☆27☆

240 19 6
                                    

Bugün yine normal bir güne uyanmış ve şirkete gelmiştim, yani sanırım...

"Noona klibin 2dk sonra yayınlanacak, sen hala kapıda dikilmiş öylece bize bakıyorsun!"

"Sanki başkasının klibi yayınlanacak, anlamıyorum ki...insan bir heyecanlanır!"

"Sakin ol Jimin, kız belli ki şokta. Baksana hareket etmiyor." diyerek beni gösterdi Namjoon. En azından gördüklerimi algılayabiliyordum ama duyduklarımı asla.

"Kesin bugün yayınlanacağını bilmiyordu." Önündeki leptoptan bakışlarını çekmezken konuştu Seokjin.

Bunun üzerine benim suratıma bakıp konuştu Taehyung "Sanırım haklısın hyung."

Taehyung'un konuşmasıyla birlikte girdiğim şoktan çıkıp ona baktım. Ben ona bakar bakmaz yakalanmış olmanın verdiği utançla önüne döndü. Fazla üzerinde durmadım, belli ki boşluğuna gelmiş ve yanlışlıkla ağzından kaçırmıştı.

"Son 40 saniye noona!" Daha fazla kapıda dikilmeyip yanlarına uçarak yere oturdum.

"Son 3 saniye geri sayım mı yapsak?"

Jimin'in söylediği şeyle birlikte üzerimdeki heyecanla anlamsızca suratına baktım.

Ona öyle bakınca gözlerini devirip geri ekrana bakarak konuştu. "Ay tamam yapmayalım."

O böyle diyince heyecanlı olduğumdan dolayı hızlıca konuştum.

"Gereksiz yere gerilim, zaten şimdi başlıyacak Jimin."

"Gereksiz yere gerilim, zaten şimdi başlıyacak."

Birinin benimle aynı anda aynı şeyleri tekrar etmesiyle birlikte şaşkınlıkla o kişiye döndüm.

Benimkine kıyasla daha sakin konuşan Yoongi, benim ona dönmemle birlikte bana dönerek yine benim gibi şaşkınlıkla bana baktı.

Hoseok ikimize de bakıp kahkaha atarak "bugün ikiniz de aynı taraftan mı kalktınız?" diye sorduğunda sorunun anlamsızlığıyla Yoongiyle ilk önce birbirimize sonra da Hoseok'a anlamsızca baktık.

Bunun üzerine Hoseok biraz daha kahkaha atıp bir anda kahkahasını keserek bize önümüzü işaret edip kafamızı çevirmişti. "Klip başlıyacak, oraya bakın."

Bu hareketiyle birlikte istemsizce diğerleriyle gülerken başlayan klibimle birlikte leptopun ekranına odaklandım. Bu sırada herkes susmuş benim gibi ekrana odaklanmıştı.

"Bu girişi her duyduğumda çişim geliyor." Bighit'in klasik damla sesli açılışıyla beraber Taehyung'un verdiği önemli dipnotla birlikte hepimiz "sen ciddi misin?" dermişçesine ona baktık.

Öyle ki Taehyung üzerindeki bakışların baskısıyla rahatsızca yerinde kıpırdanıp "4.30 dakika tutabilirim sanırım." demişti. Buna uygun bir zamanda tek başımayken gülecektim.

Geri önümüze dönüp en sonunda gerçekten başlayan klibimi izlemeye başladım.

Klip benim bavulumla taxiden inip bir evin önünde durmamla başlıyordu. Elimdeyse pembe bir zarf vardı, zarfı sımsıkı tutmuş az kalsın buruşturuyordum.

Bir süre öylece evi izleyip en sonunda hareket ederek kapıya vardığımda kapının yanındaki saksıya doğru çömeliyor ve saksının altındaki anahtarı çıkararak geri ayağa kalkıp kapıyı açıyordum. Daha sonrasında bavulumu çekeleyip eve giriyor kapıyı da geri arkamdan kapatıp bavulumu oracıkta bırakarak salona koşuyordum.

Salona girdiğimde televizyonluğun çekmecelerini tek tek açıyor bir şeyler arıyordum daha sonradan aradığım şeyi bulamamışçasına dolaplara ilerliyor onların çekmecelerini de kapatıp açarak sinirle o şeyi arıyordum ki en sonunda bulduğum zarflarla sırıtıp nefesimi veriyor önüme düşen saçlarımı geriye atarak yukarı çıkıyordum.

7-star HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin