Capitolul 3

304 19 1
                                    

Deci pentru inceput va multumesc tuturor pentru cele 154 reding-uri. Sincer mi-au dat lacrimile...

Iar acum vreau sa-mi cer mii de scuze ca nu am prea postat ...dar zilnic fac un dute vino si de abea daca pot sta pe telefon sa scriu urmatorul capitol. Pff. Iar ma lungesc cu vorba. :)) Asa de acum voi posta un nou capitol la 2-3 zile si daca nu voi putea ma voi revansa cu 3 capitole. Va pupacesc pe toti. :** 

*Lecturare placuta*

Damon zambi.O ajuta pe Luana sa se ridice.brusc, usa se deschise cu putere si Shin intra impiedicandu'se in birou.Se apropie de Luana si ridica palma dreapta.Avea desenat cu markerul, un smiley.

Sh:-Daca te vad, vreo'data astlfel, decat asa, s'ar putea sa fac urat.Ai inteles?

Luana se incrunta.Ce era cu mascariciul asta...Shin nu fusese asa.Shin zambi larg si isi trecu mana prin par.II facu cu ochiul si se apleca spre ea.

Sh:-Stii, latura pe care tu ai cunoscuto e doar una pe care imi place sa o afisez, si nu te teme, o vei vedea destul de des, o asigura el pe un ton ciudat.

Luana inghiti in sec.Damon isi dadu ochii peste cap si il trase pe Shin cativa pasi in spate.

D:-Nu mai ai mult de stat prin scoala.Asteapta'ma jos cand termini.Te duc eu la cafenea.

L:-Nu mersi..cred ca ma descurc si singura.

Damon se incrunta si facu cativa pasi spre ea.

D:-Chiar nu am de gand sa mai las vre'un strop de sange sa curga.Ai inteles?Nu conteaza cu ce pret, nu am de gand sa il mai las sa te raneasca!

L:-Dar..

Sh:-Cred ca e mai bine sa'l asculti, sincer...sunt o gramada de oameni dubiosi in jur nu doar el.Ca cel de ieri de exemplu.Sau cei de vineri seara...nu te poti proteja singura, asta e clar, iar acum te'ai ales cu 2 bodyguarzi excelenti.

"da..Un pervers ...si...si Damon..."gandi ea privindu'i pe rand.

"Ei..se pare ca nu mai pot da inapoi.."

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum