Timp de 3 saptamani totul decurse normal.Luana isi continuase slujba ca si chelnerita in fiecare zi, dar nu neghiljase nici o data scoala.Excursia la munte fusese aprobata, si ea era din ce in ce mai fericita.Incepuse sa se ataseze de ce cei doi baietzi care erau tot timpul in preajma ei, facand'o sa se simta in siguranta.Toma nu ii mai vorbise nici o data, dar era mereu in preajma ei.De multe ori venea la cafenea, comanda si se uita mereu dupa ea, parca din ce in ce mai trist si mai doritor sa ii vorbeasca.
Damon si Shin nu o parasisera nici o data.erau mereu pe unde era si ea.De obicei, seara, Damon o ducea acasa, iar cand venea la cafenea, Shin o conducea mereu, iar Damon era deja acolo.Celelalte fete de la cafenea erau bucuroase ca Luana zambeste mai mult in ultima vreme si ca baietii sunt langa ea sa o ajute.
Damon si Shin erau intr'o competitie continua pentru Luana, dar ea nu stia asta.I se parea ca baietii se inteleg de minune si se bicura sa vada asta.Intr'un fel, era constienta cat de diferiti erau cei doi, dar se intelegeau de minune in preajma ei.
Vineri, ultima zi lucratoare la cafenea...
T:-Lulu, cred ca poti pleca acum.De aici ne ocpuam noi.Am auzit ca Maine plecati la mubte pentru urmatoarele 2 saptamani si sunt sigura ca nu ai terminat de impachetat.
L:-uhm..da..am si uitat ca plecam...
Luana privi prin cafenea.Baietii nu erau aici..si nici Toma..Era pentru prima data cand nici unul din ei nu era aici."Presupun ca e ok daca merg singura acasa."
L-Ei bine...atunci..ne vedem anul urmator!
Era luna decembrie.Pentru urmatoarele 2 saptamani, Luana era plecata in excurise, iar pana anul viitor, era libera.O pauza lunga, bine meritata.
Se schimba repede si iesi afara.Cerul era de sticla, si vantul rece batea nervos.Luana isi trase gluga pe cap si porni spre casa, fredonand o melodie vesela si energica.
Fara sa vrea incepu sa se gandeasca la cei doi baieti...si inima incepu sa'i bata ceva mai mare.Rosi."Oare....nu...nu se poate..nu ma pot indragosti de ei..."gandi ea ferm, dar degeaba.Inima ii batea la fel de tare cand se gandea la ei.
Era pe trecerea d pietenoi, cand telefonul incepu sa'i sune.Inconstient, se opri pe loc si incepu sa caute telefonul, dfara sa vada ca o masina se apropie in viteza de ea.
Masina incepu sa clonxoneze, iar Luana isi ridica privire.Intepeni.Soferul pierduse controlul masinii si se indrepta fix spre Luana.Luana nu se putea misca de acolo.Brusc simti cum cineva o inconjoara cu bratele si o trage din mijlocul drumului.
Incerca sa recunoasca parfumul, dar nu reusi.Brusc inima incepu sa bata iiar cu putere , cand el o atinse din greseala pe obraz...
*** Aleluia! Am reusit sa pun si eu capitolul urma tor, inca o data mii de scuze pt intarziere.
CITEȘTI
Un inger, un demon, un zeu si o singura chelnerita
Tajemnica / Thriller"Te-ai gandit vreo clipa ca vom ajunge in acest impas?" "Am preferat sa aman acest lucru ,pentru a ma bucura in totalitate de timpul nostru impreuna."