Damon il privi pe Shin ce parea foarte incantat de ce se va intmpla.Ochii lui stralucea de incrdere.Damon aproba scurt din cap si arunca floarea pe patul dezordonat.Scoase telefonul din buzunar si iesi din camera lui Toma.Shin il urma increzator.
Damon forma repede numarul Luanei.Vroia sa stie daca e in siguranta.
Luana ramase in gradina rece.Telefonul incepu sa ii sune.Privi numarul.Era acelasi numarul ce o sunase acum cateva seri.Raspunse Reticenta.
L:-Alo?
D:-Alo?Luana..Slava Domnului...Esti bine?
L:-Da...Dar cine e la telefon?
D:-Nu conteaza momentan...te rog memoreaza numarul si suna'ma daca se intampla ceva pana ajungem noi...
Damon inchise repede.Era sigur ca Toma era prin preajma si s;ar putea sa o pedepseasca pe Luana din cauza asta.\
Luana privi numarull.Il salva in telefon fara nume.
PRivi in jur si se indrepta spre casa.
Damon il privi pe Shin.Nu era sigur daca insula aceea era destinatia lor, dar trebuiau sa incerce.
D:-Sa mergem...
Sh:-S'ar putea sa avem nevoie de ajutor...
Damon se incrunta.
D:-Ce ajutorul nabii mai vrei Shin?!?!
Shin ranji multumit.Scoase telefonul si tasta repede un mesaj.
Sh:-Foarte bine.vom face o mica oprire undeva.Haide.
Shin trecu pe langa Damon si ii facu semn sa'l urmeze.Damon il urma nervos.
D:-Esti nebun?Daca Luana e in pericol?!?
Sh:-Cealmeaza'Te!Si Toma tine la ea.Nu ii va face rau..
Damon il urma bolborosind.In cateva minute ajunsera in fata unei case destul de mari.Shin intra ca la el acasa si incepu sa strige cat il tineau plamanii.
Sh:-BWAAA!!!!Avem treaba!
In cateva secunde, 2 baietii aparura in sufregerie.Unul dintre ei Fuma relazat iar celalalt pare enervat.Se arunca asupra lui Shin si il pocni cu putere cu pumnul in stomac.
1:-Nu ai auzit vre'odata de acea metoda numita a anunta inainte de a veni in vizita?
Sh:-Scuze...credeam ca ai primit mesajul.
Tanarul scoase telefonul din buzunar si zambi rusinat.
1:-Greseala mea.
2:-De ce ai venit Shin?
Sh:-Am nevoie de ajutor..
2:-nu prea cred.Poti pleca.
Sh:-Haide Mike...Te rog...
M:-Stii bine ce s'a intamplat data trecuta cand te'am ajutat nu e asa?
Sh:-De data asta e altfel....Ce spui Luke?
Lk:-Eu spun ca da.Si asa nu am mai avut parte de putina actiune de ceva vreme...
Mike, cel ce fuma. se incrunta.
M:-EL cine e?
Sh:-E un prieten.
M:-EU nu prea cred.E un demon , Shin.
Sh:-SPune'mi ceva ce nu stiu..
Damon isi inclesta pumnii.
D;:-Daca nua veti de gand sa ne ajutati, foarte bine...Ma descurc singur, spus el apoi disparu.
Shin inghiti in sec.Fara Damon habarn'avea unde trebuie sa ajunga...
Damon se teleportase pe insula.Era pe malul pustiu.Privi in jur.Toutul era inghetat.Nu isi amintea insula chiar asa...dar probabil Toma o facuse dupa cum dorise el..
Nu avea nici cea mai vaga ideea pe unde trebuie sa mearga, dar foarte increzator incepu sa alerge spre padurea deasa.
Luana intra in casa.Nimeni nu parea sa fie in zona.Cu pasi marunti urca in camera ei.Toma era acolo, intins in pat, purtand doar o pereche de pantaloni lungi, lejeri.Parea ca doarme, cu mainile sub cap si dezvelit.Luana il privi cateva clipe, apoi se intoarse pe calcaie gata sa plece din camera, dar ingheta.
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystery / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."