Bknz. Medyadaki video grammye adaylık aldıklarındaki sevinçleri...
Başlıktan da anlayacağınız üzere konu BTS ve %70lik oyuyla beraber ödül alamaması.
Ödülün onlardan daha düşük oy almasına rağmen 'rain on me' şarkısıyla Lady Gaga'ya verilmesi herkesi oldukça şaşırttı. Sunucular bile bunu beklemiyordu ki söylenenlere göre sunucu adam yanlış okudum sanırım diyerek bir daha kazanan isme bakmış ama sonuç, aynı dünyadaki ırkçılıklar değişmediği gibi, değişmemiş ödülü kazanan Lady Gagaymış.
Lady Gaga'nın bile şaşırdığına eminim. Her ne kadar hatrı sayılır başarılı bir sanatçı olsa da bu konuda asıl kazananın yani asıl ödül sahibinin BTS olduğunu hepimiz biliyoruz.
Bu yaşananların doğrultusunda şunu söyleyebilirim ki bunu her ne kadar demek istemesem de Grammy reyting için BTS'i kullandı. Bu çok açık. Hatta söylenenlere göre ödüller açıklandıktan sonra reyting 1.4 milyonken 400 bine düşmüş.
Öyle ki:
Bugün üyelerin açtığı canlı yayını izledim ve morallerinin nasıl sıfırlandığını, nasıl hayal kırıklığına uğradıklarını gördüm. Emekleri ve kırdığı rekorlarının nasıl göz ardı edildiğini öğrendiklerindeki yüz ifadelerini gördüm.
Moralleri ne kadar sıfırsa o kadar biz ARMYlere moral olmaya çalıştılar. Ve bu onlara daha çok saygı duymamızı sağladı, bizi onlara daha çok bağladı. Sırf bu yüzden bile onları bu haksızlıklara rağmen zirveye taşıyacaz. Buna en içten dileklerimle inanıyorum.
Birkaç fotoğraf ve canlı yayından sonra beni en çok etkileyen Jimin'in attığı tweeti oldu. Bunu sizlerle paylaşıp bu yazıyı bitiricem.
"Bu saate kadar herkes bir arada kalmakta zorlanır! Beni desteklediğiniz için size teşekkür ederim. Bu sayede çok saçma bir deneyim yaşadım. Kalbimin derinliklerinden teşekkür ederim ve mutluyum, ARMY! Sevdim." -PJM
Bu da bonus olsun...genel grammy awards tablosu bu da
Yine de onları desteklemeye devam ediyorum çünkü grammy ödülü almamaları onların yeteneklerinden eksiltmedi. Daha da ilerleyeceklerine eminim, her zaman onları sevmeye desteklemeye devam edelim...sağlıcakla kalınnn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7-star Hotel
FanfictionBu bir 8.üye kitabıdır. Gruba neredeyse başından katılmış bir kız üyeyi konu almaktadır. ... -Tanrı aşkına, söylesene ben neyim bu hikayede?! Kimim ben?! -Maybe...My baby? Genç kızı susturabilen tek şeydi bu cümle. Çünkü genç oğlanın ağzından çıkan...