Capitolul 9

272 14 0
                                    

Tarziu in noapte, Luana reusi sa adoarma.Adormise cu lacrimile pe obraji.Perna pe care o strangea acum in brate era umeda.
Geamul camerei era se deschise usor, iar Damon intra in camera.Inchise geamul inapoi, inainte ca aerul rece sa o trezeasca pe Luana.Se aseza pe marginea patului si o privi pe Luana.Parea atat de linistita acum.Ea nu realizase, dar fusese privita tot timpul.Damon statuse in tot acel timp, privind'o.Fiecare lacrima de a ei era ca un nou cutit infipt in el.Il durea sa o vada plangand...
Se apleca usor spre ea si isi trecu degetele p obrazul ei, aoclo unde o ultima lacrima incepea sa se usuce.O strese cu varful degetelor si o gusta.Ofta si se ridica din pat.
Luana simti schimbarea de greutate de pe saltea si se trezi.Intredeschise ochii.Damon ramase in picoare langa pat privind pe geam.Nu isi daduse seama ca o trezise.
Luana Il privi calma si se ridica in fund.Damon tresari.
D:-Scuze...Te'am trezit?Nu am vrut...
L:-Ce cauti aici?il intreba ea somnoroasa.
D:-Nimic..Pune'te si dormi...
Damon se intoarse cu spatele, dar Luana se intinse repede si il prinse de mana.
L:-ramai te rog, sopti ea.
Damon ramase aproape socat.O privea cu coada ochiului.Luana isi tinea barbia in piept .Damon se aseza pe marginea patului si ii ridica usor barbia.Ochii Luanei erau plini de lacrimi.Damon ofta.Luana se repezi in bratele lui si incepu sa planga.Isi ascunse Fata in pieptul lui.Damon isi trecu mana prin parul ei.
D:-De ce plangi?Nimeni nu s'a gandit vre'odata sa te puna sa alegi intre noi Luana...tocami de aceea...pentru ca fiecare stie ca simti ceva pentru el...
Luana isi sterse usor lacrimile ,dar nu se trase din bratele lui....
L:-Stiu...dar...
D:-Fara dar.Nu esti egoista...sa stii.Cand va trebui noi ne vom retrage si te vom lasa sa'ti urmezi inima.Nu va trebui sa alegi intre noi...
Damon spunea asta cu inima franta.Atata ea, dar si eu simteau ceva pentru ea, dar fiecare ar prefera sa o vada fericita langa altcineva decat langa unul din ei si mereu trista....

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum