Book 3 Cap 13

109 8 1
                                    

Calipso pov.-Va rog lasati-ma sa ma intorc...
Luana o privi calma si zambi exact ca o adevarata mama.In timp ce se ingrijea de ranile ei, Calipso tot insistase sa o lase sa se intoarce in parc.
-De ce te-ai intoarce? intreba calm Luana
-Acel om...mi-a omorat familia..vreau sa stiu ca e mort pentru totdeauna...
-Shira? spuse Luana usor surprinsa.
-Da...Mi-a omorat familia si m-a lasat singura, fara nici un sprijin, de la 9 ani....Am ramas absolut singura, fara un acoperis deasupra capului...copilul nimanui...
-Si scoala?
-Am terminat liceul anul trecut, cum am putut.Directorul a fost foarte dragut cu mine si m-a acceptat in scoala, uneori chiar se interesa de mine...dar copiii au fost mereu rai cu mine...Dar David...
Luana zambi usor.
-David a fost altfel, s-a comportat altfel cu mine...m-a ajutat....
-Dar te-a si folosit, spuse Luana calma vazandu-si in continuare de curatarea ranilor.
Calipso ramase tacuta, dar mai apoi spuse la fel de calma.
-Nu m-a folosit.Eu l-am ajutat de buna voie...
Luana zambi multumita.Atat dorise, ca ea sa inteleaga de fapt ce facuse pentru David.
-Dar acum tu ai luat blestemul asupra ta, deci te-a folosit.
-Oarecum, blestemul nu e neaparat asupra mea....Eu doar port o oarecare parte din el....normal ar fi trebuit sa mor in seara asta, dar datorita voua, am rupt lantul blestemului, deci nu mai pot spune ca exista vreun blestem...
Luana o privi curioasa, dar mai apoi zambi.
Usa de la intrare se deschise zgomotos, si David intra in casa cascand lung.Calipso era intinsa pe canapea, semi-dezbracata, dar nu reactiona.Il privea calma, fara nici o expresie.David rosi din cap pana in picoare si isi puse mainile la ochi.
-Scuze, scuze, scuze....apoi o lua la fuga spre dormitorul lui, dar spre amuzamentul Luanei se izbi de usa si aproape cazu jos.
Damon intra si el in casa si se apropie de Luana.O saruta pe frunte si se intoarse cu spatele la cele doua.
-Eu merg la dus..vorbim dupa, bine?Spuse Damon
-Sigur... spuse mai mult soptit Luana
Damon le lasa pe cele doua singure.
-Cand l-ati inatlnit pe Damon, stiati ce este?
-La inceput nu, dar cand am aflat nu mi-a fost frica...A fost...nu stiu, o senzatie tare ciudata...De ce intrebi?
-Pentru ca vad ca suneti feiriciti impreuna.
Luana zambi melancolica.
-Acum da, dar am avut si momente mai putin fericite...
-Inteleg...
-Gata...Am terminat si cu asta, cum te simti, te mai doare ceva?
-Nu.Sunt bine.Multumesc.
-Nu ai pentru ce.
-Acum, va rog sa ma scuzati de deranj eu voi pleca...
David iesi alergand din camera. O prinse de mana pe Calipso.Acesta se intoarse spre el si il privi calma.Luana se retrase imediat.
Cei doi ramasera tacuti.Calipso avea aceeasi privirea goala, fara nici o expresie.
David se imbujora.
-Te rog ramai...spuse acesta privind-o.
-De ce?
-Pur si simplu.Ai tot ce ai nevoie aici...de ce sa te intorci in parc?te rog...
Calipso clipi calma si dadu usor din cap.
-Bine.
David zambi multumit si ii dadu drumul la mana.
-Poti dormi in camera mea, eu voi dormi de acum in sufragerie..
Calipso isi lasa capul pe o parte si privi spre camera lui David.
David isi trecu mana prin par.
-Nu e nu stiu ce, dar e buna, e spatioasa si are o priveliste superba.
Calipso il privi din nou .David o prinse de inchietura si o trase in camera.Trase perdeaua pe geam si se intoarse spre Calipso.
-O sa vorbesc cu mama sa iti aduca niste haine si maine mergeti impreuna la cumparaturi.Sper sa nu iti fie frig in seara asta...uite...o patura ceva mai groasa, spuse David deschizand dulapul si scotand o patura groasa.
Calipso o aseza pe pat dar ea ramase in picoare privindu-l pe David.
-Ti-e foame?
-Nu neaparat...
-Haide sa mancam ceva...
Cei doi mersera in bucatarie si luara masa impreuna.
Dupa ce fiecare dintre ei facura un dus, David fusese ultimul la dus.
Se intoarse in sufragerie si se arunca pe canapea.Calipso avea usa inchisa la camera asa ca nu dorea sa o deranjeze.Trase patura pe el si casca lung.
Aflase de la Shira starea in care Calipso se aflase...Si i sa facut mila, oarecum...sau nu doar mila..
usa camerei lui David se deschise si Calipso veni in sufragerie.Se apropie de canapea lui David si facu' o pleciune scurta.
-Multumesc pentru tot....spuse aceasta cu glas stins
David se ridica pe marginea canapelei si o privi curios.
-Nu ai pentru ce.Eu sunt cel ce ar fi trebuit sa iti multumeasca de la inceput.Tu mai salvat...
Calipso il privi calma apoi dadu scurt din cap.
-Saptamana asta, in centru, e un festival tare dragut, ceva oriental din cate am inteles, vrei sa vii cu mine?intreba David usor imbujorat
Calipso clipi usor.David rosi mai tara decat un mac.
-Daca tu doresti... incepu Calipso a spune

-Doar daca vrei, nu te pot obliga...

-Vreau sa merg, spuse ea scurt.
-Serios?Ma bucur...Atunci..asa facem,Sambata viitoare mergem la festival.
Cei doi ramasera privindu-se.Intr-un final, David sparse tacerea.
-Pot sa te mai ajut cu ceva?
-Poti...De fapt nu..Noapte buna, spuse ea scurt, apoi se intoarse pe calcaie si se duse in camera lui David.David se intinse inapoi pe canapea.

Sambata urmatoare, de dimineata, David si Calipso luau micul dejun.Luana si Damon erau pelcati din oras pentru cateva saptamani, in nu stiu ce "Luna de miere"....Doar ei stiau ce planuri aveau.
-Deci , nu te-ai razgandit nu?
-Nu.
-Ma bucur...Merg sa caut costumele...
-Spal eu vasele, se oferie ea si se ridica de pe scaun si aduna de pe masa fara sa schiteze nici un zambet.

Toata saptamana fusese la fel.Ea nu zambise nici macar o data.
In cateva minute, David gasise hainele pe care la cauta.Doua costume traditionale japoneze.Batu' usor la usa camerei in care Calipso era.Aceasta intredeschise usa si il privi pe David.
-Am gasit asta, spuse el aratandu-i rochia.
Calipso lua rochia si inchise usa fara sa spuna nimic.
David ofta si merse in baie, unde se schimba si el.
Cand se intoarse in sufragerie, Calipso nu era gata.
Batu la usa, si intra.Calipso era in genunchi in fata oglinzii incercand sa isi contureze buzele cu o pensula subtire si tus japonez, de-al Luanei.David se apropie amuzat de ea.
-Nu rade.E un chin...
David ingenunche langa ea si ii lua pensula dintre degete.Ii lua barbia in cealalta mana si contura usor buzele.
Calipso il privi pentru prima data in ochi.Rosi imediat si pentru prima data zambi.David ramase cu pensula suspendata.Clipi de cateva ori foarte zapacit, dar ami apoi zambi si el.
-Gata.Ce spui?
Calipso se privi in oglinda si dadu scurt din cap.
-Multumesc.
-Nu ai pentru ce.Mergem?
-Sigur.
David se ridica si ii oferi mana lui Calipso.Calipsi il privi cateva clipe, apoi isi puse mana intr-a lui si se ridica.

Nu ma omorati!Pls.Pls. :<

Am devenit foarte stresata zilele astea.Cine pnm stia ca trebuie sa dai test initial si la istoria artei ?Poate sunt eu boboaca la arte,dar ma jur ca-mi mananca sufletu' treaba asta.Mai nasol e ca pot lucla la capitole doar in weekend. :< Am ore dupa-amiaza si cum nu sunt cea mai matinala persoana ....mda v-ati prins voi. :))

Voi posta de acum doar in weekend...Gen duminica....but saptamana viitoare voi incerca sa postez sambata...bcs duminica nu sunt acasa...si nu voi avea nici net sau semnal.... :| Norocoasa de mine.Iei...

Pandy's out. ;)


Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum