Sh:-Tu chiar vrei sa mori nu-i asa?o intreba el ironic.
Luana ofta.
L:-Nu....doar ca...
Sh:-Doar ca, ce?Iti place sa stii ca mereu ne facem griji pentru tine, nu-i asa?Tu chiar nu vezi cat de mult tinem amandoi la tine?!
Luana isi feri pirvirea.
L:-Imi pare rau...
Nu se gandise niciodata la cei doi la altceva mai mult decat prieteni...dar acum...
Shin ii lua fata in maine si se apleca asuprea ei si isi lipi buzele de ale ei.Luana privea in gol, gandindu'se la toate reactiile lor , cand ea fusese in pericol.Pana acum chiar nu realizase asta, dar ei chiar tin la ea..iar mai devreme sau mai tarziu ii vor cere ei o decizie..
Ce va spune?Ea tine la amandoi..dar doar ca amici..
Shin ii dadu drumul usor.Luana isi lasa capul pe pieptul lui si inchise ochii.
Sh:-Pot sa te rog ceva?
L:-?
Sh:-Te rog...ai grija cu cine stai...te rog din suflet.Toma nu e chiar cel mai de incredere baiat cu care ti-ai putea petrece timpul...De exemplu, eu si Damon suntem o companie mult mai sigura...
Luana se trase de langa el. Il privi trista, apoi se intoarse pe calcaie si o lua la fuga spre casuta, lasandu-l pe Shin cu gura cascata.Damon privea pe geam.O vazuse pe Luana alergand, dar stia ca are nevoie sa fie singura.Luana intra in casa si fara sa-i spuna nimic Sarei, intra in camera ei, se arunca in pat si incepu sa planga.
Era gresit ce facea ea?Ea ii vroia pe toti 3..ea nu ar putea alege intre ei...fiecare dintre cei 3 baieti au cate un loc in inima ei, chiar si Toma, care a fost cum a fost...
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Misterio / Suspenso"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."