Nil / NOCTE - Geçmiş
Fons kuklalarının gördüklerini sindirmeye çalışırken bir yandan da koşmaktan yorulmuş, köşeye sinmiş soluklanıyordu. Hayalet avcı, Sacra'dan döneli sadece bir gece olmuştu. Fakat o bir gecede Nocte Docetler Kurulu toplanmak zorunda kalmış, ilk defa bir nulla C.C.'ye ömür boyu mahkum edilmiş, o nulla en yakın arkadaşını öldürmüş, Legis Nocte'ye aynı anda iki koruyucusunu gönderip docetlerin kararlarında şaşırtıcı etkilerde bulunmuştu. Sadece bunlar bile bir gecede yaşanmak için fazlasıyla büyükken Fons bir de bu yaşananların ardındaki gerçekleri görmüştü.
Doceter Kurulu Toplantısındaki kukladan...
"Baş Docet Mortui, Legis'in sözlerini sizlere iletmek için buradayız. Suçlu nullanın cezasının hafifletilmesi gerektiğini, durum ve koşullar incelendiğinde verilen kaybın değerinin suçlunun değeriyle kıyaslanamayacağını ve böyle değerli bir nullayı Ulcus'lara bildirip onun Sacra tarafından esir edilmesinin uzun vadede Nil için kötü sonuçlar doğuracağını, verilen yanlış kararlarınızın sonucunda yaşanacak herhangi bir olumsuz eylemin yükümlülüğünü Nocte'nin üstleneceğini ve aynı gelecekte sizler için verilecek olan kararın da miladının bugüne dayanacağını göz önünde bulundurunuz. Sözlerimi işittiyseniz verilecek kararı onaylıyorum." Tarihinde ilk defa Nocte Kurulu henüz kararını vermeden Legis'in onayını almıştı. Çoğu akılsız kimseler için güven sembolü gibi görünebilecek bu hareket, Legis'in docetlere ve Nocte'ye en büyük tehdidiydi.
Legis açık bir şekilde suçlu nullayı koruyup suçlu nullanın kendisinden daha değersiz bir nullayı öldürmüş olmasını önemsiz görüyordu. Onun için değer anlamına gelen güce sahip olunmadığı sürece o kimselerin yaşamaya hakkı yoktu ve suçlu nullayla ilgili verilecek kötü kararların sonuçlarını Nocte'ye yıkıp sadece küçük bir nulla çocuğu için, aynı zamanda suçlu, büyük bir şatoyu ve onu barındıran büyük bir gezegeni tehdit ediyordu. Docetler Sacra için ne anlam ifade ettiğini bilmedikleri bu çocuğun Legis tarafından bu denli korunmasına anlam veremiyorlardı.
Bilseydiler sadece birkaç sene C.C.'ye hapsettikleri bu suçlu nulla çocuk için Legis'in en sevdiği koruyucusunun, Ad-Hoc'un en güçlü ve güvenilir Ad-Astra'sının ve nice nullanın değer verip saygı duyduğu bir çocuğun ölümüne yol açacaklarını belki de biraz olsun Legis'in tehdidine kulak verip cezayı hafifletirlerdi. Fakat geçmiş geleceği göremeyecek kadar kör, ona yetişemeyecek kadar ağırdı.
Uzun dikdörtgen masanın başındaki siyahlara bürünmüş adam, baş docet sıfatının hakkını verecek bir kudretle koltuğunda oturuyordu. Diğer docetlerin aksine ifadesizliğini koruyup sakin tavrından ödün vermiyordu. Laetus Nocte'de kaldığı zamanlarda bu adamla neden anlaşamadığını biliyordu. Fikirleri farklılık gösterse bile baş doceti Legis'e benzetiyordu. Sinsi, ukala, kendini beğenmiş, bencil ve kompleksli idi.
"Ne zamandan beri böyle değersiz konular için Legis iki koruyucusunun yanından ayrılmasına müsaade ediyor? Her neyse. Sözlerinizi işittik. Kararlarımızı verirken değerlendireceğiz. Lütfen aynı şekilde Legis'e ilet, koruyucu Laetus." Laetus, canı sıkkın bir şekilde topantı salonundan ayrılırken Scipio'yu nerede bulacağını düşünüyordu.
Birkaç saat önce...
"Güç gösterisi yapmak için Nocte Kuruluna iki koruyucu müdahale edeceğiz demek ki. Açık tehdit, umarım o salondan sağ çıkabiliriz." Etrafı gözlemleyen Scipio, Laetus'un söylediklerine ilgisizdi. Sanitas'tan raporu almak için birkaç saat önce gediği Nocte'nin havası bile değişmişti. Koridorlarda nullar yoktu. Yol boyunca sadece bir iki docete rastlamışlardı. İlginç bir sessizlik ve ağırlık Nocte'yi sarmıştı. Belli ki nullar için ölümün kokusu hala katlanılmazdı. O kokuya çoktan duyarsızlaşmış iki koruyucu şatodaki farklılıklara aldırış etmediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mixta
FantasyBu evrende varlığın bir şekilde kabul edilir. Mixta olduğunu herkesten sakla.