Luana ramase in pat privind tavanul.Auzi o bufnitura surda si tresariSe ridica in picioare.Umarul o durea groaznic.Gemu surd.
Jos, cei trei amutira.Auzira geamatul Luanei.Damon statea in capatul scarilor, cu ghearele gata de atac.
Usa camerei Luanei se deschise.
Toma reveni la forma normala iar ghearele lui Damon disparura.Luana cobori in graba scarile, dar cand il vazu pe Toma se ascunse in spatele lui Damon speriata.Damon o privi cu coada ochiului.
D:-Nu trebuia sa te trezesti inca prostuto...
L:-Ma simt mai bine...sopti ea.
Shin se apropie si el de cei doi.O privi zambind pe Luana apoi se intoarse spre Toma.Toma se incrunta.Facu un pas spre ei, dar cei doi maraira surd.Luana se ridica pe varfuri si il privi pe Toma ca un copil mic.
T:-Lunatico...imi pare rau...
D:-Nu'l asculta...
Luana il privi pe Damon cu coada ochiului.Toma ofta trist. Arunca o ultima privire spre Luana, apoi se intoarse spre usa.O deschise si iesi din casa.Inainte sa o inchida, arunca o ultima privire de catelus Luanei, apoi pleca.
Shin pufni plictisit.
Sh:-Ce prefacut..
L:-aha...
Luana trecu pe langa cei doi si se aseza pe canapea.Ochii i se umplura de lacrimi la gandul ca cel mai bun prieten al ei ...tocmai il pierduse...
Damon se apropie de ea si se lasa la acelasi nivel cu ea.Isi puse mainile pe genunchii ei.Shin se aseza langa ea.Luana isi ridica privirea si il privi pe Damon.Se incrunta si icni speriata.
L:-Tu..Tu..Murisesi..sunt sigura...am vazut cu ochii mei...
Sh:-Cred ca doar ti'ai imaginat Luana..Noi am fost bine in tot acest timp..
Damon ofta..
D:-nu cred ca ar trebui sa'i mai ascundem Shin...Luana, adevarul e ca noi nu suntem chiar doar niste pustani...
Damon se ridica de langa ea si facu un pas in spate.Intr'o clipa, in locul lui statea un demon cu coarne , gheare si ochi de dragon, cu piele cenusie, foarte inalt, cu un corp absolut superb, bine facut.Purta pantloni negri-violeti, o bereche de ghete negre, un maieu si un fel de pelerina ciudata, cu maneci, dar care nu putea fi incheiata in fata si cu pene la guler.Coarnele nu era asa mari, de culoare violet inchis , iar parul era pana la barbie, ciufulit si aranjat foarte ciudat.Shin se ridica si el de langa ea si se transforma intr'un inger cu aripi negre ca de smoala, cu ochi versi de smarald, par de culoarea frunzele uscate, inalt, foarte atragator.Purta o pereche de pantaloni maronii, ghete negre , un maieu maroniu ca si pantaloni, si un fular lung de culoarea cerului intunecat.La mijloc avea o centura ciudata, de care atarna un fel de sabie lata, dar care era in toc.
Luana ii privea speriata...
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Детектив / Триллер"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."