Capitolul 17

201 15 2
                                    

Heyoo. :3

Deci,deci,deci... am vrut sa va anunt ca mai sunt doar 5 capitole din cartea I . T^T Gomene. Dar nu stiuce sa fac cu coperta pt cartea urmatoare sau daca sa o continui aici. Nu stiu, eu zic sa fac alta carte dar vreau pareri. Va roooog. T^T

**

Trecusera cateva zile in care Luana statuse doar in camera eiNu dorise deloc sa primeasca atentia nimanui si il Refuzase pe TOma de fiecare data cand incerca sa ii vorbeasca.Acel apel la o ora tarzie o facu sa se simta nesigura pe ea.
Damon si ceilalti intrasea in panica.Nimeni nu reusea sa de'a de ea.Damon nu reusea sa o localizeze, iar Shin nu era in stare sa se teleporteze langa ea...Totul era din ce in ce mai rau.
Luana iesise afara.Vremea era rece, dar nu ii pasa.Purta doar un kimono subtire.Avea nevoie de putin aer curat.
Se aseza pe Scarile reci si ramase acolo, privind trista, in gol.Toma nu ii spusese nici pana acum cine fusese cel ce sunase.Vocea aceea ii paruse extrem de cunoscuta, dar nu reusea sa'si aminteasca cine era.
Toma iesi si el afara.O acoperi pe Luana cu o patura groasa si se aseza langa ea.
T:-Ce s'a intamplat?
L:-Nimic, spuse Luana si se ridica de langa el, apoi cobori pana in gradina inghetata.
Toma o urmari din priviri si ramase pe scarile pe marmura.Nu prea intelegea ce nu ii convenea Luanei.Avea tot ce dorea si tot nu era multumita...
Cobori calm scarile si se duse langa ea.O prinse de talie si o intoarse spre el.
T:-Tu chiar nu vezi?
L:-Ce sa vad?
T:-Serios Luana?!De cand te'ai trezit incerc sa te fac sa realizezi acelasi lucru...
L:-Ce anume?SPuse ea confuza.
Toma isi dadu ochii pese cap si ii dadu drumul.O privi nervos.Se intoarse pe calcaie si , cu pasi mari, se duse in casa.
Luana ramase afara, privind confuza in urma lui.Chiar nu avea nici cea mai vaga idee despre ce vorbise Toma...

Sh:-Damon!!!Damon cred ca am gasit ceva...
Damon alerga imediat la Shin, ce cotrobaia prin lucrurile lui Toma.Shin gasise o floare presata.Era cat se poate de normala, dar avea un parfum ciudat.Damon lua floarea intre degete si o privi calm.Vazuse asemenea flori, acum cativa ani...dar destul de departe de aici.Era o insula in apropiere(700+ km) unde florile astea cresteau in liniste.Erau destul de rare in zona ...
Shin Zambi increzator.
Sh:-Ce spui?Facem o excursie?!

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum