A doua zi de dimineata Charllote o suna pe Luana, dar Allex raspunse.
A:-Alo?
C:-...Alo?Cine e la telefon?
A:-Tu ai sunat...-.-"
C:-Unde e Luana?
A:-Luana abia acum a adormit si nu o voi trezi ...
C:-Inteleg...Spune'mi, cam pe la ce ora pot sa trec pe la ea?
A:-Peste 4 ore.
C:-Ok..Multumesc.
Allex inchise.O dusese pe Luana in camera ei acum 40 de minute, iar ea adormise imediat, printre suspine.
Allex se apropie de camera Luanei.Intredeschise usa si ramase in prag privind'o.
O iubea..O iubea atat de mult incat era dispus sa ii ofere orice.Stia ca ii era greu, dar avea de gand sa fie langa ea atata timp cat ea are nevoie.Stia ca nu se poate compara cu Damon, dar poate cu timpul ea va ajunge sa il iubeasca, cat de putin...
Dupa 3 ore, Luana se trezi.Privi tavanul cateva clipe si apoi se ridica din pat.Allex intra in camera si ii oferi o cana cu ceai.
A:-Hei.Cum te simti?
L:-Sunt bine, spuse Luana sorbind o gura de ceai.
Dupa cateva clipe de tacere Allex o intreba putin rusinat.
A:-In cate luni esti insarcinata?
L:-O luna...raspunse ea absenta.
Allex se aseza pe marginea patului.Luana isi lasa capul pe umarul lui.
L:-Allex...stiu ce simti pentru mine, dar nu te pot folosi..ma voie descurca singura cu toate ..nu trebuie sa te stresezi...
A:-Ce tot spui acolo?Sunt dispus sa fac orice pentru tine Luana.Sunt constient ca nu opt compara cu el, dar vreau sa iti fiu alaturi...Doar acorda'mi o sansa...
Luana il privi si zambi usor.
L:-Multumesc Allex...
Intr'o ora, o bataie insistenta in usa ii facu pe cei doi sa se sperie.Allex se duse si deschise.
Charllote intra repede inauntru si se duse tinta la dormitorul Luanei.Se aseza in fata ei si o prinse de mana.
C:-luana...Cum te simti?
L-sunt bine Charllote...
C:-Sigur?am auzit ce s'a intamplat de la Shin...A fost un adevarat scandal asnoapte la noi...Damon...
L:-stii unde e?
C:-Nu..A spus ca pleaca..si atata tot...
Luana isi lasa barbia in piept.
C:-imi pare asa rau..
L:-Mie nu.Spuse ea rece.E alegerea lui.E problema lui..daca nu a putut accepta asta...chiar nu imi pasa.Eu nu as lua viata copilului doar pentru ca lui ii este frica...
Charllote inghiti in sec.Simtea durerea din vocea Luanei.
Luana isi ridica privirea si il privi pe ALlex.Ii zambi.
L:-Si in plus...il am pe Allex langa mine...care sunt sigura ca nu m'ar abandona ca pe un caine cand e flamand...
Ochii Charllotei se umplura de lacrimi.Luana se ridica de langa ea si se apropie de Allex.Se ridica pe varfuri si il saruta pe obraz.
L:-Mersi Allex...Esti cel mai tare....
Allex ii zambi usor flatat.Luana isi continua drumul spre baie.Incuie usa si intra la dus.
Charllote il privi pe Allex si ofta.
C:-Nu pot sa o fortez sa faca ceva, dar tu ai grija de ea si nu o lasa sa faca vre'o prostie.Sincer nici eu nu sunt prea de'acord cu acel copil, dar e vina lui Damon la urma urmei.Putea macar sa ia o masura de precautie.Nu e vina copilului ca se va naste...
A:-Cam asa...Eu nu vreau sa arat cu degetul pe nimeni, dar Luana nu merita asa ceva...
Charllote trecu pe langa Allex.
C:-Contez pe tine...
A:-Mersi de incredere..voi face tot ce pot mai bun pentru ea.
C:-Sunt sigura.O simt...
Charllote pleca, chiar ianinte ca Luana sa iasa de la dus.Cand se intoarse in sufragerie, Allex o prinse de mana si o trase in bratele lui.Isi trecu degetele pe obrazul ei.Luana isi lasa capul pe pieptul lui.
L:-Multumesc Allex...
A:-Pentru nimic...Luana..eu ar trebui sa plec....Ne vedem deseara la club?
L:-Chiar trebuie sa pleci?
A:-Vrei sa raman.?!
L:-Da..Te rog...
Luana nu se mai simtea atat de singura langa Allex.Stia ca el nu ar parasi'o.Stia ca cu dragostea lui putea inlocui o parte din dezastrul ce il crease Damon in sufletul ei.Poate intr'o zi chiar va zambi langa Allex...Poate Allex va fi un tata mai bun pentru micul demon din burta ei...
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Tajemnica / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."