Capitolul 12

270 14 4
                                    

Luana incerca sa se incadreze in timpul limita.Mai avea cateva secunde.Damon se apropie cu pasi mici pe baie.Apasa usor pe clanta, dra nu deschise usa.Luana nu era imbracata inca.
D:-haide.Nu intru peste tine, dar te rog, grab...
Luana deschise usa si il privi.
L:-Sunt gata acum, spuse ea calma.
Damon o privi zapacit.Arat superb.Costumul inchis la culoare ii scotea formele in evidenta si conturulcorpului.Se holba la ea cu gura intredeschisa.Luana rosi si isi lasa privirea in jos.Damon intra in baie si lua halatul si il puse pe umerii ei.
D:-Mai bine tii asta pe tine cat sunt prin preajma.Ok?
L:-Aha, spuse ea.
D:-Haide...Doar noi lipsim ..
L:-Dar...e frig..nu pot iesi asa afara...
D:-A..Da...Du'te si te imbraca bine.Te astept aici, spuse el asezandu'se pe canapea.
Luana il privi , apoi merse in camera ei.De schimba gandintoare, aopi reveni in sufragerie.
L:-Tu..Nu iti este frig asa?
D:-Nu...pe mine nu ma deranjeaza deloc temperaturile astea.Temperatura corpului meu e constanta emreu...
L:-Aham..
D:-Haide.
Cei doi iesira impreuna din casa si se indreptara spre piscina acoperita.
Toata lumea era deja acolo.Luanei ii era chiar foarte frig.Incepuse sa tremure.Shin o intampina cu un pahar de vin fiert.
Sh:-Vrei?
L:-Nu mersi...
Sh:-Doar o gura mica...
Damon marai surd.Shin il privi si ofta.
Sh:-Bine bine...Atunci un ceai ceva?
L:-Da..mai bine...
D:-Du;te schimba'te si iti recomand bazinul cu apa termala.Nu'ti recomand sa intri in cel cu apa rece.
L:-Ok..
Luana se duse sa se schimbe, apoi se apropie de bazinul mai mic, unde fetele sse bucurau de liniste.Intra doar cu picoarele in apa privind in gol.
Damon se aruncase in bazinul rece, unde erau baietii.Luana privi in jur.Toma era undeva in spatele ei, pe sejlong, citind o carte , iar Shin facea concurs de baut vin probabil.."Oare e chiar ok sa bea atat?"Luana se ridica si se apropie de masa la care Shin inca bea.
Damon ii taie calea.o prinse de talie si o conduse intr'o parte, unde avea rezervate 2 sejlonguri.Ii oferi Luanei un halat de baie si se aseza pe unul dintre locuri.Luana se aseza si ea si il privi pe Damon.
L:-De ce nu m'ai lasat sa il opresc?
D:-Da'i pace.Are tolerenta foarte mare ,nu e o problema pentru el..lasa'l sa se dea mare..
L:-De unde stii?
D:-stiu foarte bine tot trecutul lui...
L:-Ti'a spus tie asa ceva?
D:-Nu, doar ca pur si simplu il stiu.E o putere pe care o detin...pot vedea trecutul unei persoane in ochi ei,spuse el privind'o pe Luana in ochi.De exemplu despre tine stiu absolut totul.Poate chiar mai mult decat stii tu despre tine insuti.
Luana rosi si isi feri privirea.Il privi pe Shin.Damon isi muta si el privirea spre Shin.
D:-Nu s'a mai simtit niciodata atat de fericit inainte sa te intalneasca...
L:-Ce?! De unde stii?
D:-Ti'am mai spus.Shin a parasit Edenul pentru o fata.O tanara foarte atragatoare si draguta.Semana cu tine foarte mult.Mult timp a incercat sa o faca sa fie a lui.Renuntase la totul pentru ea, dar ea doar a profitat de el.Era pre indragostit sa'si dea seama de asta.Cat timp ea pretindea ca e cu el, se intalnea cu alti...multi altii...El nu a aflat decat dupa ce ea a murit..
L:-A...a murit?
D:-Da...Ei ii placeau foarte mult sporturile extreme, si intr;o sesiune de bungee jumping, funia s'a rupt iar a cazut de la 125 de metri inaltime.Shin a fost distrus.Pe langa ca renuntase la Eden pentru ea, acum era singur..pentru eternitate ...Problema e ca...odata ce paraisese Edenul, ramase cu aceeasi durata de viata si aici pe pamant, adica ca orice inger, o vesnicie.A inceput sa bea, iar incetul cu incetul a inceut sa faca cu celelalte fete exact cum a facut ea cu el.
Luana il privi trista oe Shin.Acum parea vesel.
D:-Acum e bine.De cand te'a cunoscut pe tine...
L:-Aha...
Luana se intinse pe sejlong si isi deschise pe jumatate halatul.Inchise ochii si se bucura de lumina artificiala, care oarecum era apropiata celei solare.Damon o privi calm si se intinse si el pe sejlongul lui.
L:-Dar tu?Tu de ce esti aici?
D:-Oarecum..aceeasi problema ca Shin...Recunoscu el.
L:-Adica te'ai indragostit de o fata...iar ea...ea cum e?
D:-Ea e bine.Pare vesela si fericita.
L:-Aham..ma bucur pentru ea, spuse ea soptit.
Damon o privi cu coada ochiului.Luana incepu sa deseneze modele in aer cu degetul.
D:-Ce faci?
L:-E un obicei ...imi place sa fac asta cu tata cand eram mica.eu incercam sa'mi dau seama ce scrie el, iar el ce scriu eu...era amuzant.
D:-Tu tocmai ai desenat o pasare, nu e asa?
L:-Da..
D:-De ce?
L:-Nu stiu..pur si simplu...Mi'ar place sa fiu o pasare... sa pot zbura printre nori..sa privesc mereu cele mai frumoase apusuri...
damon incepu si el sa deseneze in aer.Luana privi atenta ce facea, dar nu isi dadea seama ce desena el.
Damon zambi amuzat si isi intoarse privirea spre ea.
D:-Scrisesem numele celei care m'a facut sa vin aici...
Luana se incrunta incercand sa puna cap la cap miscarile lui Damon, dar nu reusi.
L:-Cum e ea..?
D:-ea e inca un copil rasfatat de cei din jurul ei, spuse el privind'o melancolic.
Luana isi feri privirea. Se ridica de pe sejlong si lasa halatul de baie sa cada de pe ea.
L:-ne vedem mai tarziu, spuse ea indreptandu'se spre bazinul cu apa termala.Se arunca in apa.
Damon ramase privind in urma ei.Oare ea nu'si dadea seama?sau astepta neaparat ca el sa'i spuna in fata...?!

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum