Toma era in camera lui, fumand o alta tigara .Lupul imens alb aparu in camera .Adulmeca usor fumul de tigara si paru multumit.
L:-In sfarsit ai revenit la vechiurile obiceiuri?
Toma zambi multumit.
T:-Ce vrei?
L:-Ma cam plictiseam si m'am gandit sa te vizitez.Ce ai de gand sa faci?
T:-Pai spune'mi tu cum stau lucrarile?
L:-Totul e gata de ceva vreme.Asteptam doar semnalul tau, stapane.
Toma se ridica de pa pat si pasi spre fuereastra.Privii cum cerul isi cerne zfulgii mari.
T:-Pregatiti tot pentru seara aceasta.Absolut tot, haine pentru ea, camera ei..absolut tot.Cand ajung nu vreau sa vad ceva ne-la-locul lui.Ai inteles?
L:-Inteles, stapane.Va asteptam...
Lupul imens facu o mica plecaciune si disparu intr'un nor de fum alb.
Toma trase pentru ultima data din tigara, si zambi multumit.
Totul era perfect.Shin capatase sufiecineta incredere in el, iar Luana incepuse sa se apropie mai mult de el.
Luana se plimba pe afara, singura.Era in apropiera padurii de langa statiune.Era placut sa asculti cum vantul rupe si loveste crengile batrane.Trecuse deja o saptamana de vacanta.TOtul era chiar bine, cu exceptia faptului ca se simtea din ce in ce mai ciudat in preajma lui Damon.Nu mai simtise asta niciodata pentru nimeni...si era chiar ciudat.Sara o batuse la cap ore intregi ca e indragostita, dar nu putea fi adevarat.Ea nu se putea indragosti de Damon..Damon era..Ei bine..nu era baiatul potrivit pentru ea...sau era?!?!?!
Se opri si se spijini cu spatele de un copac ce parea mai rezistent.isi ridica usor privirea spre cerul ce cernea calm zapada pufoasa.Inchise ochii si isi umplu plamanii cu aerul rece.Dupa cateva minute de liniste auziniste pasi.Deschise repede ochii si privi agitata in jur.Toma se apropia calm de ea, cu tigara intre degete si cu un zambet ciudat pe buze.Luana ofta usurata si zambi calma.
L:-M'ai speriat...
T:-Imi pare rau..spuse el calm, apropiindu'se din ce in ce mai mult.
Luana zambi din nou.
L:-Ce cauti afara?crdeam ca nu iti place vremea asta?
T:-nici nu imi place.Doar ca te'am vazut singura si am vrut sa vin sa'ti tin companie.Tu, cum de esti singura?
L:-Am avut nevoie de putina liniste, dupa toata saptamana asta...
T:-Te cred...
Toma se opri in fata ei, la doar 10 cm.O privi calm, apoi se apleca spre ea si ii zambi.
T:-Spune'mi te rog, te'ai gandit vre'odata sa fii printesa?
Luana se incrunta.Ce era cu intrebarea asta?
L:-Sincer...da..cand eram mica...dar acum e doar o fantezie...
Toma zambi multumit.Ii prinse usor barbia intre degete,Trase usor din tigara si sufla fumul spre ea.Luana lesina imediat ce simti fumul.Toma o prinse imediat.Isi lasa tigara intre buze si o lua pe Luana in brate.
T:-Ei bine..Dormi printesa mea...sopti el privind'o calm si tandru.
Dupa cateva clipe, se intoarse pe calcaie si disparu in intunericul padurii.
Damon se indrepta cu pasi grabiti spre casuta Luanei, dar telefonul incepu sa sune.Il scoase din buzunar.Avea un mesaj.
"In viata ta sa nu te gandesti sa ma mai cauti!Te urasc!Esti cu adevarat un demon!Nu vreau sa te mai vad niciodata!nu te mai aporpia de mine daca nu vrei sa spun tuturor ce esti.
Luana"
Damon privi socat mesajul.Era de pe numarul Luanei.Oare chiar era scris de ea?!Cu ce gresise?! ce sa faca?!Sa incerce sa vorbeasca cu ea...nu..ii va lasa putin timp sa se gandeasca la ce spuse...asa era cel mai bine.Privi trist cerul, apoi se intoarse pe calcaie si pleca.
Shin dormea dus .Se imbatase cam tare aseara, si acum dormea fara nici cel mai mic stres.Damon intra in casa si se arunca pe canapea.Shin tresari.SE ridica din pat si, impiedicandu'se, se duse in sufragerie.
Sh:-Ce ai ma?Ce te'o apucat?nu stii ac dorm?
Damon ii arunca telefonul.
D:-asta s'a intamplat...
Shin prinse telefonul si citit mesajul.Parca se trezi pe loc.Il privi trist pe Damon.
Sh:-Imi pare rau frate...nu am stiut..
D:-E ok...e alegerea ei...nu pot schimba nimic nu'i asa?....**********************
Hei mofons. :) As vrea sa ma ajutati si pe mine cu o coperta pentru carte, deoarece eu nu se pricepe. T^T Lasatimi mesaj in privat daca va pricepeti. :)
Pup's. :***
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystery / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."