"Ce..ce cauta el aici?!Nu era ...mort?"
Damon aproape uitase sa respire.Privea speriat spre Luana si spre tanarul cu par de argint si ochi albastri.Cei doi pareau la fel de socati ca el.
Luana il privea cu ochii mari, nestiind ce sa faca.Nici el nu putea sa faca nimic.
Luana inghiti in sec si isi feri privirea, apoi se intoarse cu spatele la el si se indeparta repede.Il prinse pe Damon de brat.
-Haide...spuse incet aceasta.
Damon o privi pe Luana.Parea foarte abatuta, dar nu spuse nimic.La pas, amandoi incepura sa se indeparteze.
El ramase in acelasi loc, privind in urma lor, nestiind daca viseaza, nestiind de ce venise aici...De ce era treaz...Isi amintea clar acea zi de acum 6 ani..Era sigur ca inchise ochii pentru veci, ce naiba cauta aici...De ce se trezise?De ce venise in acest parc, de ce o intalnise pe Luana acum?Parea schimbata oricum..nu mai era aceeasi.
Cand ajunsera acasa, Luana merse direct in dormitor, si se arunca in pat.Se ghemui la marginea patului.Damon nu spuse nimic tot drumul.Merse sa il puna pe David in patul lui ...
Cand se intoarse in camera, Luana il privi cu coada ochiului.
-Esti bine?
-Aha...ingana ea.
Damon se aseza pe pat .Se trase langa ea si isi lipi corpul de spatele ei.O saruta pe obraz si isi lasa capul pe perna.Luana se intoarse cu fata spre el si il privi.
Damon inchise ochii.
-Am fost la fel de surprins ca tine cand l-am vazut.Nu am nici cea mai vaga idee ce se petrece, dar stiu ca vrei sa afli, nu e asa?
-Nu neaparat..daca te deranjeaza, chiar nu vreau sa stiu nimic,nu vreau sa ne certam sau sa se intample ceva intre noi, vreau sa fie totul perfect...exact..exact ca acum 4 ani...
Damon o privi calm si zambi.
-Chiar nu ma deranjeaza..curiozitatea e normala, dar atata timp cat viata ta nu e pusa din nou in pericol....In fine, daca tu vrei eu voi accepta orice...
Luana il privea neincrezatoare.
-Serios? Soptise ea usor.
-Da, de ce nu? Vreau sa fii fericita cu mine, vreau sa iti ofer tot ce e mai bun, nu vrea sa te mai vad plangand, suferind sau orice altceva.Vreau sa fii ca acum 4 ani, inainte ca eu sa devin un nemernic, vreau sa te vad zambind la fel de sincer ca atunci, vreau sa stiu ca vei fi langa mine pentru eternitate...Mi-ai oferit mereu atat de multe si nu mi-am dat seama nici macar o singura data...acum e randul meu.In acei 3 ani in care tu nu ai fost langa mine, am avut timp sa imi dau seama ce ai facut tu pentru mine. M-ai facit sa fiu altfel, m-ai facut sa iubesc, sa zambesc, sa fiu gelos...Un cocktail de sentimente..Toate de la tine...Vreau sa te rasplatesc pentru tot...
Ochii Luanei erau plini de lacrimi.Se trase langa el si isi lasa capul pe pieptul lui.
-Tu ...tu ai facut asta, chiar inainte sa vrei..Mi l-ai daruit pe David si m-ai adus inapoi...
-Dar am facut-o din dorinte egoiste...Te-am vrut din nou langa mine, doar pentru mine..
-Nu conteaza...Nu stiu care ar fi fost riscurile dar nu vreau sa aflu.Sunt doar fericita ca ai facut-o.Acum mai mult de 8 ani, ai fost langa mine, m-ai ajutat, m-ai facut mereu sa ma indoiesc de ce simt pentru tine, m-ai salvat de fiecare data...la piscina...la cafenea...la scoala...de el...Mereu ai fost aoclo pentru mine...Tu nu ai de platit nici o datoria...Tot ce ai de facut e ..
-Sa nu te mai paraesc nici o data..stiu...
-Atunci jura-mi...Pentru ca promisiunea nu a fost de ajuns...Spuse ea trista.
Damon se ridica si ii lua barbia intre degete.O privi in ochi.
-Jur.Spuse el scurt, apoi isi lipi buzele de ale ei.
In clipa urmatoare, fereastra camerei se crapa si exploda in mii de cioburi ce zburara prin camera.Damon o acoperi pe Luana cu corpul lui.Cand isi ridica privirea ingheta.
Trebuia sa se gandeasca la asta...era inevinatbil odata ce stia ca l-au scos de acolo odata cu Luana.
Nu!De data asta Nu o va lua pe Luana de langa el...nu ii putea permite...
Asa aici ma opresc cu povestea si vin cu intrebarile mele. :))
Cum a fost examenul?Ce nota credeti ca veti lua? Ati avut emotii?
Iar acum gen....intrebarile pentru personaje. :))
Pentru Luana.: Cum te simti acum ca esti un inger decazut?
-Sincer? Nu vad o diferenta.
Damon: Te iubesc omule. Esti genial.
-Multumesc. Si eu te iubesc.
*Luana intra in camera cu o tigaie-n mana* -Pe cine iubesti tu?
-Pe tine.
-Asa credeam si eu.
David: Esti adat de dulce te pot papa? A,si de ce nu iti iei forma adevarata cand stai in casa?
-Nu te atingi de mine. Doar mami are voie. Nu imi iau forma adevarata pentru ca e posibil sa vina in vizita multe persoane care stiu ca sunt un prunc mic si dulce, nu o bestie sexi.
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystery / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."