Book 2 Cap 16

166 15 3
                                    

Damon parca in fata casei.Luana deschise portiera si iesi imediat.Se intoarse cu spatele la casa imensa si porni desculta , cu pantofii in mana si poseta la fel, spre casa.Damon iesi din masina si alerga dupa ea.O prinse de mana si o trase inapoi amuzat.
D:-Ce s'a intamplat?chiar vrei sa pleci?
L:-Da!spuse ea nervoasa.
Damon ofta.Ii lua barbia intre degete si o privi in ochi.
D:-chiar nu pot sa'mi dau seama de ce te'ai suparat, dar imi pare rau.Bine?Chiar nu imi place sa te vad suparata.Esti draguta si suparata dar nu imi place sa stiu ca esti asa...Ma ierti?
Luana clipi zapacita si zambi amuzata.Il prinse de cravata si il trase spre ea.
L:-Normal.
Isi lipi buzele de ale lui si il saruta apasat.
Damon o lua pe sus si o cara pana inauntru.inauntru, Luana sari din bratele lui si isi arunca poseta pe canapea, pantofi langa usa.apoi alerga pe scari.
L:-Eu prima la dush!!!Striga ea amuzata.
damon isi dadu ochii peste cap si ii taie calea.Luana aproape ajunse la capatul scarilor dra nu putea trece de el.
Damon isi incrucisa mainile pe piept si se apleca spre ea.
D:-De ce nu amandoi?spuse el provocator.
Luana rosi ca focul si incepu sa se balbaie...
L:-D..Damon!!!spuse ea intrigata.
Damon zambi amuzat si o lasa sa treaca.Luana alerga la baie si incuie usa.Damon se apropie de usa si batu usor.
D:-Stii ca pot intra chiar daca ai incuita usa.Nu e asa?
Luana inghiti in sec.
L:-Nu..nu ai face asta nu?
D:-De ce nu?
Luana scanci rusinata.Damon zambi amuzat.
D:-Normal ca nu intru daca nu vrei.Uhm..Vezi ca ai ceva in dulapior de imbracat.Eu merg in camera...Te descurci singura nu?Incheie el amuzat.
Luana zambi usor rusinata, dar nu raspunse.Cand auzi pasii lui Damon indepartsandu'se , isi descheie rochia si o lasa sa cada pe gresie.Intra la dus si isi relaxa toti muschii.Cand iesi din dush stranse pe langa ea prosopul lung si deschise dulapiorul de langa oglinda mare.Incremeni.
Scoase hainele care Damon ii le lasase Damon acolo."Ce cauta astea aici?!!?"
Damon statea in pat zambind amuzat.Langa pat avea un pahar cu wisky si gheata.Se ridica pe marginea patului si lua o gura din lichidul aramiu.Isi dadu sacoul jos si il arunca pe scaunul din celalalt capat al camerei.
Luana intra nervoasa in camera.Purta halatul de baie al lui Damon.
L:-Poti sa imi explici si mie ce cauta ALEA la tine?!
D:-Ti'am spus de atunci ca imi place, nu e asa?sau ai uitat?
Luana rosi din nou.Damon se ridica de pe pat si se apropie de ea.ii oferi paharul, dar Luana refuza.
L:-nu multumesc, spuse ea ferma.
Damon zambi.Bau si restul continutului si puse paharul pe noptiera.o prinse pe Luana de mana si o trase in pat peste el.Luana ii scoase limba si dadu sa se ridice,Dar Damon ii prinse piciorul cu ale lui si o prinse si de maini astfel incat sa nu plece.
L:-Damon!
Damon isi lipi buzele de ale ei si o saruta apasat si jucaus.Luana rosi din cap pana in picioare, dar se calma.Se lasa moale in bratele lui si ii raspunse la sarut.Damon o lasa usor pe spate si ii zambi.o prinde cu o singura de maini si o privi in ochi.Luana rosi din nou.Damon zambi amuzat., dar ii dadu drumul si se ridica pe marginea patului.Luana ramase intinsa pe pat, cu inima batandu'i cu putere.Se ridica si isi trase picioarele sub ea.il privi pe Damon si il prinse de umeri.il trase inapoi pe spate si il sauta usor pe varful buzelor.Damon ii lua fata in maini si o privi in ochii.Luana zambi usor si isi dadu halatul jos.Damon inchise ochii si zambi usor.O trase peste el si o saruta pe gat.
(De aici e cenzurat^.^ beeeep:)))) din cauza cititoruilor cu vasrta sub 14 ani ^.^ boooom..puf)
A doua zi de dimineata Luana se trezi singura in pat.Privi cateva clipe tavanul, apoi se ridica pe marginea patului si isi lua halatul pe ea.Damon adunase hainele de jos.Zambi amuzata si iesi din camera.Cobori in bucatarie unde il intalni pe Damon.Purta doar prosopul in jurul taliei...si cam atat.Ii zambi Luanei si se apropie de ea.Ii oferi o cana cu cafea si o saruta e frunte.
D:-Neata, ii ura el vesel.
Luana il privi zi zambi.
L:-Hei.Te'ai trezit de mult?
D:-De vre'o 30 de minute..cam asa.
L:-Trebuia sa ma trezesti si pe mine...
D:-De ce...Esti asa de draguta cand dormi, murmura el tragand'o in bratele lui.
Luana isi lasa capul pe umarul lui si inchise ochii.Damon isi trecu mana pe spatele ei si o saruta pe frunte.
D:-Deci..ce facem azi??

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum