Toata lumea se adunase in sala de mese. asteptand cu mare nerabdareda mancarea.Luana alerga in bucatarie pentru aaduce platourile, dar se impiedica de tocul usii.Damon o prins imediat.O ajuta sa se ridice, apoi isi vazu de drum cu platourile spre sala de mese.
Luana ramase privind zapacita in urma lui.Damon fusese foarte rece.Nu iia runcase nici macar un zambet, decat o privire rece fugitiva.Luana scutura usor din cap si isi continua drumul spre bucatarue.Se intoarse cu aperitivile si emrse direct la masa lui Shin care o privea zambind prosteste.Luana rosi gandindu'se cat de ciudat poate arata in fata lui fara uniforma de chelnerita.
Sh:-Hei...
Luana il privi calma.Toma era langa Shin si zii zambi calm.Luana isi feri privirea, nestiind cum sa reactioneze.
Sh:-DUpa masa noi mergem la piscina.Ce zici, vii si tu?
L:-Uhm...nu stiu...
D:-Normal ca venim, spuse Damon care era in trecere.
Luana prvi inspre el, dar el era deja cu spatele la ea si se indeparta in viteza.
Dupa masa. toti erau la piscina, mai putin Luana si Damon.Luana era in camera ei intinsa in pat.geamul se deschise si Damon intra in camera.Purta doar shortul pentru baie.Era la bustul gol, foarte calm.Luana il privi zapacita.Damon inchise geamul.
D:-Nu am spus ca mergem la piscina?
L:-Eu nu am spus asta, raspunse ea intinzandu'se inapoi in pat.
Damon se apropie de dulap si incepu sa caute costumul de baie al Luanei.Luana se ridica repede din pat si fugi spre el.Il prinse de incheietura si il trase de langa dulap.
L:-Ce Faci?!?!?!?!?
D:-Ce pot face?Am spus ca mergem, mergem.
Luana se incrunta.Tranti usa dulapului si se incrunta.
L:-SI daca nu vreau?
D:-Daca nu vrei, te oblig, raspunse el calm aplecandu'se spre ea si lipind'o de usa dulapului.Luana incerca sa se strecoare pe sub mana lui, dar el o prinse de talie si o lipi din nou de dulap.
D:-Chiar ai de gand sa ma provoci Luana?
L:-Sa te provoc la ce?
D:-Vrei sa te schimb eu sau ce?Sunt in stare, crede'ma, spuse el agatand usor bluza cu care Luana era imbracata.
Luana rosi.Isi stranse bluza pe langa ea si isi lasa privirea in jos.Damon zambi multumit si se feri de langa ea.
D:-Du'te si te schimba.Ai 3 minute, daca nu termin intru peste tine in baie.
Luana deschise dulapul si isi lua costumul de baie.Arunca o ultima privire spre Damon, apoi o lua la fuga spre baie.
Damon se aseza pe pat si inchise ochii.
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Misteri / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."