L:-E doar un vis..Nu e asa?Trebuie doar sa ma trezesc..sunt..sunt sigura de asta...Se balbai Luana.
Damon facu un pas spre ea.Se apleca usor si ii lua barbia intre degetele reci.Luana tresari.Scanci usor, si il privi in ochi.Luceau in acelasi fel ca ai lui Damon.
D:-Suntem cat se poate de reali Luana...Uite, daca vrei, te pot face sa uiti toul...sa uiti de tot ce se s'a intamplat..de mine...de Shin...Dar asta nu te va proteja cu nimic..daca vrei ca totul sa ramana asa, va trenui sa accepti asta, astia suntem noi cu adevarat..
Luana il privi in ochi ascultand fiecare cuvant al lui Damon.Damon se schimba inapoi.Luana isi trase barbia dintre degetele lui si se ridica.
L:-O sa ma mai gandesc...pana maine...cred...
D:-Cum doresti..eu si Shin plecam..Vom supraveghea casa pentru a fi sigur ca Toma nu se intoarce..
L:-Toma..De ce m'a atacat?De ce s'a purtat asa?
D:-Iti vom spune maine...Acum du'te si te odihneste...
Luana se ridica de pe canapea si trecu pe langa Shin privindu'l cu coada ochiului.Shin se schimba si el inapoi.Il privi pe Damon apoi disparu intr'o ploaie de pene albe.Luana privi cum penele dispar si ele una cate una, apoi il privi pe Damon.
D:-Nu;ti fa griji.Te vom proteja cu orice pret, apoi disparu si el.
Luana urca in camera ei.Se aseza pe pervazul geamuluisi se rezema pe perete.Privi pe geam.Jos, il putea vedea la Shin ce se asezase pe unul din stalpii portii si Privea spre geamul la care era ea.El ii zambi usor, dar ea nu reactiona nici intr'un fel.o umbra se proiecta in camera.Era a lui Damon se tocmai se urcase pe casa.
Luana isi lasa privirea in jos gandindu'se la ce se intamplase azi.Oare chiar era devarat?Fusese mereu inconjurata de un inger pervers si un demon ciudat de calm..Zambi la gandul deosebirilor ce le'ai fi putut gasi intre ceea ce ar spune legendele si ce sunt ei cu adevarat...dar oare era chiar bine sa fie inconjurata de ei?ce sa faca?....
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystery / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."