Book 2 Cap 19

183 14 5
                                    

Timp de 8 luni, Allex fusese mereu langa Luana.O ajutase mereu si avuse grija de ea ca de propia sotie.Luana incepuse sa zambeasca ceva mai des.Cumparasera impreuna hainele pentru bebelus.Va fi un baietel, sau cel putin asa spusera doctorii.Luana nu dorise sa se mute la Allex, asa ca camera copilului era in apartamentul Luanei.Luana hotarase ca numele copilului sa fie David.Un nume foarte dragut ce insemna "Iubire".Allex nu comentase niciodata, dar stia ca numele copilului era pus din cauza lui Damon.
In diminata zilei de 17 februarie, Luana fusese internata in spital.La ora 8 dimineata era in sala de operatie.Doctorii hotarasera sa ii faca cezariana din nu stiu ce motive.Allex era foarte panicat.Avea o senzatie foarte rea.Ceva rau se va intampla azi...Nu isi putea da seama ce era dar stia ca era de rau...
Allex ramase le coridoarele spitalului.Trecusera 2 ore..cand una dintre asistente veni si il cauta.
As:-Scuzati-ma, dv sunteti Allexander?
A:Da...
As:Am doua vesti, una buna si una rea, spuse asistenta pe un ton sobru.
Allex inghiti in sec.
As:-Vestea buna e ca copilul e perfect sanatos, dar mama...
A:-L..Luana....
Allex facuse un mici infarct...Se prabusi pe scaun, si ramase acolo privind podeaua...
As:-Corpul ei va fi mutat la morga de la subsol.
Allex , se ridica de pe scaun.
A:-Pot sa vad copilul...
As:-Sigur, urmati-ma.

Allex o urma pe asistenta pana intr'o sala mica, unde intr'un patut, dormea infasat un copil.Se apropie de el si il privi atent.Avea acelasi ten ca al Luanei si parul de aur tot ca al ei.
A:-Pot sa..
As:-Da.
Allex il ridica usor pe baietelul cu par de aur.Acesta scanci si deschise ochii.Il privi atent pe Allex.Avea ochii albastri intunecati ai lui Damon.
Micul copilas se incrunta si marai usor, apoi incepu sa planga si sa dea din maini si picioare.
Allex il aseza inapoi in patut, iar copilasul inceta din plans.
As:-E putin agitat.Normal ar fi trebuit sa se trezeasca in bratele mamei sale...
Allex ofta si iesi inapoi pe coridor.Charllote si Shin alergau spre el.
Allex ii privi plictisit.
C:-Allex...
Allex isi feri privirea si se indrepta spre morga.Cobori calm treptele, si cand intra in sala cu numarul pe care asistenta il dase incremenise.
Langa patul Luanei, Damon statea in genunchi, tinand'o de mana si plangand ca un copil.
D:-Luana..Imi pare atat de rau...Luana...
Allex se apropie de el.
A:-A sperat sa vii inapoi pana in ultima clipa, iar tu ai abandonat'o. ii reprosa el.
Damon isi lasa fata in mana Luanei si continua sa planga.
D:-Imi pare atat de rau...Ce idiot am putut fi...
A:-In fine.Acum nu mai ai ce face.Timpul nu poate fi dat inapoi nici chiar de fiul lui Ra.
Allex o privi pe Luana si se aseza pe marginea patului.Isi trecu degetele pe obrazul ei si zambi trist.
A:-Odihneste'te in pace inger zdrobit, sopti el.
Damon scanci usor.
A:-Du'te macar sa'ti vezi copilul.Macar atat...
Damon isi ridica privirea.Il privi pe Allex.normal, chiar daca el era tatal copilului, nu ar fi avut voie sa il vada.Nu ii fusese alaturi Luanei deloc...
Se ridica de langa patul Luanei.
A:-Du'te.Salonul 317.Charllote si Shin trebuie sa fie pe acolo.
Damon se intoarse pe calcaie.Arunca o ultima privire spre corpul Luanei, apoi iesi.Urca repede scarile si se duse glont la salonul cu nr 317.Ramase afara privind pe geamul mare de plastic.Un patut mic.Charllote si Shin erau inauntru.Damon isi feri privirea si dori sa plece, dar in clipa urmatoare, Charllote lua copilul in brate.Damon privi spre el.Copilul isi intoarse privirea spre el si il privi cateva clipe mirat, apoi zambi si ganguri usor, intinzadu'se spre fereastra.
Charllote isi intoarse privirea spre fereastra si il vazu pe Damon.II facu semn sa intre inauntru.Damon intra in salon si isi lasa privirea in jos.Copilul se intinse din nou spre el.
Charllote zambi.Damon isi ridica privirea si il privi.Il lua in brate.Copilul incepu sa rada.Damon il strase usor in brate si incepu sa planga.Copilul tacu si isi lasa capulm pe umarul lui.
"De ce plangi tata?"Auzi Damon vocea micutului in capul lui.
Damon incremeni si il privi.Copilul zambi.
"Doar mi s'a parut, gandi el."Copilul casca si inchise ochii.
Charllote il lua inapoi si il aseza in patut.
C:-Scuzeti'ma...in cate zile l'am putea lua acasa?
As:-Daca totul e bine peste noapte, maine la aceasta ora l'am putea externa.
Damon ramase deasupra patului.Copilul in prinse de deget si adormi asa.
C:-Damon....trebuie sa plecam...
Damon tresari.Se indeparta de patut.
"Sper sa te intorci repede..."Auzi din nou Damon vocea copilului in mintea lui.
Sh:-si ce nume ii punem?
A:-David.E numele pe care Luana si l'a dorit,se auzi vocea lui Allex cand acestia iesira din salon.Damon il privi pe Allex.
A:-se pare ca stie ca tu esti tatal lui..spuse Allex trist.
D:-imi pare rau...Promit ca dupa inmormantarea Luanei voi pleca...
A:-De ce?Copilul are nevoie de tine..nu de mine...Si sunt sigur ca Luana nu ar fi prea fericita sa il lasi si pe el singur...acum ca te'ai intors...
C:-Allex are dreptate...
Damon ii privi pe cei trei, apoi privi pe fereastra de sticla.Ofta...
"Iarta'ma Luana..."

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum