Book 2 Capitolul 9

186 12 1
                                    

Allex tocmai se pregatea sa spuna o gluma, cand vazu Luana deschise usa, dar cand o vazu atat de trista ramase cu gura intredeschisa pirvind'o.Avea obrajii umezi si ochii rosii
A:-L...Luana??
Luana il privi si isi lasa privirea in jos.Lacrimile incepura sa se rostogoleasca pe obrajii ei.Allex incepu sa se alarmeze.
A:-Luana ce s'a intamplat?
Facu un pas spre ea, iar in clipa urmatoare Luana isi pierdu echilibru .Allex o prinse imediat.Isi trecu mana peste fruntea ei.
A:-LUANA!!!Arzi...
Luana isi rezema capul de pieptul lui si lasa lacrimile sa curga in continuare.Allex ofta.Inchise usa , o lua pe Luana pe sus si o duse in camera ei.O intinse pe pat.Luana se intoarse cu spatele la el si se ghemui la perete.Allez se aseza pe marginea patului si o prinse de umar.
A:-Ce s'a intamplat?
Luana nu ii raspunse.Inchise ochi si ramase in liniste.Allex se intinse spre ea si isi lasa capul pe umarul ei.
A:-Chiar esti un copil, spuse el cu un suras bland pe buze.
Luana nu ii raspunse nici de data aceasta.Allex isi trecu degetele pe obrazul ei.Era la fel de fierbinte..Avea febra.Se ridica de langa ea si merse in bucatarie.II pregati un ceai fierbinte si se intoarse in camera.
A:-Ti'am facut un ceai.Hai si bea'l chiar daca nu vrei sa vorbesti.Doar bea'l.Promit ca nu te intreb nimic...
Luana il privi cu coada ochiului.Se ridica pe marginea patului si lua cana cu ceai.Allex se aseza pe podea si o privea linistit.Luana sorbea guri mici din ceai, mereu ferindu'si privirea.
Cand termina ceaiul ii multumi si se intinse inapoi in pat.Allex se ridica si o acoperi cu patura.Zambi usor si o ciufuli prieteneste.
A:-Copil mic ...
Luana zambi usor si inchise ochii.
In clipa urmatoare, Cineva intra repede in apartament si se apropie nervos de camera Luanei.Allex isi indrepta curios privirea spre usa.Luana se ridica pe marginea patului, putin speriata.
Damon intra nervos in camera.Il privi pe Allex.
D:-Ce naiba cauta asta aici?!?!
Luana tusi usor.Damon tresari.Isi muta privirea spre ea si ingheta.cu pasi mari se apropie de ea si se lasa la acelasi nivel cu ea.
D:-E..Esti bine?
L:-Ce vrei, Damon...?
Damon isi trecu mana pe fruntea ei si se incrunta.O prinse de umeri si o intinse inapoi in pat.O acoperi cu patura si se ridica.Il privi pe Allex, apoi ofta.Luana il prinse de mana .Damon o privi cu coada ochiului.Ea ii zambi.
A:-Eu cred ca plec...Luana...nu cred ca ar trebuinsa vii in seara asta la club...voi vorbi eu cu Klaus...
L:-Mersi...
Allex ii zambi si se intoarse pe calcaie, si pleca.Damon se intoarse spre Luana si ingenuche langa pat.Luana isi trecu mana prin parul lui ud.
L:-Pe unde ai fost?
D:-Am avut nevoie sa fiu singur...Esti bine?
L:Da..cred...
Luana se ridica pe marginea patului si ii lua fata in maini.Ii zambi si il saruta pe frunte.Damon isi feri privirea.Ce sa faca?

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum