Luana iesi din bazinul cu apa calda si se indrepta spre sezlong, unde Damon adormise.Era pe marginea bazinului cu apa rece, adanc de mai mult de 2,5 metri.Privi spre apa cristalina si facu un pas inapoi.Nu stia sa inoante prea bine.Se lovi se unul dintre colegi.EL o prinse de umeri si ranji ciudat.
EL:-Ce zici Prez?Facem o baie?
O Lua repede pe umar si se apropie in fuga de bazinul adanc.O arunca pe Luana in apa si ramase pe margine razand.
Luana nu isi luase aer, iar apa era groaznic de rece.Inchise ochii .Nu se putea misca.Muschii nu doreau sa reactioneze din cauza socului...
Damon se trezi imediat.Simtea ca Luana era in pericol, dar nu o putea vedea.Atentie ii fu atarsa de baiatul care radea, apoi realiza ca Luana era in apa.Se ridica repede si se arunca in bazin.Luana era aproape de fundul bazinului.Pana si lui ii fusese destul de greu sa ajunga la ea, dar o prinse de mana si o trase repede afara.o aseza pe marginea bazinului.Cel ce o aruncase pe Luana in bazin parea destul de speriat.Damon il privi nervos, gata sa-l loveasca ,dar Shin il opri.Damon se calma si se apleca asupra Luanei si apasa usor pe piept.Degeaba...Luana nu reactiona.Toata lumea se adunase in jurul lor.Damon il privi pe Shin.
Sh:-Hai toata lumea, plecati de aici!Nu aveti ce vedea.
Dupa ce nimeni nu mai era in jur, Damon se apleca usor spre ea si o musca de buza.Veninul lui trebuia sa o trezeasca...
Luana incepu sa tuseasca.Intredeschise ochii si privi pierduta tavanul.Damon o ridica imediat de jos.Luana nu reactiona.Inchise ochii inapoi si isi lasa capul pe o parte.Damon parea din ce in ce mai agitat.Luana era foarte rece.
Toma se apropie de ei.O privi calm pe Luana .
T:-Du-o in camera ei si incearca sa ii readuci temperatura corpului la normal.
D:-Nu serios?!Aveam de gand sa o arunc in zapada!Lasa-ma naibii idiot prefacut...
Damon trecu pe langa el.Shin aseza paltonul pe Luana, apoi Damon se idnrpeta in fuga spre casuta Luanei.Shin ramase la piscina incercand sa dea de cel ce o aruncase pe Luana in piscina.
Damon o aseza pe Luana in pat si o inveli cu patura groasa.Verifica incalzirea si o porni la maxim.
Isi trecu degetele reci oe obrazul ei si ofta.Daca veninul nu functioneaza, nu avea nici o alta solutie.se apleca spre ea si o musca din nou de buza.
Luana intredeschise din nou ochii si il privi pierduta.
Damon rasufla usurat.Se aseza pe marginea patului si o lua de mana.
D:-Te simti bine?
Luana nu raspunse.Inchise ochii si trase aer adanc in piept.Tusi de cateva ori.Damon incepu sa'si faca din nou griji.Luana il trase inspre ea.Damon se intinse langa ea in pat.Luana se cuibari langa el.Damon o stranse in brate si o saruta pe frunte.
D:-M'ai speriat...
Luana zambi usor si isi ridica privirea,
L:-Multumesc..sopti ea si se indrepta usor.
Il privi zambind, apoi isi lipi buzele de ale lui, sarutandu'l pe varful buzelor.Rosiea ca focul se cuibari inapoi la pieptul lui.Damon isi trecu degetele prin parul ei, multumit.
D:-Ar fi bine sa te odihnesti putin...
Luana inchise ochii si adormi......
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystère / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."