Capitolul 10

269 13 1
                                    

Inca de dimineata, tata lumea iesise afara sa se bucure de zapada proaspat cazuta.Luana fusese rugata sa ajute la bucatarie, impreuna cu alti 4 oameni de incredere pe care ii va alege ea.Damon, Ea si alte 2 persoane s'au ocupat de mancare.

afara, toata lumea se distra.

Sh:-AM o idee!Hai sa facem o bataie cu zapada.E totul sau nimic!Eu fac echipele!

Toata lumea parea foarte incantata.Foarte amuzat de idee Toma hotari sa participe si el.Shin, cu cea mai mare atentie facuse echipele. logic...dorind ca Toma sa fie in alta echipa si sa'l bata mar.Sara era in echipa cu el, deci nu puteau pierde. 2 asemenea zapacitit aveau un avantaj.Nu se dadea batuti niciodata.

Sh:-Foarte bine.uitati regulile.Odata ce ati picat jos, nu va mai ridicati.Daca va ridicati, echipa voastra pierde automat.Noi vom fi Echipa rosie, iar voi cea albastra.Sara ne va aduce haine la fel imediat.O alta regula.Va puteti ajuta de alte lucruri in afara pe post de scut.Cine pierde va trebui sa faca cinste cu bautura in seara asta!Iar piscina dinauntru e a celor ce castiga!

T:-Foarte bine!

Sara aduse hainele.Se imbracasera toti.Cei ce nu dorisera sa participe erau acum pe margine facand galerie.Toti isi luara pozitiile.

Sh:-3, 2 1!!!!ATAAAAC!!!! 

Batalia incepuse in forma.Toata lumea parea cat se poate de serioasa.Dupa o asemenea bataie, orice ar fi vrut o baie in piscina cu apa calda a statiunii, si nimeni nu ar fi dorit sa cumpere atata bautura...

Toma si Shin pareau foarte concentrati.Toti acdeau pe capete...

Intre timp, in bucatarie, Luana se ocupa de supa ce incepuse sa fiarba, Damon se felul 2, Carina de desert si Sorana de aperitiv.Faceu o echipa foarte buna, cu toate ca la inceput fetele fusesera cam nehotarae daca sa'l alse pe Damon cu ele.Pana la urma urmei era baiat, si baietii se presupune ca nu stiu sa gateasca, dar Damon se dovedi un bucatar extrem de bun.In bucatarie mirosurile incepura sa se ridice si sa ii imbete pe insusi bucatarii.Luana se apropie de cuptoul in care se gatea friptura si inspira adanc aroma.

L:-Ce bine miroase!

Damon, care acum toca legumele zambi multumit.Se apropie de ea si se apleca si el sa vada ce mai face carnea.O privoi pe Luana cu coada ochiului.Parea mai bine ca aseara.Acum chiar zambea.Luana ii zambi si se ridica.Se duse sa vada cum stau fetele cu preparatele lor.TOtul era perfect.

Trecusera 40 de minute, dar batalia nu era inca gata.Shin, alaturi de inca 2 persoane mai erau in picoare, iar Toma singur in echipa lui.Shin zmabi multumit.Toma casca plictisit si arunca cu 2 bulgari spre ceice stateau langa Shin si ii nimeri in plin.Cei doi cazura si ramasera intinsi pe zapada rece.

Sh:-Ei bine se pare ca asta a ramas doar intre noi.

T:-Exact cu ai vrut de la inceput .

Cei doi se privira tensionati, apoi se arunacara unul catre celalalt cu bulgarii de zapada in mana.

L:-LA MASA!!!! se auzi vocea Luanei.

Toata lumea se ridica si se indrepta cu cea mai mae viteza spre sala de mese.Shin si TOma se privira amuzati.

Sh:-Se pare ca nimeni nu a pierdut.

T:-Deci toti am catsigat, dar cine va da de baut?

Sh:-De data asta... il punem pe Damon :)))) rase Shin.

Cei doi se indreptara spre sala de mese, pastrand distanta, dar ceva mai bucurosi ca pana acum.

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum