XXVIII - Güç

3.2K 343 41
                                    

Sacra / SBAM - Geçmiş

Cura artık ağlayamıyordu. Karşısındaki beyaz önlüklü adam bütün soğuk bakışlarıyla onu süzse de bunu umursamıyordu. Ailesini kaybetmişti. Sahip olduğu bütün varlığını kaybetmiş gibi hissediyordu.

"Kim? Kim, neden öldürsün onları?" Adamın yüzü daha da karanlık bir hal alırken Cura ondan korkması gerektiğini bildiği halde şu an hissettiği acıyla bunu da umursamıyordu. Kendine ne olacağı önemsizdi. Sadece bütün benliğiyle ailesinin intikamını almak istiyordu.

"Deneylerde denek olarak nullaların kullanıldığını biliyorsundur. Deneklerden biri kaçmaya çalıştı ve biz de üzerindeki baskıyı arttırdık. Anne, baban bu deneyde çalışıyordu ve denek olarak tutulan nulla bütün gücünü onların üzerinde kullandı. Yanarak öldüler, Cura. Onların intikamını almak ister misin?" Cura karşısındaki adama inanıyordu. Fakat içinde bulunduğu durum öyle karışık ve içinden çıkılmaz bir hal alıyordu ki ona kim ne söylerse söylesin inanacaktı. Anne, babası tatlı nobilelerdi. Başarılı, zeki profesörlerdi. Her şeyden önce çok kibar, nazik, herkesle iyi geçinirlerdi. Cura bugüne, bu ana kadar mükemmel bir aileye sahipti. Şimdiyse aptal bir nullanın özgürlük hayalleri yüzünden onları tamamen kaybetmişti.

"Nasıl? Ne yapmam gerekiyor?"

"Bir deney üzerinde çalışıyoruz. Nobilelere nulla güçlerini aktarmak üzerine... Çok güçlü olmak ister misin Cura? Nil'e gidip bütün nulla ırkına hesap sormak ister misin?" Cura mantıklı düşenemiyordu. Bir çocuk için yaşadıkları zaten yeterince ağırdı. Hayatına anlam katamıyor, varlığını hissedemiyordu. Yaşamak için bir amacı olması gerekliydi ve içinde gittikçe büyüyen bu nefret duygusuyla birlikte 'intikam' bir hayat için sahip olunabilecek en büyük amaçlardan biriydi. Buna sıkı sıkı tutunacak, aldığı her nefesi bu uğurda tüketecekti. Güçlü, acımasız olmayı öğrenecekti.

"Evet."

Sacra'da bir aileye sahip değilken Nil'e sürülmek onun için hiçbir şey ifade etmiyordu. Nobile olmak amaçlarına uymuyorsa bir denek olup nulla mı nobile mi olduğu belli olmayan saçma sapan bir ırkın ilk ve belki de son canlısı olmak herhangi bir önem taşımıyordu. İntakımı için ölürse yaşadığı hayattan gurur duyardı ya da bu nefretle yaşamaya devam edebilirse kim olduğu, ne olduğu, nerede olduğu, her şey değersizdi, amacı uğruna her şeyi yapardı.

Cardinem bir nullayla karşılaşmayı beklerken ağlamaktan gözleri şişmiş, kızarmış ve gözlerini umutsuzluk kaplamış küçük bir nobile kızıyla karşılaşmıştı. Şaşkınlığını çabucak gizleyip masanın üzerindeki deney dosyasını alıp okudu. Bu deney nobileler üzerinde gerçekleştiriliyordu. Nullaların kanları, vücutlarındaki çeşitli sıvılar, hatta DNA kodları bile nobilelere aktarılıyordu. Deneyin amacı nulla güçlerini nobilelere aktarabilmekti. Cardinem verileri okumaya devam ettikçe şaşkınlığı daha da artıyor, içindeki öfke somut bir şekilde hissediliyordu. Sacra sadece nullalara değil kendi ırkına da işkence ediyordu.

Deneyin daha önce bir denek üzerinde uygulanma istatistiği: 12.370 nobile

Deneyin uygulandığı yaş aralığı: 10-45

Deneyin uygulandığı cinsiyet oranı: Kadın/Erkek = 6185/6185

Deneyin denekler üzerinde uygulanma oranı: %100

Deneyin başarı oranı: %0

Deney sonucu: Bütün veriler ve istatistikler değerlendirildiğinde güçler nobilelere aktarılmış fakat nobileler bu güçleri kaldıramamıştır. Güçle yaşanılan en uzun süre 1 sa 12 dk 32 s (bir saat on iki dakika otuz iki saniye)'dir. Birden fazla güç aktarılması durumunda nobilelerin yaşam süresinin kısaldığı gözlenmiştir. Güçle yaşanılan en kısa süre 3 dk 5 s (üç dakika beş saniye)'dir.

MixtaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin