Book 3 Cap 17

98 7 0
                                    

In aceeasi zi, dupa cateva ore de stat in pat, David se hotari sa iasa afara.
Calipso adormise de ceva vreme, asa ca nu o trezi.Era destul de obosita si merita un somn bun.
Se ridica cu greu din pat si isi lua un hanorac din dulap, apoi ieși din cameră, aruncand o ultima privire spre Calipso.Parea linistita.
Cobori scarile cu mainile in buzunar si ieși in gradina blocului.Florile erau uscate, copacii isi aruncau ultimele frunze, si iarba murea incet.Se aseza pe iarba rece si isi ridica privirea pe cer.
Se simtea destul de bine si vesel.Inchise ochii si se intinse pe iarba.
Calipso începu' sa se fâțâie in pat, si se trezi speriata, din cauza ca realizase ca David nu era langa ea.
Se ridica imediat din pat si privi alarmata in jur.
-David? Întreba această ușor panicată.
Se apropie de fereasta si privi in gradina.David era jos, intins pe iarba.
Se schimba repede in ceva mai gros, înșfăca masca de pe noptiera si alerga in gradina.
Ramase in tocul usii, privindu-l pe David.
Acesta deschise ochii si o privi peste cap.Zambi larg.
-Te-ai trezit?!De ce?o intreba el ridicandu-se in fund.
Calipso se apropie de el si se aseza in genunchi langa el.
-Am vrut sa iti aduc asta, spuse ea întinzându-i masca.
David lua amsca si o privi curios pe Calipso.
-De ce as avea nevoie de asta?
-Doar tine-o la indemana.Bine?
-Ok..daca tu spui...Ce faci?Ramai aici cu mine sau mergi sus?
-Cred ca raman, spuse ea ridicandu-si privirea spre cerul gri.
David zambi.Se intinse inapoi pe iarba si inchise ochii.
Cei doi ramasera in liniste,pana cand Calipso se ridica brusc si ii puse masca pe fata.David nu apuca nici sa isi dea seama ce se intampla,ca se transformase intr-un cavaler in armura stralucitoare.
-Ce?Ce naiba...nu asta trebuia sa fie pe mine...Calipso?!
-Nu am timp de explicatii David!Ai grija!
In clipa urmatoare ,Calipso il impinse de David cativa metri mai in spate.David, inghiti in sec.In locul in care statuse era acum o lama imensa, infipta in pamant.
Calipso privi speriata lama .
-Ce naiba? Spuse David confuz.
-Shira...spuse Calipso inainte ca tanarul cu zambet superior sa apara.
David marai surd si se ridica in picoare.
-Ce vrei?spuse acesta repede
-Am venit dupa tine, micul meu supravietuitor.Esti mult mai puternic decat as fi crezut vreodata.
-Pe naiba...Marai nervos David.
Calipso se ridica in picioare si se apropie de David.
-Suntem doi contra ta....Nu ai nici o sansa.
David o privi cu coada ochiului.
-Nu te amesteca, nu vreau sa te ranesti...
-Dar te pot ajuta!
-Am spus ceva Calipso, te rog nu te amesteca.Voi termina cat se poate de repede.
Calipso facu cativa pasi in spate.David isi ridica usor barbia si il privi pe Shira.Acesta isi lua lama din pamant si o agita usor.
Langa el era acum un caine tare ciudta, negru, cu colti imensi si ascutiti. ce parea foarte nervos.
Shira zambi superior si isi indrepta varful lamei spre David ..Cainele marai si se arunca spre David, dar David nu se feri, ci isi puse mana in capul cainelui, care se opri imediat, dar icnerca sa il muste.In clipa urmatoare, partea de sus a armurii disparu' si pe corpul lui perfect incepura sa se contureze niste linii rosiatice.
Cainele scheuna usor si disparu in clipa urmatoare.David ranji satisfact.Shira il privea curios.Simtea cum puterea i se mareste cu fiecare clipa ce trece, dar nu era stabila.Acea putere l-ar putea ucide...
Ochii albastri ai lui David incepura sa se shcimbe, capatand noante rosiatice, iar parul incepeea sa se decoloreze.
Era forma lui adevarata de semi demon.Caninii i se alungira usor , se inaltase vreo 10 centimetri,iar pe cap ii aparura un fel de urechi de pisica, albe.
Shira zambi multumit.
-Deci te-ai decis ca ar fi mai bine sa iti arati adevarata forma de demon, dar stii că asta are un pret, nu e asa?
-Normal ca stiu.
-Ce pret?..sopti Calipso speriata
-Asta devine interesant.Acum sa vedem daca rezisti destul de mult incat sa ma bati si sa ma iei cu tine, sau nu.
Zis si facut.Shira se arunca spre David cu lama intinsa spre pieptul lui.David se feri imediat.Viteza de miscare i se marise cu mult.Nu avea cum sa piarda....

Mă ce-ti bate. Bag la pariu asta.
Am uitat să postez bcs abea am timp pentru mine cu toate temele, proiectele și toate lecțiile pe care trebuie să le învăț.
Practic, liceul mă termina psihic.
Sper ca e de-ajuns acest capitol. :)
Am o mică intrebare întrebătoare. :'>
Voi ce ați făcut halloween-ul asta? :3

P.S. Condoleanțe familiilor ai căror membrii au murit în clubul Colectiv. :(
30.10.'15 Nobody should die on the dance floor.

Pandy's out...

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum