Toata lumea era in jurul gropii poraspat sapate.Toti pareau foarte tristi.Shin era in spatele lui Charllote ce il tinea pe David in brate, care adormise.Damon era in fata, ingenuncheat langa sicriul din lemn alb, inchis, pentru totdeauna.Allex era in spatele lui, privindu'l la fel de trist.Fata pe care amandoi o iubeau avea sa se scufunde pentru totdeauna sub pamantul rece.
Dupa ce coborara sicriul, toata lumea se risipi.Allex Shin Charllote si Damon erau ultimii ramasi.David se trezi si el si privi in jur.Incepu sa se agite cand observa ca nu era langa Damon.Damon se ridica si il lua in brate.David privi movila de pamant si se incrunta.Observa poza alv nebru de pe crucea de marmura si scutura usor din cap.
"-Ce cauta poza mamei acolo?"
Damon ofta.
(Puterea speciala a lui David era telepatia-Din cauza ca era semi-demon)
D:-Nu ai intelege...Mama...Mama nu mai e...
"-Ce tot spui acolo?....Mama e chiar aici!"Spuse David serios.
Damon zambi usor.
D:-Da..Mama e aici.."In inimile noatre...."
In clipa urmatoare, 2 perechi de pasi se apropiau de ei.Damon se intoarse.Luke si Mike se apropiau tristi, cu cate un buchet imens de crini albi.Ii asezara pe movila de pamant si il privira pe Damon.Damon le zambi.
D:-Mersi...
Damon simti o adiere rece si isi intoarse privirea.In departare, Shira statea cu mainile in buzunar privindu'l.Stia ca nu era real, era doar un spirit, dar zambi, apoi isi intoarse privirea spre David ce ii privea pe ceilalti foarte interesat.
Asta nu putea fi un capat de drum.David era noua lui dorinta de a trai...si singura...~Sarsitul celei de a 2-a carti~
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Misterio / Suspenso"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."