem bunu kendi aranızda halledin."

Taehyung bir kez daha itiraz etmek için ağzını açmıştı ki dans hocaları ellerini çırparak kaldığı yere geri dönmüş cheographye devam etmişlerdi.

Aradan geçen otuz-otuz beş dakika sonunda Karen beklenmeyen bir şekilde yere düştüğünde herkes durmuş dans hocaları ise müziği keserek yanına çömelmişti.

"Hey iyi misin?!"

Karen, dans hocasına cevap veremedi gözlerini sıkıca yumup üst bacağını sıkmıştı.

Jimin, Karen'ın acı çektiği fark ederek eğilip sıktığı bacağına masaj yaparak "Bacakların mı kasıldı?" diye sormuştu.

Karen ise gözlerini açmadan başını sallamış ellerini sıkılaştırmıştı. Acıyı kesebilirmiş gibi bacağını sıkıyordu. Jimin ise onun aksine bacaklarını sıktığı ellerini açmaya çalışıyor, bacağına masaj yapmaya çalışıyordu.

Bunu farkeden Yoongi Karen'a "Sıkma şu bacaklarını" diyerek Jimin'e yardım etmiş, Karen'ın ellerini bacaklarından çekmişti.

Bu sırada Karen ellerinin boşalmasından dolayı acısını çıkaracak bir şey aramış farketmeden Yoongi'nin ellerini sıkmıştı.

Yoongi ilk başta beklemediği hareket yüzünden şaşırsa da bu kısa sürmüş, Karen'ın bu hareketini garipsemeden sıktığı ellerini sıkarak acısını kendinden çıkarmasına izin vermişti.

Jungkook revirden birilerini getirmek için odadan çıkarken Taehyung endişeyle Karen'ın yanına çökmüştü.

Bu sırada Jimin başını kaldırıp Karen'a "sakin ol geçecek" diyerek masajına devam etmiş Karen'ı sakinleştirmeye çalışmıştı. Karen her ne kadar sadece gözlerini yummuş bir şekilde herhangi bir ses çıkarmadığından sakin gibi dursa da ağrısından neredeyse öleceğini düşünüyordu.

Jimin bu hissi biliyordu, o yüzdendir ki onu sakinleştirmeye çalışıp bacaklarına masaj yaparak ona yardım etmeye çalışıyordu. (medyada Jimin'in videosu var)

Diğerleri ise ayakta olan biteni endişeyle izliyorlardı.

Aradan geçen birkaç dakika sonrasında Jungkook koşarak içeri girdiğinde arkasından revirde çalışan personeli getirmiş diğerlerinin ona alan açmasını sağlamıştı.

Sonrasında sağlık personeli olayı devralmış, Karen'ı revire götürmeyi teklif ederek birinin Karen'ı kucaklamasını izlemişti.



















Sizce kim? Hadi söyleyin, sizce kim olsun? (Yıl 2015, don't forget arkadaşlar) aklımda biri var ama önerileri veya cevapları alabilirim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

7-star HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin