Cu toate ca David era puternic, nu era suficient de puternic.Shira ii zgariase aproape fiecare centimetru din corp cu lama.Calipso încerca să il protejeze pe David, dar acesta nu o lasase nici macar o data,spre deosebire de ea, el era mult mai rapid si mereu isi muta pozitia cand Calipso incerca sa intervina.
Acum, cei 3 formau un triungi perfect.David se sprijinea de coltul blocului, Shira agita lama mereu, iar Calipso statea speriata , ca o statuie, cu mainile la gura si cu ochii mariti de groaza.
David se indrepta si o privi calm si bland pe Calipso.Calipso scutura usor din cap si alerga spre el, înainte ca acesta sa își piarda echilibrul.Il prinse imediat si se aseza in genunchi.
David ii zambi calm .Avea fata stropita de sange si plina de zgarieturi, unele mai adanci, altele nu.Ochii albastri nu mai erau atat de vioi, iar parul acum de argint stralucea vag si era patat de sange..Urechile de pisica erau aplecate, iar una dintre ele era sfasiata intr-un loc.
-De ce nu ma lasi sa te ajut?!spuse Calipso ușor supărată.
-M-ai ajutat foarte mult pana acum...Multumesc...
Shira se apropie de cei doi luându-lpe David de gat ridicandu-l din bratele lui Calipso, apoi aruncandu-l cativa metri pe iarba rece.
David gemand usor, se ridica imediat.Shira alerga spre el .David isi intinse mana spre el, isi scoase ghearele si ramase asa.
In clipa urmatoare, simti cu lama ii strapunge pieptul, iar ghearele lui strapung adanc pieptul adversarului.
Calipso se uita la scenă îngrozita de ceea ce vedea rămânând fără glas.Ridicandu-se repede de pe iarbă rece alerga înspre David.
Shira zambi malițios.Un firisor de sange i se prelinse pe barbia.
-Ne vedem dincolo.Lupta asta nu se termina aici...Macar acolo stiu ca voi putea sa iti cunosc adevarata putere...
In clipa urmatoare, Shira disparu.Lama grea ramase infipta in pieptul lui David, care căzu' in genuchi.Prinse lama de tais si inerca sa o traga afara dar nu reusi, ci doar isi taie palmele.Calipso se arunca in genunchi langa David si prinse lama de maner.
-Lasa-ma ..o scot eu...
Lama trecuse cu mult prin spatele lui David.David zambi usor.Firisoare de sange se prelingeau pe buzele si barbia lui.Calipso trase usor lama din pieptul lui David,acesta nespunand absoult nimic.Corpul lui nu mai simtea durerea deja.Era rece ca gheata si greu ca piatra.Ramase in genunchi privind-o pierdut pe Calipso.Calipso arunca lama si il privi pe David cu ochii in lacrimi.
-Vei fi bine...te pot vindeca...Doar haide..Te ajut eu sa te..
David isi trecu mana insangerata peste obrazul ei.O urma lunga de sange ramase pe obrazul lui Calipso.Ea il prinse de mana .
-Te poti ridica?nu...nu ai cum..dar te ajut eu...
David zambi.În următorul moment acesta se prăbuși pe iarba rece, apoi se intoarse pe spate.Isi intoarse privirea spre Calipso si ii zambi.Calipso se intinse spre el si il prinse de umar.
-Haide..Nu sta asa..te rog...Spune ceva...
-Mi-e somn, sopti David cu vocea sparta.
Calipso inlemni.Ramase cateva clipe privindu-l pe David.David inchise ochii si tusi usor.Alti stropi de sange sarira pe pamantul insetat.
Calipso se apropie mai tare de el si ii lua fata in maini.David inredeschise ochii si zambi pierdut.
Conturul obiectelor inceapusera sa se piarda si culorile sa se stearga incetul cu incetul.
Ochii lui Calipso se umplura de lacrimi.
-D..David...
-Calipso...Ma bucur ca ne-am întâlnit..Imi pare rau ca am petrecut doar atat de putin timp impreuna...esti o prietena de milioane...multumesc pentru tot...
-Taci!Nu vorbi asa...O sa avem timp de acum ...Te rog nu spune prostii..Te rog David...
David zambi si isi ridica mana, dar nu reuși sa ajunga la calipso.Mana îi căzu' pe langa el, iar ochii i se stinsera.Ramase cu buzele intredeschise si ochii tintuiti spre cer.
-David...Te rog nu glumi cu mine! David trezește ,te rog! Striga Calipso lipsită de speranță
Conturul corpului lui David incepea sa se piarda...In cateva minute, Calipso ramase singura, plangand cu lacrimi amare, ce ii spalau urma de sange de pe obraz.
Chiar trebuia sa fie asa...?De ce din nou?De ce trebuia sa piarda din nou pe cineva pe care iubeste?Ce vor spune Luana si Damon?Nu o vor crede...David...De ce...Am revenit. Iei. :|
Wattpad-ul nu mă lăsat să postez nimic timp de câteva săptămâni. :| Iar eu fiind eu am încercat zilnic să postez...dar surpriză de câte ori apăsăm 'publică' îmi ștergea capitolul. :|
Iar acum încep scuzele. Mda...la oră asta nu prea am chef ...
Mă ce-ti bate...ikt.
Mă gândeam să nu mai postez nimic ,bcs acum e sesiunea tezelor și simulărilor ...plus așa aș putea și eu să lucrez la carte mai mult. Adică, mă refer ca vreau să o editez cât de cât. Sau idk. Dar până în 2016 vreau măcar începutul să îl editez...ori toată cartea...sunt atât de indecisa...Dacă nu am să reușesc să postez ultimele capitole ale cărții până pe 25 decembrie ,cred ca am să șterg cartea pentru a mă putea apuca serios de scris...nu contează ca nu sunt pe filologie ca să am mai multe idei....și la arte ai mii de idei pe care nu știi cum să le pui cap la cap.
Dar mna. Vreau să vorbesc cu cineva în așa fel încât să mă ajute cu cartea. Idk să o fac mult mai interesantă.
Și cam atât am vrut să zic...
Pandy's out.
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystery / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."