Charllote o conduse pe Luana in camera ei.Shin se aseza langa Damon si isi lasa capul pe spate.
Sh:-Chiar nu ai motive sa te superi pe ea....
D:-De ce nu?
Sh:-Presupun ca nu stii...Allex e fratele lui Toma, care e mort..Luana de aceea plange.
D:-Problema ei.Daca si'ar da seama ca sunt langa ea nu ar plange.
Sh:-Esti prost.Chiar trebuie sa fii atat de incapatanat?Nu vezi ca are nevoie de tine fraiere?Crezi ca daca nu tinea a tine nu l'ar fi lasat pe Allex sa o sarute, sau crezi ca ar fi asteptat atata timp sa reapari...Esti cam gelos Damon...
Damon inchise ochii si se ridica de pe canapea.Charllote iesi din camera Luanei si inchise usor usa.
C:-Am adormito pentru cateva ore.E foarte tulburata, s'ar putea sa se trezeasca mai repede decat cred eu...Ai grija de ea...Nu stiu cum poate reactiona..A fost un soc cam mare pentru ea.
Damon o privi calm pe Charllote, apoi o aproba scurt din cap.Shin se ridica de pe canapea.Si il prinse de umar.
Sh:-Ea te'a ales e tine...nu o dezamaji...
Shin si Charllote plecara.Damo se apropie de camera Luanei si apasa usor clanta.Intra in camera si se apropie de patul Luanei.Se aseza pe marginea patului si o privi cu coada ochiului.Luana era ghemuita in cealalta parte a patului, cu spatele la el.Damon se intinse in pat si inchise ochii.trase aer adanc in piept si se intoarse spre Luana.O inconjura protector cu bratele si o saruta pe obraz.
D:-Imi pare rau ...sopti el usor.Isi ascunse fata in parul ei parfumat si adormi asa.
tarziu in noapte, Luana se trezi.Se ridica din pat.Damon dormea dus, Reusi sa nu il trezeasca.Iesi afara si se ghemui la baza blocului, unde incepu din nou sa planga."Toma..Nu.Nu e mort.Nu are cum sa fie mort..."
Damon se trezi speriat.Luana nu era langa el.Iesi in fuga afara.Ploua.Privi in jur si auzi suspinele Luanei.Se apropie de ea si se lasa la acelasi nivel cu ea.Ii lua barbia intre degete si ii inalta privirea.Luana clipi zapacita si isi trase barbia.
D:-Luana, haide te rog inauntru....O sa racesti...
L:-Lasa'ma..
D:-Promit ca daca vii inauntru nu iti mai spun nimic.bine?Te las in pace...Doar haide inauntru...
Damon o ajuta pe Luana sa se ridice si o ajuta sa mearga pana in casa.
D:-Du;te si schimbate de hainele ude...Iti fac un ceai pana vii...
Luana se trase de langa el si merse direct la dus.Damon ii pregati un ceai dulce, calmant.
Luana facu un dush fierbinte, spaland urmele lacrimilor de pe obraji.Se imbraca cu pijamalele subtiri si merse in camera ei.Damon o astepta cu cana de ceai in mana.I'o oferi Luanei.Luana o lua si se aseza pe marginea patului.
L:-Imi pare rau, sopti ea.
Damon se apropie de ea si se lasa in genunchi in fata ei.Imi pare rau ca am intarziat cu capitolul acesta ...doar ca am avut de lucru cu ridicarea mediilor. Hehe. :''> Nu ma judecati. Eu si chimia nu suntem prieteni. :))
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystery / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."