Book 2 Capitolul 5

173 15 1
                                    

Se facuse ora 11, iar Luana inca dormea.Cineva suna la usa.Luana intredeschse ochii.Damon ii zambi.
D:-Neata...
L:-Hei...
Se auzi o a doua bataie in usa.Luana se ridica din pat si isi lua halatul pe ea, si merse sa deschisa.Cand deschise, Allex ii zambea vesel din prag.
A:-Neata Luana!Ce faci?
L:-Buna Allex.Acum m'am trezit.Ce e cu tine la o ora atat de matinala?
A:-E ora 11 Luana.Ma gandeam ca poate vrei sa luam pranzul impreuna undeva...spuse el rosind.
Luana isi lasa privirea in jos.
Damon se apropie de ea si o prinse de umeri.Isi lasa barbia pe crestetul ei si il privi pe Allex, care intepenise.Damon ramase asa, privindu'l pe Allex care incepea sase simta stanjenit.
L:-MErsi Allex....poate data viitoare.Ok?
A:-S..Sigur..De ce nu?!Apropo..Ti'am adus asta.Ai uitat'o aseara la club...
Allex ii intinse Luanei o esarfa multicolora, impaturita si parfumata.Lauan o lua si ii zambi.
L:-Mersi mult Allex.Esti cel mai tare!
Luana ii facu il ciufuli prieteneste.Allex rosi.
A:Presupun ca ne vedem deseara..
L:-Normal!
A:-Ok..Pe curand..
Allex se intoarse pe calcaie si se indeparta repede.
Allex era genul de baiat foarte direct, dar dadea foarte repede inapoi.Avea parul de culoarea focului si ochii ca marea calma.Avea un stil foarte provocator si de bun gust, dupa parerea Luanei.Era genul de baiat cu care ti'ar place sa'ti faci de cap.
Luana inchise usa si se intoarse spre Damon.
D:-Cine era el?
L:-Un prieten/
D:-Ce fel de prieten?
L:-Ce e cu intrebarile astea?!Esti cumva gelos?
Damon o prinse de barbie si o privi in ochi.Marai surd si inainte sa isi lipeasca buzele de ale ei spuse calm.
D:-Normal.
Mai tarziu, dupa ce Damon facu un dus, si Luana pregatise cate o cafea, erau amnadoi in sufrageria mare bucurandu'se de cafeaua calda si de placerea revederii.
Luana statea rezemata de umarul lui Damon, pe canapea.Parfumul lui si al cafelei proaspete erau drogurile cele mai bune.Damon o tinea strans langa el, cu mana dupa talia ei.Dupa cateva clipe de tacere, Damon i se adresa ganditor.
D:-De ce nu ai vrut sa uiti totul?
L:-De ce sa uit?!Totul a fost atat de frumos, chiar daca dureros, a fost frumos.Tu ai fost mereu langa mine si m'ai protejat, Shin la fel, iar Toma...pana la urma urmei mi'a fost prieten de cand ma stiu...Daca uitam de voi uitam cea mai frumoasa parte din viata mea...
Damon isi trecu usor degetele pe talia ei si simti cicatricele pe care Toma i le lasase.Luana inchise ochii si zambi.Damon se cutremura.
D:-Inca le ai...Daca vrei le pot vindeca...
L:-Nu!Lasa'le...
D:-De ce nu?
L:-E tot ce mi'a mai ramas de la Toma...spuse ea inecandu'se in lacrimi.
Scapase cana de cafea pe podea si isi acoperi fata cu mainile.Damon isi puse cana pe masuta si o trase pe Luana in bratele lui.Luana isi ascunse fata in pieptul lui.
D:-Gata Luana...Imi pare rau..E vina mea...Nu m'am gandit niciodata cat de mult tii la Toma..
L:-Chiar..chiar daca m'a ranit a ramas prietenul meu...a fost acolo cand am avut nevoie de el....

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum