Damon tremura din cauza tensiunii.Ce sa faca?El nu facea nimic in afara de sa il priveasca si sa ranjeasca superior.Luana scanci usor.Damon tresari si se ridica usor.Luana privi in jur foarte calma, apoi cand Shira ii zambi se incrunta.
-Ce naiba vrei? spuse Demon incruntat catre acesta.
-Nimic, am venit dar sa iti multumesc ca m-ai adus inapoi.Nu stiu ce m-as fi facut fara tine, esti un adevart erou, spuse Shira facand o plecaiune scurta si apoi incepand sa rada.Dar stii...fiecare erou trebuie sa piarda ceva, nu?
Shira ranji, se arunca asupra Luanei si o prinse de mana, dupa care o trase de pe pat .Luana marai surd si incepu sa se zbata .Damon isi lua forma de demon si se arunca spre Shira, dar acesta o puse pe Luana intre ei doi.
-Daca ai de gand sa ma ataci, trebuie sa treci PRIN ea.Sa te vad, puslama rasfatata!
Damon incepu sa maraie surd.O privi pe Luana si ofta.Se transforma inapoi in om si il privi pe Shira.
-Ce vrei de la mine?
-Copilul.Spuse Shira scurt.
Luana inghiti in sec.Il privi cu coada ochiului pe Shira.E nebun?Dupa tot ce au trecut pentru a-l avea pe David, crede ca va renunta la el atat de usor?
-Esti nebun?Ce crezi ca faci?!
-Taci !...Nu te-a intrebat nimeni nimic pe tine.
Shira o prinse pe Luana de gat si o izbi de perete.Damon se arunca spre el si il tranti cu putere de podea.Luana isi pierduse cunostiinta.Impactul fusese chiar puternic si avea capul spart.
In camera lui David, era liniste deplina.David dormea dus, nestiind ce se petrece.
Shira se ridica repede si se indrrepta spre usa, dar cineva ii taie calea.Era acelasi tanar pe care Luana il intalnise in parc.Parea furios.Arunca o privire spre Luana si se arunca spre Shira, cu o lama imensa in mana.Lama strapunse umarul lui Shira.Acesta gemu surd si facu cativa pasi inapoi.Umarul ii sangera puternic.
-Om bun de nimic...
In clipa urmatoare iesi pe geam .Damon privi in urma lui Shira, crescuse un trandafir imens alb.
-Tine minte demon idiot.Cand trandafirul se usuca, se va duce si viata copilului tau, drept pedeapsa...nimeni nu se pune cu mine..NIMENI!***
Dupa ce Shira disparu,Damon il privi speriat pe tanarul ce il injunghiase.
-Du-te si vezi ce face David, ma ocup eu de Luana...Macar sa-i opresc sangerarea...
Damon alerga repede in camera lui David.
David era intins in pat, in forma lui de 18 ani.Visa..Se agita.Damon se apropie de pat si il scutura usor pe David.
David deschise ochii si se ridica imediat.Lacrimi mari incepura sa se rostogoleasca pe obraji.Isi puse mainile in par si isi inclesta maxilarul.Pe antebrate aparura niste tatuaje exact ca inscriptiile vechi din limbile antice.
-David, calmeaza-te.Ce s-a intamplat?
David scutura din cap si dadu sa spuna ceva, dar in clipa urmatoare lesina, cu gura intredeschisa, obrajii umezi si capul intr-o parte.Demon alerga in bucatarie si lua un pahar cu apa, apoi se intoarse in camera lui si il stropi cu apa rece.David se trezi speriat.Il privi pe Damon si inghiti in sec.
-M-am intalnit cu bunicul...spuse el scurt.
Damon il privi socat.
-A spus ca vrea sa vorbeasca cu tine.Vrea sa te duci la el...A spus ca e foarte important.
-Dar de ce plangeai...
-Mi-a spus ce s-a intamplat.A spus ca nu poate ridica blestemul...Adica totul e legat de trandafir..cat trandafirul traieste traiesc si eu..
-Deci...
-Iarna trandafirii mor...
"Nu mai e decat o luna pana in iarna..."
Damon il prinse pe David de umeri.
-Asculta aici.Nu am trecut prin atatea ca sa te pierd asa usor.Voi face tot posibilul sa te tin langa mine si mama ta.
-Daca mor...
-Nu se va intampla asta...Voi vorbi cu Charllote, sunt sigur ca poate tine trandafirul ala in viata mai mult de cat normal...
-Nu vreau sa mor....spuse David printre suspine si incepu sa planga.
Damon il scutura usor si marai nervos.
-Calmeaza-te.Meg sa-ti fac un ceai.Intinde-te inapoi.Esti inca foarte obosit si nu gandesti rational...
Luana simti o durere acuta in zona capului.Intredeschise ochii si il privi pe cel ce ii spala sangele de pe frunte.
-T..Toma?
-Buna, Luana.
-Ce cauti aici?
-Nici eu nu stiu sigur....
-Allex mi-a spus ca ai murit...
-Asa credeam si eu...chiar nu am nici cea mai mica explicatie la ce s-a intamplat ...Nici cea mai mica, sublinie el.In fine, nu vorbi...sunt sigur ca esti foarte slabita.Odihneste-te...Ma ocup eu de rana ta..-Damon?
-S-a dus sa vada ce face David...
-E bine?
-Da...Oarecum...
-Cum adica?
-Dormi Luana...
Luana marai surd, dar inchise ochii.In cateva minute adormi .
Damon se intoarse in camera si o privi pe Luana peste umarul lui Toma.
-Ce cauti aici Toma?Credeam ca ai murit..
-Si eu credeam la fel...Nu stiu ce s-a intamplat in noaptea de halloween, dar m-am trezit acasa...
-In noaptea de Halloween?
-Da...
Ceva era ciudat la mijloc...nu era normal.Toma murise acum 7 ani..Trecuse prea mult timp....
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Mystère / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."