Eğitimin son günü
"Herkes bavulunu topladı mı çocuklar?"
"Evet!" Hepsi bir ağızdan cevap verdi.
"Öyleyse kameralarla vedalaşın." Si hyuk'un söylediğiyle birlikte kameralar gruba çevrilmişti.
"Sekiz günlük eğitimimizin sonuna geldik, bizi izlediğiniz için teşekkür ederiz. Sizi seviyoruz, hoşçakalın~" hepsi önceden anlaşmış gibi aynı anda konuştuğunda ve sonda kameralara kalp yaparak kameraların görüş açısından çıktığında kameralar kapanmıştı.
"Evet çocuklar, sizin de dediğiniz gibi sekiz günlük eğitiminizin sonuna geldiniz. Bu eğitimden daha çok sizin birlikte hareket edebilmenizi, birlikte çalışırken eğlenebileceğinizi göstermek için sekiz günlük bir kaçamaktı. Kaçamak dememin yanlış olduğunu düşünmemelisiniz çünkü siz de farkındasınız ki bu sekiz gün sizin için tatil gibiydi her ne kadar çalışıp yeni şeyler deneseniz de programınız çok yoğun değildi üstelik derslerde oldukça eğlendiniz. Bu sekiz gün içerinde ne kadar kısa bir zaman olsa da geliştiğinizi görebilirsiniz ki yayınlandığında da göreceksiniz zaten."
Çocuklar ellerindeki bavullarla karşısında onu pür dikkat dinler ve onaylarken derin bir nefes alıp konuşmasına devam edecekti ki arkasını dönüp toparlanan yapım ekibine önden gidebileceklerini söyleyip yollamış ve Sejin ile Karen'a da onlardan önce arabaya geçebileceklerini söylemişti.
Karen neden önden onları gönderdiğini anlamasa da belki de diğer üyelerle özel bir konuşma yapacak diyerek itiraz etmeden Sejinle ilerlemişti.
Artık sadece yediliyle birlikte kaldığında içten bir şekilde gülümseyerek çocuklara baktı Si Hyuk. Yedili ise Si hyuk'un onlarla özel bir konuşmaya yapacağını anlamıştı zaten.
"Biz bize kaldığımıza göre konuşabilirim artık."
"Her şeyden önce bu kaçamağımızın amacı motivasyonunuzu yerine getirebilmekti. Aynı zamanda bundan sonra yedi değil de sekiz kişi olarak çalışacağınızdan sizin için bir alışma süreci oldu, artık böyle devam edeceksiniz. Karen gruba katıldıktan sonra bir çoğunuzun endişelerinin olduğunu biliyordum bu yüzden çalışma düzeninizi de şekillendirmenize yardımcı olduk böylelikle, artık bu konuyu düşünüp kafanızı yormayın. Programınızda büyük değişiklikler olmayacak, olmadı da zaten bu sekiz günde de gördünüz, çok ta zor değildi sizin için."
Yedili başlarını sallayarak onu onaylamıştı.
"Karen size hemen uyum sağladı, bu sekiz günde birlikte hareket ederken hiç sıkıntı yaşamadınız. Umarım bunun farkındasınızdır." Bu söylediğiyle birlikte hepsi bakışlarını farklı yöne çevirerek onu onaylamıştı.
"Her şeyin farkındasınız değil mi? Sizi neden buraya getirdiğimin yada sizinle neden bu konuşmayı yaptığımın?"
Hepsi başka yönlere çevirdikleri bakışlarını Si hyuk'a çevirip usulca başını sallamış ve başlarını eğmişti.
"Karen'ın grubunuza katıldığını söylediğim günden beri her ne kadar hergün yanıma gelip itiraz ederek beni kararımdan döndürmeye çalışsanız da birbirinize alışmaya çalıştınız. Çünkü yediniz de biliyordunız, ben bir karar vermişsem bir bildiğim vardır ki vermişimdir. Hepiniz verdiğim kararların her zaman doğru kararlar olduğunu biliyordunuz üstelik sizin aleyhinize olan hiçbir şeyi kabul etmeyeceğimi de."
Kendi düşüncelerinin bir bir önlerine serilmesiyle gözlerini konuşan başkanlarından ayırmadılar.
"Yanıma gelip beni kararımdan döndürmeye çalıştığınızda söylediklerinizi hatırlıyorsunuz değil mi?" Hepsi suspus şekilde tekrardan kafasını sallayarak onu onayladığında sırıtarak sordu Si hyuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7-star Hotel
Fiksi PenggemarBu bir 8.üye kitabıdır. Gruba neredeyse başından katılmış bir kız üyeyi konu almaktadır. ... -Tanrı aşkına, söylesene ben neyim bu hikayede?! Kimim ben?! -Maybe...My baby? Genç kızı susturabilen tek şeydi bu cümle. Çünkü genç oğlanın ağzından çıkan...