Capitolul 1 - Partea a-II-a

604 25 3
  • Dedicat lui Vasiliu Andreea
                                    

Afara, se intunecase de'a binelea.Luna stralucea ca de obicei.In camera Luanei erai linistie deplina, doar ritmul respiratiei ei se auze usor pe fundal.

Deschise ochii si privi cateva clipe in gol incercand sa'si aminteasca ce sa intamplat.Damon se apropie de pat si o privi calm.

D:-Bun.In sfarsit te'ai trezit...

Luana se sperie. Se ridica in fund cu plapuma in brate privindu'l ca pe un criminal sau un psihopat.

L:-Ce?! ce naiba cauti aici???

D:-Calmeaza'te.Nu'ti face bine.

Luana il privi inca speriata.Privi in jur si pe masa observa un bol si o compresa.Isi trecu mana pe frunte,Era umeda.Damon se ingrijise de ea...dar asta nu justifica faptul ca e in casa ei!!!

Damon ofta si se ridica.Isi lua cheile de pe masa si se intoarse cu spatele la ea.

D:-Ai ceva de mancare in bucatarie.Mananca ceva si ia pastilele de pe birou, spuse el calm si pleca din camera.

Luana privea zapacita in urma lui.Auzi motorul masinii ce acum se indeparta.Se ridica din pat si se apropie de geam.Farurile masinii erau vizibile .dar se indeparta repede.

Se duse in bucatarie, unde gasi supa calda si pastele aburinde.

"NU!Nu am nevoie de mancarea lui!"Gandi ea in prim plan, dar mai apoi gusta supa.Era foarte gustoasa, asa ca se hotari sa manance.Dupa ce manca se intoarse in camera unde gasi pastilele de care ii spusese Damon.Le bau si pe ele cu multa apa. si se indrepta spre birou.Isi scoase cartile si caietele si incepu sa'si faca temele.Nu putea ramane in urma...SI trebuia sa faca in avans.Maine e vineri, zi in care trebuie sa se ocupe si de curatenia casei, pentru ac in weekend va lucra la noul proiect pentru finantarea scolii.

*

Cineva:-Sara!!Paseaza si mie microfonul!!!

In clasa era un haos total.Auzisera ca Luana nu va veni astazi la scoala, asa ca toti isi facea de cap.Sara, cea cu mopul, se credea la un concert.Ceilalti ori se bateau, ori faceau galerie Sarei, dar nimeni nu indraznea sa ii opreasca.Pur si simplu stateau de'o parte si ii priveau amuzati.

Brusc, usa se tranti de perete si toata lumea inceta.O liniste ciudata se asternu in clasa.una dintre fete se impiedica de banca si era gata sa cada,Sara ramane cu mopul in mana pe jumatate urcata pe banca, privind spre usa.

Luana privea dezastrul din clasa.O privi pe Saral apoi pe toti pe rand.Trase aer adanc in piept si incepu sa strige.

L:CE MAMA NAIBII CREDETI CA FACETI? CE VA APUCAT?!!?!?!SARA! JOS ACUM.ELA RIDICATE!TOATA LUMEA FACE CURATENIE.CAND MA INTORC VREAU CA TOTUL SA FIE EXACT CUM ERA SI VOI IN BANCILE VOASTRE!!!!!!S'A INTELES?

Toti:-DA.SA TRAITI!!!!!

Luana se intoarse pe calcaie si iesi din clasa.Ce e drept, inca se simtea destul de rau, dar nu putea sa lipseasca de la scoala.Avea prea multe de facut.

se indrepta spre biroul consilierului.Deschise usa si ramase in totul usii privindu'l pe Damon care scria ceva la masa.

L:-Ce cauti aici?

Damon isi ridica privirea si o privi foarte calm si detasat.

D:-M'am gandit sa ajut.

L:-Cine te'a rugat?Nu aveam nevoie de nimic.Ma descurcam singura.

Damon se ridica si inchise pixul.aseza teancul de hartii si spuse calm.

D:-Sa stii ca am terminat tot.Asa ca ia'ti o pauza Prez.

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum