Book 2 Cap 15

184 15 1
                                    

Luana se aseza la masa.Dupa cateva minute, aparu si Damon si se aseza langa ea.O lua de mana si ii zambi.Luana il privi obosita, dar ii zambi si ea.Isi lasa capul pe spate si privi tavanul.Isi trase mana dintr'a lui Damon si isi intoarse privirea spre masa lui Charllote si Shin.Charllote ii facu cu mana, si se ridica de la masa.Se apropie de cei doi si o prinse pe Luana de umeri.
C:-Vad ca esti cam obosita.Plecati?
L:-Nu.Nu inca.Sunt bine, stai linistita.Tocurile ma omoara.Atat tot.
C:-Ah..Ok...Daca tu spui.Damon, tu?
D:-Astept ca Domnisoara de onoare sa imi acorde putin timp.
Luana il privi cu coada ochiului si zambi.Se descalta si se ridica de pe scaun.Il prinse pe Damon de mana si il trase dupa ea in mijlocul salii.Un tango ritmat tocmai era in playlist.Damon zambi multumit.O prinse de mana si o lipi de el.Luana isi indrepta spatele si zambi multumita.
Sub privirile celorlalti cei doi incepura un tango foarte interesant.Aproape perfect din punct de vedere coregrafic.
Cand melodia se opri, la fel si cei doi.Luana gafaia usor, dar era multumita.Damon ii zambi.Isi trecu degetele pe obrazul ei si o saruta pe frunte.O prinse de talie si o conduse inapoi la masa.Charllote ii intampina batand din palme.
C:-Nu am stiut ca dansezi atat de bine Luana.
L:-Nici eu, spuse ea zambind.
Damon incepu sa rada.
Shin se apropie de ei.O trase pe Charllote langa el si le zambi celorlalti.
Sh:-Sper ca mai ramaneti putin.In 15 minute vine tortul...
Damon o privi pe Luana.Era ora 12:35.Luana parea foarte energica, dar el nu se simtea prea bine.Nu ii placeau locurile aglomerate, iar la nunta erau peste 250 de persoane...prea mult pentru el.
Shin il privi Pe Damon si zambi.
Sh:-Inteleg.Ei bine, pastram jumatate de tort pentru voi.E ok?
Damon zambi.O prinse pe Luana de mana si o lua pe sus.
L:-Hei!Lasa'ma jos!
D:-Ne vedem maine...cred...
Damon se intoarse cu spatele la Shin si Charllote.Luana insfaca poseta de pe masa si le facu cu mana.
L:-CASA DE PIATRA!!!Striga ea in timp ce Damon se indeparta.
Damon Se duse direct in parcare.O aseza pe Luana pe capota masinii si ii zambi provocator.Luana isi dadu ochii peste cap si isi incrucisa mainile pe piept.Damon o prinse de talie si isi trecu mainile pe spatele ei.Luana ii scoase limba.Damon o musca usor de limba si ii zambi.Luana se enerva si sari de pe capota si intra in masina.Damon intra si el in masina si porni imediat.
Pana acasa Luana nu spuse nimic.Cand privi pe geam observa ca nu erau in drum spre apartamentul ei.
L:-Unde mergem?
D:-La mine.Are ceva?
L:-Da!Vreau acasa!!!
D:-Mergem acasa, spuse Damon calm.
Luana rosi .Isi feri imediat privirea.Damo zambi usor si isi vazu in continuare de drum....

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum