Capitolul 1 partea a-IV-a

361 19 0
                                    

L:-Bine ati revenit stapane!II ura ea celui ce tocami intrase

Era un client nou.Parea foarte interesat de locul asta.Privi in jur. apoi o privi pe Luana.Luana il conduse la o masa si isi scoase carnetelul.

L:-Ce ati dori astazi stapane?

El:-Adu'mi o cafea momentan...

L:-Imediat stapane.

Luana se indeparta repede.El privi cateva clipe in urma ei si isi arcui buzele intr'un zambet ciudat.Shin, de la masa de vis-a-vis se incrunta.Nu era ceva normal...tipul acela nu avea intentii prea bune.

Damon intra si el in cafenea.Il zari pe Shin, dar nu se duse la masa lui.Ocoli masa strainului si se aseza la masa din spatele lui privindu'l calm.Luana ii aduse comanda strainului, apoi pleca de la masa lui.El Privi din nou in urma lui, de data asta mult mai insistent.

Tania privea suspicioada din zana stafului.Tanarul acela arata suspect.Nu il mai vazuse niciodata.Parea o persoana de bani gata ce crede ca poate optine totul cu bani si ceva ii spunea ca Luana e ceea ce cauta el.

Se facuse tarziu.Damon, Shin ci acel strain era ultimii in cafenea.

T:-Ma scuzati, dar e ora inchiderii.Va mai asteptam si maine ^.^.

Cei 3 se ridicara si iesira din cafenea.Damon si Shin se indepartara de cafenea, dar el se duse spre intrarea din spate.

Luana Facea curatnie, cand telefonul incepuse sa sune.

L:-Alo?

D:-Sa nu iesi pe usa din spate...

L:-Damon?

D:-Te rog asculta'Ma!!!!Sa nu iesi pe usa din spate.Te astept in fata...incheie el brusc.

Luana inchise telefonul.Terminase curatenia.Se duse in vestair si se schimba.Cand sa plece..incepu sa se gandeasca la cuvintele lui Damon.De ce sa nu iasa pe usa din spate?In fine..nu are de ce sa'i fie frica.

Asa ca iesi pe usa din spate.Nu apuca bine sa inchida usa ca cineva o prinse de mana si o intoarse cu fata spre el.La lumina vaga a felinarelor putea vedea cine e.Luana se incrunta.El ranji usor si se apleca si mai tare spre ea.

El:-Chiar daca esti doar o servitoare, ai mai mult potential.

L:-Scuza'ma ,dar daca vroiai sa'mi faci o oferta de munca puteai sa ma abordezi normal, nu crezi?

EL:-Cine a spus ceva de o oferta de munca, draga mea Luana?

L:-Ce?!De unde stii cum ma cheama?!

El zambi multumit.Isi dadu capul pe spate si privi cerul.Simti cum cineva o trage pe Luana de langa el si facu un pas in spate.Luana statea acum intre doi baietii destul de cunoscuti lui.

Sh:-Scuze frate. Ea e cu noi!spuse Shin multumit.

Damon o privi pe Luana si o prinse de talie.O intoarse cu spatele spre acel strain si il privi pe Shin peste umar.

D:-Esti sigur ca rvei s ate ocupi tu de asta?

Sh:-A pus mana pe ea, clar il omor, spuse Shin si mai multmit, ranjind spre cel ce acum parea si mai amuzat ca pana acum.

Damon o forta pe Luana sa mearga, si o conduse la masina.Luana se opri in fata masinii.

L:-De ce l'am lasat singur pe Shin?!

D:-Tu de ce nu m'ai ascultat?!Daca m'ai fi ascultat nu l'am fi lasat singur!Marai el nervos.

Luana isi lasa privirea in jos.

D:-Haide.Te duc acasa, ACUM! 

Luana urca in masina, si Damon porni repede motorul.

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum