Book 3 Cap 16

86 7 0
                                    


Calipso nu dormise toata noaptea. Ramase jos, pe podea, cu spatele lipit de pat, cu genunchii la piept ,si barbia pe genunchi, fredonand același cântec de leagan ca de obicei.
Înspre dimineață, David începu' sa isi revina.Simtea caldura in zona ranilor, care inca zvacneau de durere.Isi misca usor mana si o muta prin pat.Intredeschise usor ochii.
Calipso se ridica de jos si se intoarse spre el.Il privea calma.
David clipi usor, apoi isi muta privirea spre Calipso.
-Hei, marai el usor.
-Buna dimineata...
Spuse ea calma privindu-l.
David o privi zapacit.Era destul de palida si avea un inceput de cearcane sub ochii rosiatici.
Incerca sa se ridice pe marginea patului, dar Calipso il opri.Il prinse de umar si il apasa inapoi .David se intinse inapoi in pat si o privi curios pe Calipso.
-Nu te forta.Nu cred ca ai vrea sa iti deschizi ranile...
-Ce s-a intamplat aseara?Intreba el trecandu-si mana prin par.
-Destule...Ti-e foame?
-Acum ca mentionezi asta....mi-e puțin foame..
-Vrei sa mănânci ceva special?
-Un bol cu lapte cu cereale de ciocolata ar fi un inceput bun pe ziua de azi, spuse David zambind larg.
Calipso se intoarse pe calcaie si merse calma in bucatarie.Avea un mers ceva mai leganat ca de obicei, probabil din cauza oboselii gandi David.
David ramase in pat gandindu-se la seara precedenta, fortandu-si creierul sa își amintească ce se întâmplase, dar degeaba.
Dupa cateva minute, Calipso se întoarse in camera.Se așeză pe marginea patului.
-Pot sa ma ridic acum?
-Da..Dar ai grija te rog..
David se ridica incet si se rezema de perete.
Calipso nu ii intinse bolul.
-Imi poti da te rog bolul?
Calipso il privi neincrezatoare.Scutura ușor din cap si lua o lingura de cereale si se intinse spre David.David zambi amuzat dar deschise gura si lua tot ce era in lingura.
Calipso continua sa il hraneasca pe David ca pe un copil mic, fara sa spuna nimic.
Cand termina, David ii zambi usor.
-Multumesc.
Calipso se ridica de pe pat si ieși din cameră fără să spună nimic.David rămase din nou singur.Se ridica cu greu din pat si făcu' un pas spre fereastra, dar in clipa urmatoare, Calipso intra in camera.Ramase speriata in usa.David o privi curios.Aceasta alerga spre el si i se arunca in brate impingandu-l in pat.David cazu' in pat si gemu' usor, iar ea cazu' peste el.Il privea speriata.Pentru cateva clipe, din cauza durerii, David isi tinu' respiratia.
-Î... îmi...îmi pare rău...se bâlbâie ea.
David oftă ușor si zâmbi.Intredeschise ochii si o privi calm.
-Nu face nimic.Sunt bine.
își trecu ușor mâna prin parul ei si îi zâmbi cald.
Calipso roși imediat si dadu' sa se ridice, dar el o opri.O inconjura cu bratele si inchise ochii.
-Da..David...Sunt grea..si tu esti ranit...
-E bine asa, nu ma doare deloc...si esti chiar usoara, sopti David deschizand ochii.
Calipso il privi curioasa.
Acesta ii zambi.Isi trecu o mana prin parul ei.
-Macar lasa-ma sa stau pe pat, nu pe tine....
David zambi si o lasa pe Calipso sa se intinda pe pat.Acesta se puse intre el si perete.David o privi cu coada ochiului.Ea statea pe spate, privind tavanul avea mainile pe langa ea.
Zambi usor si se intoarse pe o parte spre ea.O prinse de mana.Calipso tresari si isi intoarse privirea spre el.
David zambi din nou si inchise ochii.Casca usor si se intoarse din nou pe spate.Ii era destul de greu sa respire pe o parte.
O trase pe Calipso langa el.
Aceasta isi aseza capul pe pieptul lui ascultand cum inima lui bate.
-De ce ?
-Ce anume?Spuse David ușor confuz.
-De ce mă ții atât de aproape?..e ciudat...
-Pentru ca e placut, nu e ciudat...recunoscu' David calm.
Calipso rosi usor.
-Dar noi suntem doar prieteni...
-Si ce daca?Imi place sa te am langa mine...
Calipso inchise ochii putin trista.David privea tavanul in gol.Ei doi cu adevarat erau doar prieteni...așa fuseseră de la început, dar ....ceva îl făcea să creadă ca nu e o pretenie obisnuita...


Wop.Wop.
Și am apărut. :>
Mda...trebuie să va obișnuiți să citiți capitolele la ore târzii....nu sunt o persoană prea punctuală ....cred ca v-ati prins deja...
Eh. Pup all . :>
Dacă nu m-ati fi înnebunit cu notificări săptămâna asta nu aș fi scris capitolul. :))
Succes luni la școală/liceu. :3
Pandy's out. :">

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum