Medya sizin...
"Söyleyin o şer-" aldığı kötü bakışlarla birlikte cümlesinde ufak bir değişiklik yaparak konuşmaya devam etti Yoongi.
"Söyleyin o haysiyetsize bu akşam yurda gelmesin."
Bunun üzerine üst katın korkuluklarından kendini sarkıtan Taehyung, kendisini deşifre edercesine hayretle araya girdi.
"Ben de o yurtta kalıyorum bir kere!" Bunun üzerine Yoongi ve arkasından gelen diğerleri adımlarını durdurup sesin geldiği tarafa döndüler.
Ses tam olarak yukarlarından geliyordu. Taehyung'u ilk gören Yoongi olmuştu. Ona hayretle bakıp sinirle soludu.
"Bakın nereye saklanmış şerefsiz!"
Taehyung kendinden bağımsız hareket eden mimikleriyle birlikte yakındı.
"Hyung! Konumuz bu mu şuan!"
Yoongi gözlerini devirip çıldurırcasına cevap verdi.
"Senden başka konumuz mu var gerizekalı!"
Taehyung buna da cevap verecekken konu dışına çıkmamaya karar verip konuştu.
"Akşam yurda gelmesin ne demek Hyung!"
Yoongi kısık olan gözlerini sonuna kadar açarak hayretle konuştu, aynı zamanda oldukça sinirliydi.
"Ha bir de yurda gelmeyi düşünüyordun?!"
Bunun üzerine Taehyung da gözlerini sonuna kadar açarak çığırdı.
"Hyung! Sokakta mı yatıyım?!"
Diğerleri bunun üzerine kulaklarını tıkarken Karen ise Taehyung'un tiz sesi yüzünden gözlerini yummuştu.
"Onu yediğin halttan önce düşünecektin!" diyerek kollarını göğsünde kavuşturdu Yoongi.
"Ama hyung-" Taehyung tam her an ağlayacakmış gibi çıkan sesiyle konuşacakken Yoongi onun sözünü kesti.
"Kes Taehyung. Akşam yurda gelme."
"Hyung-" Taehyung acı çeker bir ses tonuyla tekrar konuşacaktı ki Yoongi daha fazla konuşmasına izin vermedi. Söyleyeceğini söylemişti.
"Nokta."
Noktasını koyduktan sonra önden ilerleyerek şirketten çıktı Yoongi. Diğerleri de onun gazabına uğramamak için hemen arkasından çıkmıştı. Aksi takdirde onlar da sokakta yatabileceklerini düşünmüyorlardı.
Geriye bir tek Karen kaldığında Taehyung yüzünü buruşturarak baktığı kapıdan bakışlarını çekip kollarını göğsünde bağlamış ona bakan Karen'a baktı.
Sonrasında yüzüne şapşal bir gülümseme yerleştirdi.
.
.
.Oturduğu yerden kalkarak buzdolabına ilerledi Karen, Taehyung ise küçük bir ördek yavrusu gibi peşine takıldı.
Buzdolabının yanına gelince kapısını açarak içini inceledi Karen. Taehyung ise kafasını Karen'ın omuzunun üstünden uzatmış aynı onun gibi buzdolabının içini inceliyordu.
Her ne kadar buzdolabı sonuna kadar dolu olsa da içinde onların ilgisini çeken bir şey yoktu.
"Sanırım evinizde bir şey yok." diyerek dudağını büzdü Taehyung.
Bunun üzerine kafasıyla önündeki buzdolabını işaret ederek konuştu Karen.
"Nasıl yok Taehyung? Buzdolabı sonuna kadar dolu, baksana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7-star Hotel
Fiksi PenggemarBu bir 8.üye kitabıdır. Gruba neredeyse başından katılmış bir kız üyeyi konu almaktadır. ... -Tanrı aşkına, söylesene ben neyim bu hikayede?! Kimim ben?! -Maybe...My baby? Genç kızı susturabilen tek şeydi bu cümle. Çünkü genç oğlanın ağzından çıkan...