Capitolul 1 partea a-VI-a

346 21 2
                                    

Sh:-Inapoi catel rau!Spuse Shin superior smucindu'l pe Toma.
Foarte calm il lovi cu piciorul si il arunca jos.In mana avea o pana..o pana cat se poate de normala.Se apleca asupra lui Toma si il impunse cu ea.Toma scanci usor si isi pierdu constiinta.
Shin arunca funia de'o parte si il privi pe Toma.Deci asta era.Era un zeu la urma urmei...de aceea se simtea asa in jurul lui.
(Da..Ati auzit bine.Toma e incarcnarea unui zeu.Un zeu foarte batran si putin cunoscut, din cauza fricii pe care o starneste.Zeul Mortii, al placerilor carnale si un mare iubitor de sange.Pe scurt Shira.Shira murise acum sute de ani, ucis de fiica sa, care isi vazuse mama murind sub proprii ochi, chiar de mana tatalui sau.Toma era un descendent de sange al lui Shira, iar Shira a reusit sa se reincarneze prin el.)
Shin il privi in scarba pe Damon.
Sh:-Tu cat mai ai de gand sa stai asa?Arati josnic...
Pe buzele lui Damon se arcui un zambet subtil.Se ridica in fund si isi trecu mana prin par.Privi rana din piept si casca plictisit.Isi trecu mana peste ea , iar rana se vindeca imediat.Il Privi pe Toma ce zacea intins pe jos, apoi o privi pe Luana.Era plina de sangesi cu umarul aproape smuls de la loc.Se ridica pe jos si se apropie de Luana.Shin se apleca asupra ei si isi trecu degetele peste rana ei, care acum incepu sa se vindece greu.O ridica de jos si trecu pe langa Damon , indreptandu'sse spre casa.
Sh:-Adu'l si pe Idiotul ala.. n'am chef sa'l gaseasca cineva asa.
Damon il privi scarbit pe Toma.Lua funia si il trase pe Toma dupa el pana in casa.
Shin o aseza pe Luana pe canapea.Damon i tranti pe Toma langa perete si inchise usa plictisit.Shin se aseza pe podea langa canapea.
Sh:-Ocupate tu de ea.Eu nu pot s'o fac.Du'te in camera ei...
Damon o lua pe Luana pe brate si urca in camera ei.
O intinse pe pat si i rupse bluza complet.Privi calm trupul ei catifelat.Zambi..acum intelegea de ce nu dorise Shin s'o faca.
Se apleca usor asupra Luanei si privi rana .Celulele muschilor se refaceau, dar nu complet.Isi lipi buzele de rana si musca usor.Luana gemu.Deschise ochii si il privi pe Damon.Damon isi sterse buzele pe sange si zambi usor.
D:-Crede'ma, te va ajuta foarte mult.Dormi acum...
Damon o privi fix in ochi, iar Luana adormi imediat.
Muscatura lui Damon ii va vindeca complet rana, cat de curand.Veninul lui era foarte puternic, si va accelera procesul pe care Shin il incepuse cu acel praf e care il presarase la atingerea ranii Luanei.

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum