Cand ajunsera acasa, prima data, Damon o duse pe Luana in camera lor, si o aseza pe pat, apoi merse cu David in camera lui.Nici unul nu se trezise pana acum.
Cand se intoarse in camera, Luana era pe marginea patului privindu-l cu ochii mari nestiind ce sa creada.Damon ii zambi, se apropie de ea si se lasa in genunchi in fata ei. Acesta isi lasa capul pe genunchii ei si inchise ochii.Luana isi trecu degetele prin parul lui si ofta usurata.
-Credeam ca am visat...
-A fost un cosmar fara tine...nu un vis.. spuse Damon.
Nu o privea deloc pe Luana.Se multumea sa stea asa, cersind mila ei.
Luana ii lua fata in maini si ii ridica privirea si isi lipi nasul de a lui si zambi obosita.
Damon isi trecu degetele pe obrazul ei.
-Mi-ai lipsit...3 ani...mai bine de 3 ani...
Damon isi feri imediat privirea.Se aseza pe marginea patului.O privi pe Luana cu coada ochiului si ofta.
-Imi pare atat de rau, pentru tot ce am facut, ca te-am parasit cand aveai nevoie mai multa de mine, ca..
Luana ii lua fata in maini si isi lipi buzele de ale lui,doar asa il putea opri in vorbit.
Se lasa pe spate si il trase si pe Damon langa ea.Se ghemui langa el si inchise ochii.
L:-Esti aici, atat conteaza, nu vreau nimic mai mult..
Damon o privi trist si isi trecu mana prin parul ei si ofta.
Luana avea o inima imensa...
-Luana...suntem atat de diferiti...ofta el.
-Si ce daca?Chiar nu ma intereseaza ce esti, ce sunt...stiu sigur ca inima mea iti apartine...nu conteaza ce ai fi...Stiu un singur lucru, tu esti cel ce m-a facut sa zambesc...
Damon zambi usor rusinat.O saruta pe Luana pe frunte.
-Cum te simti?
-Sincer..rau..ma doare tot corpul...
-Odihneste-te...Vei avea nevoie de energie pe maine dimineata...
-De ce?
-Vei vedea.Acum dormi...
Luana casca usor .Damon trase patura pe ea.
Luana nu se simtea in stare sa se ridice din pat pentru a se schimba, asa ca ramase asa.Purta o pereche de blughi, maieu si jacheta.Damon o ajuta sa isi dea jos jacheta, apoi ea se cuibari inapoi langa Damon, unde adormi imediat.**
A doua zi de dimeanata, pe la ora 11, David se trezi si el.Luana era langa patutul lui .Ii zambi calduros .David casca lung si se ridica in fund.O privi pe Luana si trecu pe langa ea obosit.Dupa ce facu cativa pasi, lua forma de aseara, acel David de 18 ani, cu un zambet cuceritor si ochi stralucitori.Luana il privi mirata.Se ridica si se apropie de el.David era mai inalt ca ea .Se apropie de el si isi trecu degetele pe obrazul lui.
-D..David...
-Exact...Stii ca sunt pe jumatate demon, normal, asa ar trebui sa arat la varsta asta, dar nu e prea normal..cine vede certificatul de nastere, va spune ca e o greseala imensa, asa ca prefer forma aceea de bebelus...
Luana zambi usor printre lacrimi si ii sari in brate, si incepu sa planga.David isi trecu mana pe capul ei si zambi multumit.
-Abia am asteptat sa ne reintalnim...Stiu ca eu sunt cel ce te-a despartit de tata, dar nu am vrut.Stiam ca asa va fi chiar inainte de a ma naste.De la 5 luni puteam sa te aud, sa inteleg ce vorbesti, ti-am vazut tot trecutul, stiam tot ce simti.Imi parea rau ca va trebui sa mori doar pentru a ma aduce pe mine pe lume.Stiam cat de mult tii la tata, asa ca nu m-am opus.Puteam sa refuz sa ma nasc.Bunicul mi-a oferit sansa, dar stiam ca intr-o zi vom fi toti 3 impreuna din nou...Pentru totdeauna.De acum, si tu vei trai vesnic.Esti un inger cazut, un inger printre demoni, o raza de soare in intuneric...raza noastra de soare...
Damon ii asculta din sufragerie."Bunicul..."Probabil Ra stia ce se intanplas si l-a pus sa aleaga.Ca semi-demon, David crescuse cativa ani inainte sa se nasca in Hades.Asta se intampla cand un demon va crea un copil cu un om.Copilul se naste in Hades cu cativa ani inainte, i se spun riscurile si tot ce va fi dincolo, si il pun sa aleaga.Nu se gandise niciodata ca lui Ra i-ar fi pasat...
-In fine, hai lasa plansul.Ai plans destul ...Ochii tai nu merita asta.
Luana zambi vesela si facu un pas inapoi.David zambi si el si isi lua forma de copilas.
Damon intra in camera.
-Mergem in parc?e o zi destul de frumoasa...Am putea petrece cateva ore acolo...intreba acesta
-Sigur. spuse usor zambitoare LuanaDupa cateva minute, cei 3 iesira din casa.Hotarara sa mearga cu masina, din cauza prea putinei energii pe care David si Luana o avea in momentul de fata.
Pe David il pusera pe bancheta din spate, unde adormit imediat..Luana era in dreapta lui Damon.Ii zambi vesela.
Damon o tarse spre el si o saruta pe frunte, apoi porni motorul si accelera.
In parc, soarele stralucea cald, David era intr-un leagan si parea foarte plictisit.Damon si Luana statea pe o banca, privindu-l pe David.
-Cum te simti?
-Sunt bine, oarecum...A fost o trecere cam brusca intre lumi si imi simt corpul sfasiat, dar sunt bine...Acum sunt bine, spuse ea privindu-l.
Damon zambi ii lua mana si o saruta usor.
-Damon, ce a vrut David sa zica prin bunicul?
-Ah..Cred ca nu ti-am spus niciodata...tatal meu este Ra, Zeul Hadesului...Deci bunicul lui David..la asta se referea...
-Si cum adica l-a pus sa aleaga?
Damon ii explica Luanei cum stau lucrurile in Hades.
Luana il privi pe David si zambi.
Cand sa plece, Luana mergea cativa pasi in spatele celor doi,David dormea in carucior, iar Damon "conducea" caruciorul.Luana se izbi de cineva si cand isi ridica privirea ingheta.Damon se opri si el si se intoarse, iar cand il vazu pe cel de langa Luana incepu sa marai.Muahahaha. Va las in suspans. Sunt rea. :3
Ce ati zice sa fac un capitol cu intrebari primite de la voi pentru personaje? Gen sunt in pana de idei momentan si asta ar fi un bonus pentru voi cat si pentru mine. :))
Soo ,cei de-a 8-a ,cum a fost la examenul de la romana ,v-ati descurcat? :o3 Nu va ingrijorati ,veti avea note mari. ^^
Panda's out.
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Misterio / Suspenso"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."