Toma era in fata ei ranjind ciudat.un ochi era de culoarea rubinelor si unul albastru.Arata foarte ciudat....Luana facu un pas in pstae.Inghiti in sec.Inima ii batea gata sa ii iasa din piept.Toma o prinse de mana si o trase dupa el in pat.O arunca in pat si se puse deaspura ei tinand'o pe maini.Luana incepu sa se zbata.Toma zambi si mai satisfacut.
T:-Calmeaza'te, spuse el pe un ton rece.
Luana ingheta.Il privea speriata.Toma se apleca spre ea la doar cativa centimetri.Luana isi feri capul si inchise ochii.El o prinse e barbie si o forta sa il priveasca.
T:-Nu ti'a placut cum m'am comportat pana acum, acum fac lucrurile in stilul meu, spuse el si isi lipi buzele de ale ei.
Luana incepu din nou sa se zbata.Toma nu ii dadu drumul.Incepu sa ii desfaca kimonoul.Luana il lovi cu piciorul in stomac.Toma isi dezlipi buzele de ale ei si o privi nervos.Tusi.Luana il lovi a doua oara cea mai tare.Toma nu mai putea respira.Cazu jos.Luana se ridica repede din pat si alerga spre usa, dar lupul alb imens ii taie calea...ochii lui albastrii stralucea din cauza parerii de rau, dar trebuia sa isi asculte stapanul.Toma se ridica cu greu de jos.O privi pe Luana si se incrunta nervos.Ochiul albastru incepea sa capete noante rosiatice.Luana isi stranse kimonoul pe langa ea si scanci usor.Facu un pas in spate.Toma se apropie nervos de ea.O prinse de barbie si o privi in ochi.pe mana stanga aparura ghearele de aur imense.Isi inclesta maxilarul si apasa cu gherele pe talia ei.Rupse o bucata din kimonoul subtire si apasa cu varfurile ascutite pe pielea caldaLuana scanci speriata si il prinse de incheietura.
L:-Toma...
T:-Toma nu mai e aici papusa...Chiar nu ai observat?Eu sunt Shira, iar tu de acum, esti a mea.
Shira apasa cu ghearele pe talia ei, iar ghearele intrara in pielea Luanei.Luana Gemu speriata.Se trase de langa el.Shira zambi multumit.Linse ghearele insangerate si ranji multumit.Luana isi acoperi rana cu palma.Scutura usor din cap si o lua la fuga pe coridorul pustiu.Iesi din Casa si alerga spre padurea deasa.Se lipi de unul dintre copaci si scoase telefonul.Forma repede numarul ce o sunase.
Damon se opri in alergat.Scoase telefonul si raspunse.
D:-Da?!
L:-Chiar nu'mi pot aminti cine esti, dar stiu sigur ca ma vei ajuta...te rog...
D:-Luana..ce s'a intamplat?
Luana scapa telefonul.Shira iesise din casa si se indreta spre ea.Luana o lua la fuga mai idanc in padure.Shira lua telefonul si raspunse.
S:-Daca vrei sa o mai vezi in viata, grabestete.Nu mai am chef s'o tin mult asa, si inchise.O yeah! Inca 3 capitole si gata prima carte. :3
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystery / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."