Capitolul 1 Partea a-III-a

513 17 2
                                    

Era deja tarziu.se facuse intuneric de'a binelea, dar Luana inca nu plecase de la cafenea. mai avea de curatat putin.

T:-Lulu, e ok.Poti pleca acum, dar sa duci si gunoiul.

L:-Bine!Un Weekend placut!Ne vedem luni!

Luana lua gunoiul si iesi pe usa din spate.Un zgomot ciudat o facu sa tresara.Din spatele ei se auzira o pereche de pasi.Luana se intoarse brusc, dar cineva o prinse de umar.Mirosea a alcool.Imediat se apropiara si mai multe persoane se apropiara de ea.

1:-Papuse, ce cauti la ora asta afara?

Toti miroseau foarte tare a alcool.

Unul dintre ei o apuca de mana si incerca sa ii dea jacheta jos , dar fu pocnit de cineva cu putere in stomac si aruncat la 5 m in spate.Cineva isi trecu bratul in jurul taliei ei.

EL:-Cat de josnic sa profitati de o tanara atata de neajutorata, spuse el cu o voce destul de ironica.

Luana isi ridica priirea pentru a vedea cine o salvase si de data asta, dar el purta o casa de motociclist, si nu reusi sa vada nimic.EL isi cobori privirea.

El:-Esti bine?

Luana dadu usor din cap.Foarte detasat ii dadu drumul Luanei si facu un pas spre ceilalti 3 alcoolici ce erau gata de bataie.Doar cateva miscari si toti erau pe jos, batuti mar.

Tanarul misterios se intoarse spre ea si ii intinse mana.

El:-Ce zici?Pot sa te conduc acasa?

Luana il privi reticenta, dar accepta.El o lua de mana. si o trase spre motocicleta.Urcara amandoi.El porni motorul.

El:-Tinete bine de mine.Nu ma deranjeaza:).

Luana isi incrucisa mainile in jurul lui si inchise ochii lasandu'si barbia pe umarul lui.Avea o vaga impresie ca ii cunoaste parfumul si oarecum vocea, dra nu reusea sa'si dea seama cine e.

In cateva minute ajunsera in fata casei Luanei.Luana cobori.

L:-Multumesc mult..

El:-Si alta data.Ai grija ce faci, bine?

L:-Bine.cum pot sa te rasplatesc?intreba ea oarecum rusinata.

El:-Doar ai grija ce faci.Bine?

Luana dadu usor din cap.El porni din nou motorul si disparu in noapte.

Luana privi pierduta in urma lui, dar apoi intra in casa.Avea un weekend incarcat, iar ea nu facuse nimic din ce trebuia sa faca...

Tarziu in noapte, dupa ce curata toata acasa, adormi imbracata pe canapea, dar telefonul incepu sa sune.

Luana lua telefonul si raspunse.

L:-Da?...

Cineva:-Deschide...

L:-Cine e?

Cineva:-Te rog coboara si deschide...spuse cel ce la telefon cu vocea stinsa si inchise.

Luana inchise si se ridica.Cobora repede jos si intredeschise usa.De dincolo de usa o privea pierdut Shin.Luana dori sa inchisa usa, dar el isi puse piciorul intre usa si toc.

Sh:-Stai...

Luana deschise usa.Shin o privi apoi se prabusi in bratele ei.Luana il prinse repede si il privi.Era ranit, chiar sangera.Il duse in sufragerie si il aseza pe canapea.Parea inconstient.Privi bluza insangerata, era sfasiata.Luana rupse bluza de tot si dezveli o rana adanca.Pe moment i se facu rau, dar nu avea de gand sa'l lase se Shin asa.Chiar daca era groaznic, era si el om...

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum